Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Gorun 65

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2014

  • Mesaj Privat
scaramus0000 a scris:daca se aprind toate in bord si cand dai la automat se aude numai click posibil pro
blema imobilizator sau nu recunoaste cheia.bafta


Am inlocuit periile la electromotor si de atunci porneste fara probleme pana acum .Mersi mult pentru ajutor ,a fost OK.
Skip ads

  • Adriancit1

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Pe mine ma poate ajuta cineva cu problema care am intampinato?
  • gabioprisan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2015

  • Mesaj Privat
sal
  • gabioprisan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Hasis a scris:salut ... in primul rand vreau sa`mi cer scuze daca cumva a mai postat cineva vreo rezolvare la problema mea
insa am citit vreo 40 de pagini si ma doare capul ingrozitor
am o vectra b 2001 1.6.16v z16xe si am probleme cu pornirea si la cald si la rece
mentionez ca am schimbat
bujii
baterie
2 x pompa benzina
1 egr
inainte sa schimb egr`ul aveam o eroare pe tester p0400 (mentionez ca am curatat egr`ul vechi de 2 ori .. tija acestuia culisa bine insa eroare persista asa ca am hotarat sa il schimb ) dupa asta eroarea a disparut
am masina din 2012 din vara problema a inceput cam dupa aproape un an prin mai 2013 (cand a venit caldura)
a inceput sa porneasca greu la cald dupa aceea am inceptut sa schimb in ordinea urmatoare bujii , baterie , 1 pompa benzina (nu a vrut sa mai porneasca deloc)
dupa aceea a mers iar aproape 1 an pana a venit iar caldura dupa care a inceput iar sa porneasca greu la cald pana nu a mai vrut sa porneasca deloc
am schimbat iar pompa de benzina cu una noua de data aceasta ... dupa ce am schimbat`o masina a pornit insa problema cu pornirea grea persista
dupa care am fost la un tester si mi`a zis sa schimb egr si problema va disparea ... am facut si acest lucru am luat egr nou .. a disparut eroarea insa problema persista
... am curatat clapeta de aceleratie .. la fel ... acum am mai verificat bujiile odata s`au cam afumat (au aprox 14000km) ... mentionez ca imi papa si ceva ulei cam 1.5-1.7L la schimb .. nu stiu daca asta influenteaza pornirea ...
alte erori nu am pe tester ... astept pareri , sugestii , poate cineva care a mai trecut prin problema asta ...

bibina de inductie schimbo
Skip ads

  • gabioprisan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Adriancit1 a scris:buna seara am si eu in opel vectra b din 1996 16 16 valve si de cand a venit frigul a inceput sa nu imi mai mearga bine nus ce sa ma mai fac. In primul rand imi porneste putin mai greoi si dupa ce sa opreste socul 15 min imi merge bn apoi imi merge in suturi si se accelereaza greu trage greu consum ridicat si imi trmura toata masina cand o acelerez. Am fost cu ea la un testar nu aveam nici o eroare apoila un mecanic iam curatat clapeta de acceleratie si egr iam pus bujii noi si tot asa face ca si cum ar merge in 2-3 bujii.Cu o rezolvare ma poate ajuta si pe mine cineva? Astept rasp

  • weroGt

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2015

  • Mesaj Privat
sal ..
am o intrebare /nedumerire
canistra cu carbuni .. sau canistra de benzina cum o verific. .daca merge sau nu ..
presupunand ca motorul este la temperatura optima, piesa aceea pe furtun lucreaza ( ticaie ) daca scot furtunul si opturez gaura de la corp clapeta ( sa nu moara motorul ) ce trebuie sa simt ( miros , presiune aer ) pe acel furtun ? iese ceva .. gaze .. noxe ..
specific .. masina merge destul de rotund la relani ... ( nu pot zice rotund la un motor de 244 000 km )
cod motor z18xe
  • katta10

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut..am si eu un opel vectra b 1.6 16v din 96..si de vreo 2 saptamani a inceput sa mearga foarte aiurea..pornirea e foarte buna la sfert..dar se aude un zgomot ciudat la socul ala ..dupa ce se duce socul isi revine dar incepe motorul sa trepideze si sa scada din turatie ..iar daca turez puternic da senzatia ca merge in gol..am schimbat bujiile dar vad ca nu e nicio diferenta...ce ar trebui sa fac?
  • Yoooo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am un Opel Vectra B din 1996 X16XEL, si pe GPL, si anul trecut cand veneam de la mare, s-a ars garnitura de chiulasa intre pistoanele 3 si 4 si mi-a facut o gaura in chiulasa pe care am rezolvat-o prin sudura. Insa dupa reparatie, intre 2000-2500 turatii datea in nas daca o acceleram in podea, daca ridicam pedala putin, inmcepea sa traga. Astazi, am facut o cursa mai lunga unde mi s-a ridicat apa cam mult, prin Bucuresti, si in drum spre casa, daca mergeam constant 10 15 secunde, se auzea un zgomot infundat la motor (admisie cred) si datea in nas infiferent de turatie. Daca luam piciorul de pe acceleratie si acceleram din nou, mergea, insa daca o lasam sa mearga constant, dupa cele 10-15 secunde iar datea in nas. Adica motorul merge numai in sarcina, daca merge constant din inertie, da sa se opreasca din mers. Cei care au patit asa ceva pot sa-mi spuna si mie ce are, ca m-a albit masina asta.
Skip ads

  • Yoooo

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Destul de inactiv forumul.
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Forumul nu este deloc inactiv. Ai citit sa vezi daca ai niste erori stocate? Ai dat o cautare pe problema asta sa vezi ca se recomanda o curatare temeinica (gasesti tutorial) a clapetei de acceleratie si a EGR-ului... Sunt cativa pasi initiali pe care trebuie sa ii faci si pe care ii descoperi cu maxima usurinta daca folosesti functia cautare.

Succes si sa ne anunti ce ai rezolvat dupa ce faci toate astea...
  • Marius98

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut
am o vectra b x16xel. la pornire am pb de genul ca daca am sub 8-10 l benzina, trebuie sa dau cateva chei pana ajunge benzina la motor.intuiesc ca benzina se duce inapoi in rezervor dupa ce opresc motorul...daca am peste 10 litri, porneste din prima...as vrea sa stiu, exista vreo supapa,clapeta de sens pe turul instalatiei?
  • George949494

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am si eu probleme cu pornirea la opel vectra b 2,0 16v de cand iam schimbat distributia dau 3-4 chei si la fiecare cheie o las cate 10-15 secunde pana porneste .Am si gaz pe ea si de cateva zile numai merge deloc pe gaz ..DACA va-ti confruntat cu aceasi problema va rog sa ma ajutati si pe mn ca nu stiu ce pot sa ii fac .
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pãi dacã problema a apãrut dupã ce ai schimbat distribuția, verificã distribuția, sã fie la punct, verificã penele la pinioane ax cu came,senzor arbore cotit sau tot ce ține de distribuție.
  • kNd.

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o mare problema. Am plecat cu masina,(Vectra B, 1.8 16v X18XE1) am mers in jur de 7-8 km si la un momentdat s-a oprit din mers. Am tras pe dreapta si m-am uitat pe la ea. Mentionez ca am instalatie GPL pe masina si in momentul in care puneam contactul butonul de la gaz nu se mai aprindea. Am verificat tot panoul de sigurante , inclusiv siguranta de gaz si nu era niciuna arsa. Am hotarat sa merg la un electrician. Am dus masina acolo, mi-a pus-o pe un tester si a realizat ca o siguranta de 60 era arsa (panoul de sigurante de langa baterie). In fine, am inlocuit siguranta si am incercat sa pornesc masina. A pornit dupa care mergea foarte rau(in suturi). Am oprit-o dupa care am realizat ca mirosea a ars (se arsese pompa de benzina). Am inlocuit pompa de benzina, inclusiv capacul de deasupra ei deoarece erau niste fire "impuscate" dupa care am incercat sa o pornesc din nou. In momentul in care am incercat, mi-a ars din nou siguranta aceea de 60. Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta sau are cineva vre-o lamurire, va rog frumos.. Multumesc !
  • kNd.

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am descoperit "buba" . Cablul care pleaca din pompa sub masina + mufele, cablul care pleaca din instalatia electrica din prag si pleaca sub masina + mufa + alte fire din instalatia electrica ce s-au incins datorita scurtului facut cu + si - de la pompa de benzina. Bine ca a fost asa si mi-am dat seama, puteam sa iau foc Neutral Atasez si niste poze
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Felicitari pentru rezolvare si mai ales pentru faptul ca ai postat si solutia cu foto chiar daca nu ai primit nicio indrumare spre rezolvarea problemei!
  • flaviu_b1

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea , dupa cum spune si titlul am un relanti foarte instabil dar nu intodeauna ( in ultima vreme cam des ) si are tendinta cateodata sa se opreasca motorul , la rece porneste bine dupa ce se incalzeste motorul porneste cand cum , ... cateodata la sfert de cheie cateodata tre sa invarta bine si sa apas acceleratia , masina este un opel vectra b din 1996 motorizare 1.6 16 valve ... xel cod motor parca
bujiile le-am schimbat filtru de aer schimbat , mentionez ca asa merge si pe GPL deci exclus sa fie filtru de benzina sau pompa de benzina .
probabil s-a mai discutat problema asta dar sincer nu prea am timp la dispozitie sa stau ore intregi si sa caut , asa ca daca stie cineva ceva despre treaba asta ... vesnic recunoscator Smile
am si un filmulet dar vad ca numai poze pot sa pun
  • bordeianuionut

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am facut o curatare a clapetei de acceleratie a masinii din semnatura dupa un tutorial de aici de pe forum. Am scos doar capacul de pe corpul clapetei de acceleratie pe care l-am curatat si in interiorul corpului clapetei am dat cu o carpa cu diluant, ca benzina nu aveam.
Nu am umblat la EGR sau la IAC, doar clapeta atat.
Dupa ce am terminat de curatat , am montat totul inapoi asa cum scria in tutorial.
Apoi am conectat bornele bateriei, am pus contactul l-am lasat 1 minut. Dupa asta am pornit masina fara sa apas acceleratia, totul bine si frumos a pornit din prima, statea turata la 1500 de ture, pentru ca pornise si pompa de aer secundar apoi dupa circa 5 minute timp in care se oprise si pompa de aer secundar, masina statea turata in 1000 de turatii, ca la scurt timp sa se opreasca din senin. Am incercat sa o pornesc din nou, fara succes. Am verificat pompa de benzina care merge pentru ca bazaie in momentul in care ii dau cheie, bujiile sunt verificate, eu zic ca furtunele de vacum si firele de la senzori le-am conectat bine.
Nu stiu ce sa ii fac. Rog pe cineva daca a mai intalnit situatia asta sa imi dea un raspuns. Multumesc.
  • bordeianuionut

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat! Pana la urma era o piulita de la masa care nu era stransa bine. Asadar, dupa ce puneti tot la loc verificati toate piulitele si toate furtunele de la vacuum sa fie bine puse.
  • Kalypso

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut, in legatura cu relantiul, nu stiu ce sa zic si al meu e un pic cam instabil (oscileaza intre 800 si 1000 rpm) cand e cald motorul, dar pana se incalzeste e stabil (1500 rpm), dar asta nu imi cauzeaza probleme deci eu nu ma stresez. In fine, legat de contact am avut probleme similare, la rece pornea fara stres, dar la cald pornea cand cum avea chef indiferent de ce faceam cu cheia. Problema la mine a fost de la contact partea elctrica si e cam ieftin de schimbat ~30RON piesa si 60RON manopera, iar acuma nu mai am probleme deloc cu contactul, dar relantiul e la fel. Am acelasi model ca tin, Vectra B din `96 1,6 16V X16XEL. Sper ca te ajuta asta cu ceva, succes Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR