Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut

momentan merge daca nu se incalzeste prea tare, dar nu stiu cat...asa cum spuneam, o sa incerc sa-i fac si o racire suplimentara , poate ma mai duce o vreme dar cred ca mai devreme sau mai tarziu va trebui sa-l trimit la reparat si de-abia apoi daca nu se mai poate repara voi cauta sa iau altul...
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Mda ... Am inteles ... Incearca sa pui un cooler de hard disk de 3,5" ca e pe 12V dar trebuie alimentat de undeva de unde se opreste cand iei contactul. Daca am sti cu toti de la inceput de cand luam masinile ce puncte slabe au ar fi ideeal, si asta e unul din punctele slabe pe care l as numi defect de proiectare. Ar fi trebuit neamtul sa cheme toate masinile marca Opel cu defectul asta,inapoi in service sa rezolve pe banii lor problema. Dar neamtu sa smecherit si se pare ca nu se dezminte are aceeasi infatuare si orgoliu. Dau ca exemplu faptul ca am luat o camera Aiptek si facea fiburi (se bloca in poza la 16mpx) am trimis o in germania la firma exportatoare. Pe banii mei sa fiu sigur ca se duce acolo, nu am trimis o la dealer sa zica c a trimis o. A venit inapoi dupa o luna cu o foaie de hartie in cutie in care spunea ca funtioneaza in parametri normali.A doua zi am fost sa filmez si sa fac poze. Sa blocat la poza. Ulterior au scris pe site ul lor sa nu mai trimita lumea produsele la ei ci doar dealeri. Baaai frateeee .... atunci am zis ...Germania are si oameni kkciosi.
  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut
Eu m-am gandit la un cooler de sursa....si o sa-l leg direct de la baterie printr-un termostat cu bimetal care cupleaza la 42 C +/- 3 si decupleaza la 32 C +/-3 (http://www.romstal.ro/termostat-cu-bimetal-bc42-32-42c-capilar-250mm-p4811), asa o sa mearga si dupa ce opresc motorul, pt ca pe mine cel mai mult ma afecteaza cand sta masina pe loc si nu are nici un pic de ventilatie, chiar si cand motorul este oprit...
O alta chestie la care m-am gandit e sa prelungesc firele cu 0,5 m si sa amplasez ECU undeva in zona bateriei, pe partea dinspre aripa, dar nu stiu daca afecteaza sau nu functionarea ECU-lui ...
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Prelungirea firelor e munca titanica. Un cooler cred ca i varianta cea mai simpla. Dar parerea mea e ca totusi e o piesa din lantul electric care e dusa si face ca sa trimita date eronate la ECU si sa intre in conflict si sa se incinga.Problema e ca e greu de gasit. Sti cum e asta ... tipul defectului nepermanent,ca la televizoare. Smile)
Skip ads

  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
totusi cred ca la mine e ECU, daca ar fi o alta piesa defecta care sa genereze incalzirea ECU-lui atunci banuiesc ca ar da si ceva erori in legatura cu acea piesa...si m-as incumeta si sa prelungesc firele, chiar daca e munca de chinez batran, dar n-as prea vrea sa le tai ci sa le prelungesc prin mufe si pt asta am nevoie de 2 conectori mama(cei de pe fire) si 2 conectori tata (cei de pe ECU).Pe cei mama cred ca-i gasesc pe la dezmembrari dar cei tata nu stiu de unde sa-i iau.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Daca schimbi senzorul ala de aer ... dar sa iei unul nou . Ar fi ceva ... o iei prin eliminare. In ce priveste prelungirea,firelelor nu este recomandat sa fie facuta cu papuci, conectori sau alte chestii d astea.Prelungirea firelor trebuie sa fie ferma, cositorit si termo pe deasupra,altfel o conexiune 2 imperfecta te face ... "omul ploii" ... Parerea mea e sa incerci un efort sa schimbi senzotul ,dar cu unul nou ,nu sh ...
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
pardon sonda lambda 2 ... conform erorii 0136
  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nu prea vad ce treaba are sonda lambda 2 cu problema mea...iar prelungirea firelor ziceam sa o fac cu acelasi tip de conectori ca si cei prezenti pe masina,care au acel sistem de clipsare si nu permit sa se miste , deci nu cred sa faca figuri...
Skip ads

  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut

azi am pus iar testerul pe ea si am gasit din nou P0335 chiar daca senzorul a fost schimbat (pe original - GM). Am sters eroarea si am plecal la plimbare in oras sa o incalzesc. Cand a inceput sa intrerupa am verificat din nou chiar daca in bord nu s-a aprins nimic, si surpriza: P0335.E normal asa? exista erori la care becul de "check engine" se aprinde doar daca eroarea apare de mai multe ori la rand?
  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut

In cele din urma mi-am luat inima in dinti si mi-am bagat si eu mainile in ECU.Chiar daca lucrarea a fost facuta, din punct de vedere estetic , la nivel de amator rezultatul a fost pozitiv.Acum imi merge bine ,nu mai da suturi si nici nu se mai opreste.Ramane de vazut cat o sa dureze pana cand va ceda din nou.






  • swsp3ktu

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut de ceva vreme cand pornesc masina la relanti motoru merge intrerupt ,ca si cum ar fi in 3 buji,,cand o accelerez usor merge foarte bine,am mai observat cateodata,,porneste mai greoi in general porneste la fsert de cheie,,atunci cand porneste mai grei ai impresia ca porneste in 2 buji si la urma isi revine la 900 r/m dar tot instabil,,inca ceva am vazut ca uneori atunci cand incerc un demaraj mai se ingatuie putin si nu mai are puterea de o avea inainte,,am desfacut bujiile si ultimele 2 buji din partea stanga langa bobina, a treia bujie o gasesc afumata si cea dea 4 este putin uda,primele sunt uscate si arata perfect
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Un test de compresie ar elucida misterul. Cat ulei mananca?

De asemenea, un set de bujii noi si o curatare de admisie ar fi binevenite. Mai poti verifica si injectoarele.
Skip ads

  • andreiseby

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ce treaba are electromotorul daca i se opreste in mers? e calculatorul! aceeasi problema am avut si eu !
  • swsp3ktu

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
sincer din octombrie iam pus aproximativ 1l de ulei,,tin sa mentionez ca iam schimbat acum 1 an segmenti ,garnitura de chiuloasa si inca ceva dar nu imi mai aduc aminte ereau 16 bucati si aveau legatura cu uleiu cred!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Simeringurile de la supape sunt 16.

Schimba bujiile. Daca tot face, verifici injectoarele.
  • swsp3ktu

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ok o sa incerc cu bujiile
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da, pare ECU defect.
Vezi de erori / probeaza cu alt ECU.
  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Poate sa fie ECU sau poate sa fie si o coincidenta de 2 defecte diferite in acelasi timp.Pentru oprirea in mers la schimbatul vitezelor, adica atunci cand calci ambreiajul, poate sa fie valva EGR infundata, eu am patit asta de nenumarate ori, iar pentru pornirea greoaie poate sa fie electromotorul , asa cum a spus @ichimcornel.Verifica mai intai EGR-ul si electromotorul si daca astea sunt ok poti sa treci la ECU. EGR-ul poti sa-l cureti singur ca e foarte usor la tipul asta de motor, pt electromotor probabil va trebui sa mergi la un electrician.Inainte de a te apuca de lucru ar fi bine sa o pui iar pe tester sau sa citesti erorile cu metoda descrisa aici https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=0. Daca este EGR-ul atunci ar trebui sa ai eroare (in general P0400).
  • Vectra wwv

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2014

  • Mesaj Privat
e important si ce simtome are inainte sa se opreasca ..adica daca ar fi egr sau de la clapeta de acceleratie ar trebuii ca masina sa aibe niste simtome inainte sa se agraveze treaba si sa se opreasca in mers gen relati oscilant sau sa ramana turata la o anumita turatie pentru o perioada de timp sau sa nu vrea sa se tureze ,sa mearga intrerupt.M-am confruntat si eu cu probleme la egr si clapeta de m-am saturat de ele pentru ca a mea consuma mult ulei cam 1 l la 1000 km si se imbacseau foarte repede de la uleiul ars in exces dar ..sa se opreasca in mers niciodata.. abia dupa 3 ani s-a intamplat si vreo 29000 de km de ars cate 1 l de ulei asta as insemna cam 29 de litri de castrol arsi de pomana.E dubios daca se opreste asa in mers fara avertizare dintr-o data e clar ca e ceva electronic care ai taie alimentarea.Dar oricum un ecu e scump rau nou vreo 40 de mil deci cum s-a mai spus si mai sus ca o operatiune mai ieftina poti incerca sa cureti egr-ul mai intai dar daca masina nu arde ulei nu prea vad de ce ar fi de la erg ca daca arde benzina curat egr-un nu prea are din ce sa se infunde si nici clapeta de acceleratie
  • swsp3ktu

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am cumparat buji noi,dar degeaba,, Ieri am avut o iesire mai lunga,,am parcurs cam 120 de km,,si am abordat mersul mai sportiv am zis ca am tinut la ea foarte mult si mereu mi se intampla cate ceva si alti le da numai cox si nu se mai vaita de probleme,Cand am ajuns acasa surpriza masina statea la relanti si merge motoru foarte frumos fara pic de intrerupere,,,a doua zi la fel am pornit-o aceeleasi simpome a pornit greoi si tremurat motoru,,chiar nu stiu la ce sa ma mai uit,,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR