Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
radu_mp a scris:Nu exista nici un test cu agrafa la diesel,si nu prea cred ca exista dezamorsare la benzina,din moment ce au pompa de combustibil.Mersi frumos,oricum. Vreau doar sa stiu daca un injector defect ar putea da motorina impreuna cu aer pe retur si de la asta sa mi se dezamorseze tot sistemul,si sa mi se auda pe conducte cum curge motorina impreuna cu aerul.

ei iam raspuns lui gabriel_stg
Skip ads

  • leggionne

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
salut,am un opel vectra2.0 dti din 2001 si nu mai porneste ,l-am pus pe testar si i-mi da cod eroare p1660 -ventil decuplare combustibil semnal prea mare sau inexistent.Va rog sa ma ajutati cu un raspuns daca este pompa de injectie dusa
  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Short circuit to voltage between:
A7 Control Unit - Diesel
(Wiring Harness Connector X60 (Default)B (Brazil Version) )
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 105
&
A10 Control Unit - Injection Pump
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 5
or

Defective component:
A7 Control Unit - Diesel
asta inseamna p1660 circuit high input
  • Ionutz_br

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2002 z1.6xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salut, dragi conducatori de opel, am o problema serioasa(cred), acum jumatate de an, am avut o problema cu opel vectra b la relanti, s-a oprit masina din mers( am scoso pe liber, si s-a oprit, nu a mai vrut sa porneasca deloc) a2a zi a pornit normal, apoi seara la fel..am gasit problema EGR(l-am inlocuit cu unul nou, am schimbat bujii, filtru benzina, distributie) astazi, am pornito normal, am turato un pic, si apoi a inceput sa imi scada turatia motorului sub 500, fluctuand si tremurand toata masina,(la fel ca o dacie cand merge in 2, 3 bujii), am oprito si nu a vrut sa mai porneasca, am incercat din nou, a pornit mai greu, dar relantiul exact la fel face..care ar fi problema..? va rog orice sfat e binevenit! multumesc
Skip ads

  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu iti traga aer fals,adica sa nu fie scos debitmetrul din furtunul care duce la turbina,sau daca nu sa fie debitmetrul defect.
  • Ionutz_br

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2002 z1.6xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspuns Smile
  • LGLro

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Si a mea merge acum in 3 piestoane, dar la mine din cate observ nu da scanteie bobina de inductie (tot la pistonul 1).
  • remy_kai

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am avut ji eu odata probleme cu bobina , se ingatuia in ultimul hal daca o acceleram , daca erai din pitesti iti dadeam eu bobina, am cumparat pentru mine si nu era ea vinovata si o tin in caz de orice . Mult succes in rezolvarea problemei.
Skip ads

  • gaby1994

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut.am un opel vectra b x2.0xev.iar ieri am schimbat iac pentru ki statea la 3000 de ture cu el conectat,iar problema a persistat si dupa schimbare.si am facut o mica prostie careia nu ii dau de cat,am atins cu mufa de la iac de un folier,a facut o flama si nu mai porneste,pe MID scrie PROGRAM doar atat alta functie nu merge,astazi am schimbat si ecu cu tot ci immo si cip si tot acelasi lucru scrie.sa mai intalnit cineva cu asa ceva sau macar stiti ce ar putea avea.



Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

21-Feb-13 11:05:37 PM
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Se ia ECU-IMMO-CIP de pe o masina cu aceeasi motorizare si dotari asemantoare. Fa o diagnoza si citeste eraorea/erorile stocate. Din ce an este masina? Nu ai cum sa ai Vectra B din 1991.
Ca sa primesti raspunsurile corecte trebuie sa postezi tipul si motorizarea corecta.
Ai umblat cumva la motor?
Ce ai inlocuit, daca ai inlocuit?
  • gaby1994

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2011

  • Mesaj Privat
vectra din 91 este masina care am avut in momentul activarii contului si nu am mai apucat sa o schimb.masina este vectra b din 96 motor x 20xev,nu am schimbat nimic doar iac ieri iar in momentul in care i.am scos mufa am atins de un colier si a facut scurt si nici nu a mai vrut sa porneasca pe MID imi apare PROGRAM.nu porneste nici pompa de benzina nici scanteie si nici becul de la check engine nu se parinde nici macar la punerea contactului,cum am mai spus acelesi simptome le are si dupa schimbarea ecu-lui de pe acelasi model de masina cu acelasi tip de motor.



Salutare,
va recomand sa cititi acest topic pentru evitarea neplacerilor supuse de regulamentul forumului.
Multumesc frumos pentru colaborare si intelegere,StefanTolos.

21-Feb-13 11:06:07 PM
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu ai cum sa ai scanteie. Daca ECU sesizeaza ca in circuitul de alimentare nu este suficienta presiune de exemplu, sau un releu nu functioneaza, este normal sa "sisteze" si celelalte sisteme. Verifica releul de la pompa de carburant. Ai specificat ca pompa nu se aude.
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Banuiesc din cauza scurtcircuitului ca ECU nu mai este alimentat,verifica siguranta respectiva, ma tem ca in cazul tau este una de 30A.
  • mirel2788

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1996 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra b 1.7dt din 1996 intrerupe la relanti si parca nu se tureaza va poate sa aiba dati-mi o parere
  • Alexusu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
1.Am si eu o problema la masina. Cand e motorul pornit, are un galopaj, mici intreruperi la ralanti. La scanare mi-a aparut senzor temperatura apa, l-am schimbat, dar nu tot mai are acel galopaj dar nu foarte des. De la ce poate fi?
2. La scaderea turatiei, masina ramane cateva clipe turata pe la 1000 RPM dupa care scade dar mai greu, apoi am acel galopaj.
3. Aveti idee cum pot marii turatia la ralanti? Momentan e pe 840, si as vrea sa o reglez undeva la 880-900 sa vad daca mai intrerupe.
  • Alexusu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Scuzati, am gresit eu. Dupa ce am schimbat senzorul de temperatura, nu a mai aparut pe tester eroarea, dar tot mai are din cand in cand cate un galopaj
  • Manu82

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Opel Motor z18xe merge in 3 pistoane Astazi - 11:06 am





Salut, am citit toate discutiie legate de probleme asemanatoare cu ceea ce are masina mea dar nu gasesc raspunsul, poate ma puteti ajuta. Am un Vectra B din 2001 cu motor Z18XE. Masina a inceput sa mearga in 3 pistoane cand se incalzeste, la rece timp de aprox. 10 minute merge bine. Am schimbat bobina de inductie si a mers bine 8000 Km dupa care iar a inceput sa mearga in 3 pistoane. Am desfacut-o si am gasit o bujie era arsa si slabita, asa ca ieri am schimbat toate bujiile, am miscat si mufa de la debilmetru care nu era fixata foarte bine si am facut proba, a mers minunat...5 minute, si ne-am intors de unde am plecat adica iar merge in 3 pistoane. Acum mi se aprinde masina cu cheita aprox 5-10 secunde, se stinge si apoi se apinde Check in bord _ lucru care nu s-a mai intamplat pana acum. Am desfacut-o iar si am gasit o piesa fixata pe carcasa filtrului de aer intre clapeta de acceleratie si debilmetru, piesa este conectata cu niste furtunele si o mufa, poate cineva sa imi zica si mie cum se numeste piesa asta si ce rol are? Nu o gasesc nicaieri, am cautat pe toate siteurile de piese dar nu dau de piesa asta. Problema cu piesa este urmatoarea: ca urmare a frecarii furtunului care vine deasupra, piesa s-a subtiat exact unde vine furtunul pana s-a faut o gaura in ea, o sa pun poze sa vedeti. Nu cred ca asta e problema pt ca piesa e clar ca nu s-a mancat asa adanc in 4 luni decand am masina dar ma gandesc ca decand s-a format gaura aia in ea a putut afecta alte piese, nu stiu, nu ma pricep foarte bine, stie cineva cum se numeste piesa despre care vorbesc si ce rol are, sau cu ce afecteaza daca are gaura aceea.
  • remy_kai

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Singurul lucru pe care ti l-as putea recomanda este o diagnoza poate iti da ceva de la care sa pornesti cu verificarea. Mult succes in rezolvarea problemei.
  • remy_kai

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Si mai mult ca sigur la tine este ceva electric deoarece daca era ceva mecanic facea tot timpul nu doar cand se incalzea , sa speram ca nu este calculatorul . Mult noroc
  • Manu82

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am facut in final si testul agrafa si iata pomelnicul:

P0202- Cilynder 2 injector circuit open
P0302- Cilynder 2 misfire detected
P0100- Mass air flow circuit malfunction
P0110- Intake air temperature circuit malfunction
P0443- Evaporative emission control system purge control valve circuit malfunction
P0135- Lambda probe heating open
P0130- O2 sensor circuit malfunction

Acum - P0202 si P0302 sunt explicate (cred) de bujia 2 care era aproape topita - le-am schimbat pe toate + bobina
- P0443 se explica cu gaura pe care o am in dracia aia de valva de purjare
- iar restul, tinand cont ca am scos pe rand mufele la debilmetru, la sonda lambda si tot ce mi-a cazut in maini ca sa le curat, e posibil sa fie de la asta, sau chiar nu functioneaza in parametri?

Cum pot sterge erorile, ca sa refac testul, pentru ca in mod normal daca am schimbat bujiile si bobina ar trebui sa se stinga macar eroarea asta, nu?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR