sorinel75
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2014
- Mesaj Privat
sorinel75
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2014
- Mesaj Privat
- Bogdan User
- *
- 5 mesaje
- din 02 Mai 2016
- Vectra 1996 X16XEL
- Bacau
Bogdan User
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2016
- Mesaj Privat
am aceiasi problema imi afuma bujia de pe pistonu 3 si a mai ramas sa desfac motoru ca in rest am schimbat destule si fara rezultat. bujii , bobina inductie , fise si am si inversat injectoarele intre ele si tot pe pistonu 3 imi afuma. testu la compresie mi-a dat 12 pe toate...din cate am mai citit si se vb pe forum ar trebuie sa am mai mare. stau cu o retinere ca daca dau chiloasa jos si schimb supapele si il segmentez ma gandesc ca daca tot la fel face investesc aiurea bani....nu stiu ce sa mai fac . un sfat? am un vectra b motor x16xel din 96
- Geo30
- **
- 117 mesaje
- din 02 Mar 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Suceava
Geo30
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
Este foarte curios ca la toate pistoanele valoarea compresiei este aceasi, fapt care pune sub semnul intrbarii valorile egale( dar este posibil ) , intradevar daca dupa inversarea injectoarelor , se afuma aceasi bujie , este clar ca nu este de la injectoare , posibil ecu , dar pana a recurge la la interventii la el ar trebui sa mai faci o verificare mai amanuntita si profesionista la cele facute anterior( bujii , fise, bobina, injectoare , supape).Ar trebui sa pui in calcul ca in momentul in care faci o interventie la motor implica si alte cheltuieli neprevazute. Bafta!
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Dacã testul de compresie nu este concludent se face test de pierdere presiune pe cilindru.
Mai pe scurt se conecteazã aparatul respectiv pe fiecare bujie și se baga aer comprimat în cilindru ( cam la valoarea compresiei ) . Se lasã cilindrul în presiune un timp și se urmãrește dacã scade valoarea presiunii.
Mai pe scurt se conecteazã aparatul respectiv pe fiecare bujie și se baga aer comprimat în cilindru ( cam la valoarea compresiei ) . Se lasã cilindrul în presiune un timp și se urmãrește dacã scade valoarea presiunii.