Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ai facut diagnoza? Ai coduri de eroare? Daca nu ai facut-o cu un tester, fa-o singur: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014. Ai verificat senzorul de temperatura antigel cu ti-a sugerat catastefan?
Skip ads

  • nasta ionut

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am facut diagnoza la 2 testere diferite!nici unul nu imi da nici o eroare!senzorul de temperatura indica valori normale!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pe tester se poate vedea amestecul aer/benzina. Si la rece si la cald.
Cel care il are ori nu stie decat sa citeasca erorile? M-as bucura sa nu dai bani pe asta ....( doar citire erori )
De urmarit cantitatea de aer din admisie si Fuel Trim.
De masurat si presiunea benzinei 2,8-3,2 bar cu motor oprit , si 2,3-2,7 bar cu motor pornit
  • serban -serban

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
zuppp a scris:Salut! O problema care ma chinui cu ea de o saptamana,dau sa pornesc masina imi ramane becu de la check si porneste doar daca o tin eu turata, iar daca o las din acceleratie moare. Dupa un timp daca incerc s-o pornesc merge parfum, fara alte becuri aprinse. Mai am de adaugat ca turometru nu trece de 4500...vectra b, 1.8 benzina 1997... Sper sa ma puteti ajuta... Multumesc!


in privinta turometrului......mai mult ca sigur este senzorul ax cu came,,,,, am avut aceeasi problema la mine si am rezolvato cu 150ron senzorul original + manopera...Mentionez ca eu am vectra b 1.8 din 96...bago pe tester si te convingi....sper sati fie de ajutor raspunsul meu
Skip ads

  • serban -serban

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
salut... am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva .....la vectra b 1.8 16v din 96 relantiuu in mers il am 1000 ,1200 iar in stationare e normal 7-800, am curatat iac, am curatat clapet, am verificat furtune aer , vid, ssmd degeaba....care ar putea fi problema?..
  • tomariscom

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2013

  • Mesaj Privat
daca iti sta in 70-800 si nu balbaie sau trepideaza este fff bine
el trebuie sa stea la 850-900
daca la pornire la rece porneste socul si sta la 1400-1300 cam 30-40" si scade la 800 este iar fff bine

nu cauta defecte daca merge ff bine
si daca la plecarea de pe loc nu da in nas si nu are tendinta sa se opreasca ESTE OK

STIMA
  • Liviu Began

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Buna tuturor. Am Un vectra B diesel Caravan din 2000. Am probleme cu pornirea. Nu se alimenteaza. Daca il parchez undeva cu botul in jos dimineatat pot sa-l pornesc. Daca il las pe loc drept dupa cca 1,30 h nu mai porneste. I-am schimbat (la mecanic) furtunasele care vin de la relanti. I-am schimbat ieri si oringurile (garniturile) care vin puse sub axa cu came si care am inteles ca au rolul de a mentine presiunea. Tot nu-mi porneste decat daca o parchez pe loc inclinat.
1. E posibil sa fie pompa de injectie ? Sau ar mai fi vreo supapa sau vreun element electronic care deschide sau inchide motorina ? Nu am pompa de motorina in rezervor !
2. Am schimbat usile de pe partea stanga cu altele intrucat erau ff ruginite si mi-au luat talonun. Dupa montaj imi sta aprins permanent becul rosu la bord care arata un om cu o sfera in fata. Este posibil sa fie vreo legatura ? Tinichigiul mi-a spus sa ma duc la un electrician sa imi "stinga becul " respectiv, dar nu am ajuns inca.
Pornirea a inceput sa aibe probleme la circa 2-3 zile dupa ce am schimbat usile. Am fost prezent permanent cat au schibat usile deci e exclus ca sa imi fi umblat tinichigiul la motor.
Va multumesc anticipat.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Schimba oringul de la surubul de blocare a axului pompei de injectie. Este pe partea dinspre radiatoare a pompei, in dreptul jojei de ulei.
Skip ads

  • Liviu Began

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Multuimesc Iulian 1971 . Am sa fac asta luni la mecanic. Sper sa functioneze. Multumesc inca o data. Am sa va tin la curent cu problema mea.
Week end fain tuturor
  • ciprianyustin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Adevãrat, au fost multe discuțiile pe tema asta și cred ca le am citit pe toate , cele mai multe din ele mai vechi și poate intre timp a mãi pãțit cineva la fel. De vreo douã luni mã chinui cu problema asta și nu i dau de cap. Am fost la un tester și mi au spus ca ar fi de la un cablu ceva legat de aer. Ce se întâmplã.. la început se aprindea dupã ce parcurgem vreo câțiva km acum aproape ca nu se mai stinge martorul motor sau doar pt câteva secunde maxim un minut și nu trage deloc dacã mai prind și puținã pantã mã rog de ea. Am verificat furtunasele am curãțat și debitmetrul, valvula egr și aș fi vrut sã desfac și egr-ul dar nu am gãsit nici un tutorial pt modelul ãsta y 2.2 dti. Vã rog dacã poate cineva sã mã ajute.
  • ciprianyustin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Astãzi am curãțat admisia și egr, ce era acolo de neimaginat.. însã problema a rãmas, ba mai mult, dacã înainte se mai stingea mãcar pt câteva secunde acum nu se mai stinge de loc, dar și așa cu martorul aprins si fãrã turație, merge mult mai bine bãnuiesc cã dacã aș reuși sa i dau de cap schimbarea ar fi mult peste ce mã așteptam dupã curãțirea admisie.eu tot țin sã cred cã e de la un cablu, mai ales dupã ce am vãzut pe firele ale douã de sub senzorul de presiune, era plin de ulei chiar și mufa aia și undeva pe la mijlocul acelui cablu, învelișul ãla care le protejeazã e rupt, și mult ulei în partea aceea stâng pe lângã senzurul de presiune mai jos. Mi-am propus sã o rezolv eu dupã ce mecanicul la care am mãi fost a spus ca i posibil sã fie turbo sau centralita, nu de alta dar nu mi prezenta încredere ... va rog mult dacã puteți careva sã mã ajutați, ce sã mai verific? Cum sã verific rampa aia cu cabluri care vine prinsã de admisie? Și încã ceva târziu mi am dat seama cã pot scoate senzorul de presiune de pe admisie, și l am spãlat cu totul în benzinã, am greșit?
  • ciprianyustin

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Dați un semn ceva, orice, mã gândesc cã poate nu am scris unde trebuia și vb singur. 😕
Skip ads

  • TassadarNT

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra OPC 2009 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema cu masina (Opel Vectra C - OPC -line doar caroseria, benzinar 1.Cool - Automata.
Cum pun masina pe A (Automat) apasand frana si decuplez frana de mana se tureaza motorul destul de tare 1000-1500 fara sa apas pe aceleratie si cand vreau sa pornesc cu masina trepideaza si face urat ca si cum ar muri motorul (ca si cum asi lasa ambreiajul si ar muri masina, daca ar fi manuala).
Cand incerc sa dau cu spatele face hopuri si frane ca si cum ar muri motorul de la sine fara sa apas aceleratia sa tureaza singura foarte tare ...

A mai patit cineva chestia respectiva?
Tin sa precizez ca a fost la Opel pe tester si nu sa gasit nimica, culmea este ca nu primesc nici un mesaj de eroare si nici nu se aprinde nimica in bord iar chestile astea le face cand..cum... are chef.

A fost schimbat sensorul de sub frana / ambreiaj (credeam ca este blocat), dar nu a fost ala Crying or Very sad Mad - Masina este in genul acesta (nu este masina proprie).

Daca ma puteti ajuta cu niste pareri, sunt bine venite.
Imi cer scuze daca nu m-am exprimat foarte corect tehnic.
  • mihai.palalae

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2011 C18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra b din 2001, motor 1.8 benzina. Am mers azi cu el, s-a comportat absolut firesc, am oprit motorul. Revin dupa 5 minutr, cand dau cheie, porneste si in 2 secunde se ineaca. Mai dau de cateva ori, nu mai porneste deloc. Scot cheia, blochez si deblochez portierele si cand dau iar cheie, porneste 2 secunde, iar se ineaca.... De la ce sa fie oare?

Nu imi afiseaza absolut nici o eroare in bord... Nici in afisajul din consola centrala...



  • _OMBLADON_

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Va rog frumos sa ma ajutati cu o idee ptr. inceput:astazi dimineata cand am vrut sa plec cu masina (Vectra B 2001,Y20DTH)...si surpriza...nu a vrut sa porneasca,cu toate ca aseara am folosit-o pana seara tarziu si nu a dat niciun semn de vreo "boala".Mai exact cand am pus contactul mi s-a parut ciudat sa nu se auda acel bazait am pompei cand se amorseaza,dar nu am dat importanta.
Am dat de cateva ori la automat (acel bazait cu care eram obisnuit tot nu se aude)...degeaba...am verificat sigurantele de sub volan si toate sunt ok...am vrut sa verific releul,dar...nu stiu care e cel raspunzator pompei.
Sunt convins ca este o problema pur electrica.
Va rog,o informatie de unde sa incep investigatia?

Multumesc anticipat!


Ultima modificare facuta de _OMBLADON_ la Dum 02 Aug, 2015 5:16 pm
  • _OMBLADON_

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
...in caz ca s-a mai discutat acest subiect,va rog sa ma orientati intr-acolo...mie imi vine greu sa caut fiindca sunt pe telefon.
Multumesc.
  • mihai.palalae

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2011 C18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2015

  • Mesaj Privat
La mine problema a fost pompa. Ca sa iti dai seama, ridici banchetele din spate, si cand dai cheie trebuie sa se auda pompa. La Z18XE am avut surprinderea sa aflu ca pompa veche nu era cu amorsare. Am schimbat-o si acum merge. Mai trebuie doar curatata clapeta de acceleratie cu EGR-ul si cu debimetrul.
  • _OMBLADON_

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am verificat sub banchete,am desfacut si... nu am pompa submersibila.In rezervor este doar sorbul.
Masina am pus-o pe urma pe tester si mi-a dat eroare p1635 (Glow plug control module ) si p1660 (Cut fuel valve - always connected)
Am observat ca pierde vacuum-ul din filtru. Am incercat cu cabluri electrice de la alta masina pornita sa ii dau curent...dar degeaba...am pus sufa pe ea si a pornit in 100 metri...am mers cu ea vreo 20 minute si dupa 30 minute lasata nepornita a pornit imediat,in schimb dupa 4 ore de stat la umbra...iar nu a pornit.Am comandat o alta valva de sens sa o inlocuiesc pe cea actuala.
Maine postez rezultatul.


Ultima modificare facuta de _OMBLADON_ la Lun 03 Aug, 2015 8:47 pm
  • _OMBLADON_

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Exista vreun releu/siguranta la care ar trebui sa ma uit?




  • mihai.palalae

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2011 C18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Releul de la pompa e mai sus, tot pe dreapta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR