Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Florin Chiuta

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 nus
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am patit si eu problema cu acele din bord , castefon etc ara din cauza unei sigurante din bord topita , pe primul rnad galbena printre ultimele pozitii , am schimbat-o si partea electrica nu mi-a mai facut probleme .
Skip ads

  • kagula

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 18,16v gl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ai rezolvato claudiu ? nu ai mai zis nimic ....Sad
  • danutzu22

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2014

  • Mesaj Privat
relantiul sta perfect cand o pornesc numai in mers cand o bag pe liber oscileaza de la 1000 la 2000 dar daca opresc la semafor mai face de 2-3 ori si revine la normal. stie cineva ce poate fi? am curatat bulbu electronic de la relanti si l am pus la baterie, functioneaza dar parca se misca foarte putin.stie careva mai poate fi o cauza?
  • draghici laurentiu

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,am si eu o mica problema ! am refacut motorul de curand si am observat cand sta pe liber,relantiul oscileaza intre 700-1000! am fost la un mecanic si mi-a spus ca ar fii o problema la motorasul pas cu pas ! precizez ca nu am nici o eroare stocat in ecu si nici un martor aprins in bord ! unde este situat acest motoras pas cu pas?stie cineva si poate sa ma ajute ! multumesc
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Nu este pe Vectra B motor de 2.0 XEL. Scrie despre ce masina si despre ce motorizare este vorba corect. Asta ca sa primesti raspunsurile bune.
  • ClaudiuDOL

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut.am si eu o problema cu un opel vectra din 1996, 2.0 16v.Cand o pornesc daca nu o turez se inneaca.si dupa ce se incalzeste,relantiul este instabil.(de exemplu cand franez la semafor de la 80-90 la ora se inneaca,trebuie sa fiu atent sa o tin turata,pe la 1500.).Tin sa mentionez ca face asa si pe gaz si pe benzina.
Am curatat tot carburatorul(clapeta,motorasul de relantiu,senzorul de acceleratie). Am shimbat si senzorul de la axele cu came.
Cineva mi-a spus sa curat EGR-ul si debitmetrul.Inca nu am avut timp sa le curat. A inceput sa aiba simptomele astea dupa cateva zile ploiase.(multa apa.)
Ati mai intalnit aceasta problema? MS ANTICIPAT.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
I a curata EGR ul sa vezi ce uimit vei fii.
  • DaNySaN

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un vectra b 2001 1.6 16v z16xe.
De cand am cumparat masina am o problema care seamana cu cea m-ai frecventa la acest model in legatura cu pronirea greoaie...imi apare masinuta cu cheita tot tacamul,insa diferenta la mine este ca se intampla doar uneori si pe tester nu am nici o eroare de egr sau mai stiu eu.Se poate sa fie din cauza cheii deoarce cand am cumparat-o am incuracat cheia si am incercat aproximativ 5 minute s-o pornesc cu cea fara cip +nu imi pot sincroniza nici cum cheia cu masina. Functioneaza inchiderea centralizata perfect la toate usile dar numai de la usa sofer din telecomanda nu am reusit nici cum.Am fost la cativa mecanici dar fara rost,se poate sa fie ceva legatura intre ele?(am curatat si throttle body si egr preventiv da nu erau foarte mizerabile)
Skip ads

  • Petre 67

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema care aproape imi dubleaza consumul - motorul functioneaza normal aproximativ 2 minute de la pornire(cind e rece motorul), dupa care merge in trei pistoane.Cind e cald motorul nu se mai simte tremuratul asa de tare dar tot in trei pistoane merge.Am facut cel putin 5 teste la diversi mecanici (P-0300) fire missing pe un cilindru.Am verificat scinteia la bujii cu bobina scoasa si bujiile conectate in ea- toate au scinteie la fel. Cumparat bobina noua-la fel. Verificat rampa de injectoare, curatat EGR, am verificat aproape toti senzorii -nu gasim nimic.Mi s-a verificat computerul.Nu vreau sa cumpar altul second si sa constat ca merge la fel.Compresia este aproximativ la fel pe toate pistoanele.La reprezentanta nu-mi permit deocamdata dar sper ca cineva a intilnit aceleasi simptome si ma poate ajuta.Cu stima.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai inversat si injectorul 1 cu altul sa vezi daca se muta pe cilindrul respectiv missfire? Bujia la cilindru 1 e umeda?
Citeste ce a scris @petrecila aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=30287
Ce inseamna s-a verificat computer? S-a demontat si cautat de lipituri reci?
Ce inseamna verificat rampa de injectoare? Scos si vazut daca pulverizeaza?
Daca urmaresti ceva discutii pe aici e o boala cunoscuta la Z16XE lipiturile reci in ECU din cauza amplasarii nefericite a lui.
  • Petre 67

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat rampa mea de injectoare cu alta rampa de la masina identica(masina care functioneaza perfect) si simptomul s-a mentinut acelasi.Bujia de la cilindrul 1 nu e umeda dar e neagra si afumata in zona unde ar trebui sa fie caramizie.Computerul a fost demontat si verificat de lipituri.S-a lipit un tranzistor nou mosfet care se pare inlocuieste un tranzistor care era defect.Mi s-a spus ca acum e bun computerul.Desi am un prieten care are masina identica cu a mea nu putem sa luam computerul de pe a lui pt. ca ar trebui resoftat. Toti senzorii pe care I-am putut demonta de pe masina buna I-am inlocuit pe rind cu ai mei si de fiecare data am testat.Defectul s-a mentinut in continuare.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mai ai doua lucruri de verificat. Compresie slaba pe un cilindru sau ECU defect. Inclin sprea a doua.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Debitmetrul e in mintile lui?
Scoate mufa si vezi ce fel merge fara....
Compresia zici ca a iesit bine . Cat a iesit?
ECU daca e de la masina identica trebuie resetat de pe masina donoare si reprogramat pe masina ta. Nu resoftat.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai de unde imprumuta ECU, iei si IMMO + cip.
  • Petre 67

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut, in sfirsit am gasit un mecanic ce mi-a descoperit cauza ce genera funtionarea aceea ciudata.A curatat catalizatorul si acum motorul functioneaza perfect.
Cu stima
  • georgee91

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salll! Am o vectra b 2001 1.8 16 v motor z18xe achizitionata recent!De ceva vreme mi sa apins becul chek engine si motoru se aude ca si cum ar merge in 3 cilindri.Pana in 3000 de turatii masina tremura dupa merge ca si cum nu ar avea nimic!am mai vazut pe internet ceva similar la o zafira cu aceeasi motorizare si acolo erau pareri precum ca ar fi senzorul maf!Masina se comporta la fel ca cea din video doar ca isi mentine relantiu http://www.youtube.com/watch?v=q7y1befxzMo Astept pareri!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 ai aici cum se citesc erorile.
Posteaza-le.
  • Petre 67

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Un prieten are un astra F Caravan, benzina, motor de 1,6 ,din 1995 si are o problema: uneori cind opreste (la semafor)nu sta la relanti si se opreste.De fiecare data cind ii da cheie porneste.Nu stim din ce cauza nu sta la relanti.Asteptam pareri.
Cu stima
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
EGR blocat. Trebuie curatat
  • andyrizy

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la pornire ... la un de motor 1.6 16v benzina din 2001
de ceva timp porneste foarte greu, trebuie sa apas pedala tot timpul cand ii dau cheie. si in acest caz porneste greu.
porneste normal,adica fara pedala, cand sta in soare sau cand merg cu ea foarte turata.
mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie,
s-a intalnit cineva cu aceasta problema ? ce e de facut?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR