Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Danny la tine s-ar putea sa fie simplu , doar motorina proasta, pui adiriv daca e multa si incalzesti motorul sau adaogi motorina buna de la peco si poate asta a fost.
Succes!
Skip ads

  • al3xanderr

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, problema cu pornirea nu s-a remediat, am curatat toate sigurantele, toate releele, am dat cu spray de contacte pe la toate mufele, am pozitionat si sipul de la cheie corect, dar degeaba...invarte si nu porneste. Ce pot sa spun ca ieri a mers bine, aveam momente cand in mers se aprindea becul " check engine" in acel moment motorul se oprea pentru cateva secunde apoi isi revenea. Azi a facut acelasi lucru doar ca motorul s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca...

Mentrionez ca acum cand pun contactul nu mi se mai aprinde becul check engine. La un moment dat cand am pus contactul s-a aprins si check enginul, motorul a pornit pentru cateva secunde si s-a oprit..... ideea este atunci cand se aprinde check enginul atunci si porneste...cand nu...nu

Intrebarea mea este urmatoarea. Ce-ar trebui sa curat sau sa schimb ca aceasta problema sa dispara....?

Va multumesc.
  • LGLro

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu problema, fara senzorul de temperatura nu mai oscileaza relantiul (dar daca motorul e cald, porneste foarte greu la automat, abea dupa cateva chei cu acceleratia la podea o ia).
Problema cea mare si cea mai grava, si cu senzorul de temperatura baga si cu el scos, cand vreau sa fac o depasire si calc serios pedala de acceleratie, in orice viteza, in loc sa ia avans da in nas (camicaze pe sosea).

NU SUNT ERORI LA TESTER

"Ajutor"?!
  • al3xanderr

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Mda... fierul e tot fier.... ieri am stat toata ziua si m-a dat de ceasul mortii ce are masina de nu porneste....am sucit-o pe toata partile... azi a pornit de la sine....fara sa-i fac absolut nimik....baiatul care a venit sa se uite la ea....a curata IGR era foarte murdar, a curatat si motorasul pas cu pas si ala foarte murdar. Oare din cauza astoara masina mea sa fi facut figuri si sa nu-mi dea curent la pompa de benzina si nici martorul check engine sa nu se aprinda cand puneam contactul? Imi este greu sa cred pentru ca masina a pornit inainte ca acestea doua sa fi fost curatate..... straniu..... de apreciat este ca dupa curatarea lor masina trage mult mai bine....


O seara buna tuturor...
Skip ads

  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Daca te ghidezi dupa asta indiferent de masina vei reusit Smile

1. Benzina/Motorina
2. Scanteie
3. Aer

Probabil la tine problema ca la majoritatea masinilor sunt bujiile. Verifica aia mai intai daca nu, incearca cu filtru de aer scos. Clapeta de acceleratie nu are legatura cu pornirea, din cauza eu iti fluctueaza relantiul si moare la semafor.

Sper sa te ajute,
Cristi.
  • LGLro

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
1. Am incercat benzina de la mai multe benzinarii (diferenta e decat ca trage mai bn cu benzina mai buna)
2. Am testat fisele si da toate scanteie
3. Am avut o eroare la debitmetru si am anulato

Ps: Bujiile le-am schimbat si fara succes(se comporta la fel). Am schimbat si filtru de aer am incercat si cu el scos si nici-o schimbare in bine.

Masina in general merge bine dar mi s-a intamplat si azi raman fara acceleratie in mers si daca nu apas ambreajul imi zmuceste, apoi se aprinde martorul de la motor balbaie de cateva ori da sa moara motorul, apoi revine la normal si se stinge martorul.

Sa fie ECU o trebuii resoftata?
  • Catalin Gutu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1997 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare toti membrii Opel , am si eu un opel vectra b dar motorul este vectra a, an fabricatie 95 .Am o problema cu masina nu mai sta la relantii.Primul simptom a fost ca nu se mai tura la 120 km/h se ineca , si dupa vreo 200 km parcursi nu se mai tura decat pana la 100km/h, si tot asa pana nu sa mai miscat de pe loc ,statea pornita dar cand o acceleram se oprea trosnind ceva pe la filtru de aer si se oprea . Acum porneste cateva secunde si se opreste , desfac bujiile sunt pline de benzina , am verificat pompa de benzina merge ,injectoarele la fel , baetria este buna. Daca scot bujiile le ard si le pun patesc la fel porneste cateva secunde si se opreste.Motorul este de 1998cc benzina, Va rog mult sa-mi spuneti si mie ce ar putea avea pe tester am puso si nu a gasit nimic. Va Multumesc si astept raspuns.
  • Dany94ro

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Poate ai debitmetrul defect
Skip ads

  • Catalin Gutu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1997 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Astazi ma duc la service sa vad ce -mi spune ar fi bine sa fie debitmetrul defect, oricum am uitat sa va spun eu am avut si capacul spart de la semering si mia aruncat ulei pe la cureaua de distributie si tot uleiul mi sa dus la un anumit senzor de turatie mia spus un mecanic dar nu este sigur ,atept raspunsri ca e tare rau fara masina , Va Mutumesc.
  • Dany94ro

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Daca senzorul de turatie este "murdar" sansele sa o pornesti sunt 0
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
martor aprins in bord ai? fisele sunt puse in ordine? rateu in admisie da la fise inversate dar nu numai ( pocnitura in filtru daca apesi pedala) distributia e la punct. daca vrei sa o verifici sunt 2 semne unul pe pinion jos si unul la roata dintata de la axa cu came.
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Încearcã astfel:
Scoate sonda lambda de pe galeria de evacuare, usucã, curãþã ºi monteazã bujiile ºi vezi dacã porneºte ºi stã pornitã, odatã ce ai fãcut loc pe unde sã iasã gazele, ar trebui sã rãmânã pornit motorul. Dacã aceastã operaþiune reuºeºte, atunci trebuie scobit recipientul care þine cãrbunele catalitic, cunoscut ºi sub numele de catalizator, pentru cã þi s-a înfundat ºi nu mai permite gazelor sã iasã.

Treaba de mai sus este valabilã doar dacã într-adevãr nu ai probleme cu alte componente, cum ar fi senzorul de turaþie. Mã gândesc totuºi cã dacã era de la ãla, nu pornea deloc...

Later edit:
Observ cã eºti din Cãlãraºi. Dã-mi un telefon, poate te pot ajuta în vreun fel. 0727.77.41.42 - Andi.
Skip ads

  • kenja

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Detin un Opel Vectra b din 1997 motor 1.8 ecotec. Am ceva probleme si nu stiu de la ce ar putea fi. Daca ma poate ajuta cineva, sau poate s-a confruntat cu asa ceva. Problema la masina este urmatoarea: de cele mai multe ori imi porneste la sfert de cheie fara nici o problema, dar mai are cate o zi in care nu imi porneste deloc. Bateria nu este de vina, e schimbata si in plus imi pot da seama ca ea incearca sa traga sa poarneasca dar nu reuseste. Ma gandeasc sa nu aiba vreun scurt circuit deoarece imi reseteaza la fiecare pornire data si ora. Daca are cineva vreun sfat va rog.
  • CS88SAY
  • Suspendat
  • 7 mesaje
  • din 22 Jan 2013
  • Vectra 2001 z18xe
  • Caras-Severin
  • CS88SAY

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2013

  • Mesaj Privat
cel mai bine fai un test la masina ca sa bagi banii aiurea in ia dupa diferite pareri
  • gabriel_stg

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna am un opel vectra b 16 16v din 97,imi sta becul pe bord aprins cel ce seamana cu un motor si am fost azi la diagnoza si mia dat eroare ceva de genu cu bataie la motor ceva senzor din cate am inteles.Ma poate ajuta cineva cu problema asta multumesc
  • lord_fulger

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
gabriel_stg e senzorul de detonatie.Senzorul de detonaþie detecteazã detonaþia motor ºi trimite un semnal la unitatea de comandã care întârzie avansul iniþial la aprindere pânã când detonaþia înceteazã.Decupleaza senzorul ºi controleaza dacã rezistenþa este infinitã. Dacã valoarea este mãsurabilã sau s-a produs un scurtcircuit, înlocuieste senzorul.
Decupleaza senzorul ºi controleaza ieºirea cu un osciloscop, în timp ce ciocãnesti uºor cu un ciocan mic pe sau lângã senzor.
Controleaza continuitatea ºi starea cablurilor ºi a bornelor.Senzorul se gãseºte de regulã în blocul de cilindri sau în chiulasã.La a ta e sub colectorul de admisie
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu am mai postat de mult pentru ca am ajuns la concluzia ca nu ii pot gasi buba masinii,dar am ajuns in faza in care sunt disperat,nu stiu ce sa ii mai fac,si am nevoie de sfatul cuiva care stie mecanica auto.Deci,am facut cam tot ce se putea face ca sa ii rezolv problema cu dezamorsarea:am schimbat corpul filtrului de motorina,pus supapa de sens,schimbat etansare injectoare,schimbat tot circuitul de motorina(rezervor,conducte pana la filtru,conducte de la filtru la pompa),reconditionat pompa de injectie,si masina imi face exact la fel.Mi se dezamorseaza imediat,cand o pornesc se aude incontinuu cum curge motorina impreuna cu aer pe conducte,iar cand porneste scoate tone de fum albastru,presupun ca e ulei.Acum singura varianta care imi vine in minte ar fi ca unul sau mai multe injectoare sa fie defecte si sa dea pe retur motorina cu aer,dar nu stiu daca varianta asta este posibila.Imi poate da cineva un sfat,o parere daca ar trebui sa ma mai complic sa verific injectoarele sa vad daca vreo unul din ele este defect,si daca este posibil sa fie asa cum cred eu?
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
prima si prima data fa testul cu agrafa. daca ai X18xe.
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu exista nici un test cu agrafa la diesel,si nu prea cred ca exista dezamorsare la benzina,din moment ce au pompa de combustibil.Mersi frumos,oricum. Vreau doar sa stiu daca un injector defect ar putea da motorina impreuna cu aer pe retur si de la asta sa mi se dezamorseze tot sistemul,si sa mi se auda pe conducte cum curge motorina impreuna cu aerul.
  • anghel fane

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut radu , si eu am un vectra b- X 20 DTH - 1995, din anul 2001 si am plecat de la un banal schimb de bujii incandescente dupa care motorul a inceput sa intrerupa,dupa care nu a mai pornit am dus-o la service autorizat mi-a dat un cod de defect de P0190 , mi-au spus ca este pompa de injectie .La pornire motorul rece scotea fum mult si albastru dupa ce se incalzea nu mai intrerupea asa tare si nu mai scotea fum. Am schimbat trei pompe SH , acelasi lucru , am zis ca este pompa. Acum am reparat pompa mea la Buzau , am pornit-o , porneste usor , acelasi lucru , acelasi cod de defect , la rece scoate fum albastru si mult dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum si motorul trage , dar intrerupe nu tare dar nu merge rotund si are zgomotul ascutit de injectie . Singurul lucru ce as mai putea face sint sa dau jos injectoarele acelasi lucru iti spun si tie, eu merg luni la service mai tinem legatura . Mult succes .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR