Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut Gabi.
Daca ai pus garnituri noi si nu se rezolva problema atunci oringurile din capacul filtrului scapa aer in filtru. Incearca alt capac sau pune un filtru metalic etans.
Noroc.
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Asa am sa fac -daca maine tot la fel face , atunci voi schimba capacul filtrului (am cumparat de la userul PIKA -Acum vad cat de bun e si ala ) si daca face la fel atunci voi face o proba cu un filtru capsulat de wv. Apropo , tu de care filtru capsulat ai pus? pt ce masina este -si daca ai un cod?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:Asa am sa fac -daca maine tot la fel face , atunci voi schimba capacul filtrului (am cumparat de la userul PIKA -Acum vad cat de bun e si ala ) si daca face la fel atunci voi face o proba cu un filtru capsulat de wv. Apropo , tu de care filtru capsulat ai pus? pt ce masina este -si daca ai un cod?

Am pus un filtru de Ford 1,8 D, Bosch. Iti dau si codul de piesa daca iti trebuie.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@gabiopel - sa nu fi strans prea tare capacul de la filtru si sa fie fisurat putin, verifica si supapa de pe pompa de injectie pe circuitul de motorina...
@Ciprinhio - la fel face si a mea dar e de la turbina ca la mine se simte dupa 2500 cand este rece iar zgomotul schimbat este pentru ca deschide complet EGR-ul dintr-o data cand intra turbina in ture (la mine cel putin asa este ca am turbina cu geometrie fixa); la tine parca ai turbina cu geometrie variabila deci s-ar putea sa fie putin diferita problema...
P.S. vino pe la intalnirile din Sibiu si putem povesti mai multe...
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cand vin acasa am sa vin cu ea la sibiu la intrunire..momentan sunt in germania...dar nush ce sa zic daca e de la turbina..turbina e reconditionata..eu zic ca e din pompa..cand se deschide avansul..eu as incerca sa anulez egr ca sa vad daca tot asa face..
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mai poti incerca ceva... poate ti se va parea ciudat dar poti incerca. pune ulei de 2T in motorina inainte sa faci un plin de motorina (vezi sa nu o faci in pompa sa nu te trezesti cu probleme ca de ce bagi ulei acolo in pompa, pui inainte sa mergi la pompa). eu merg asa de 6 luni si desi la rece tot asa se simte aceea senzatie de bagat in scaun dupa 2500 la accelerare brusca, motorul toarce mult mai frumos si la rece si la cald si merge mai rotund. isi face ungerea mai buna pompa ca motorina actuala este foarte uscata si de aceea se face si uzura asa de mare la masinile noastre fata de cele noi care au fost proiectate pentru motorina actuala. vezi ca este un ulei bun de 2T de la Liqui Molly dar vezi sa fie semisintetic nu sintetic ca ala face depunere.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Da e adevarat ca motorina din ziua de azi nu mai face ungerea ca cea dinainte dar cum e cu uleiul nu scoate fum sau norma de poluare ma gandesc ca nu mai e aia...si un litru deala la un plin ha..poate incerc da asta cand ajung acasa sa nu imi pateasca ceva masina ca nu vreau sa merg cu ia aici la service ca apoi n-am facut nimik...da am bagat o data wins deala de curatat da a mers mai fain si pornea mai bine..
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ATENTIE! nu 1l la un plin ci 200ml la un plin deci iti ajunge pentru 5 plinuri. cat despre fum nu scoate deloc ca ajuta chiar la chestia cu fumul ca are niste aditivi speciali pentru asa ceva. cat despre noxe nu se schimba ci din contra ajuta.
cat despre produsele de la wynn's sunt foarte bune si eu mai bag cate un flacon de ala la 5000 km pentru curatare si e foarte bun. si cel de la Liqui Molly pentru curatat injectia de motorina este foarte bun...
Skip ads

  • marconigh60

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
moxicanul a scris:pompa a fost reparata si ieri au montat-o pe masina.numai am nici o problema .masia porneste la sfert de cheie.pe mine m-a costat reparatia pompei 500 euro si cu 6 luni garantie..daca are cineva probleme cu pompa sa imi lase mesaj si va dau nr de telefon celui care mi-a reparat pompa



am si eu un opel vesctra din 2000 cu motor de 1995 cc motorina si are aceeasi problema
printre altele am deschis capacul de la rezervor cu si am vazut o chestie mare de plastic. nu cumva exista si pompa de motorina in rezervor?
daca nu exista nu se poate pune o pompa de motorina pe circuitul de tur?
Oare? Oare? Oare? nu ma luati la misto va rog! nu ma pricep pre bine si intreb si eu
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ce ai vazut tu era sorbul.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
marconigh60 a scris:
am si eu un opel vesctra din 2000 cu motor de 1995 cc motorina si are aceeasi problema
printre altele am deschis capacul de la rezervor cu si am vazut o chestie mare de plastic. nu cumva exista si pompa de motorina in rezervor?
daca nu exista nu se poate pune o pompa de motorina pe circuitul de tur?
Oare? Oare? Oare? nu ma luati la misto va rog! nu ma pricep pre bine si intreb si eu

Exact cum a spus si colegul ceea ce ai vazut tu este sorbul . Motoarele dti de la opel nu au pompa de motorina in rezervor , ci numai dcti-urile din cate stiu eu. Daca tot ai desfacut acolo fa si o curatare a sorbului si rezervorului ca nu strica absolut deloc.
acum revin la problema mea.
Prima zi dupa schimbarea capacului la filtrul de motorina . Masina a pornit la fel de bine si surpriza nu a mai avut/facut acea oscilatie la motor si sunetul a fost la fel ca inainte de schimbarea filtrului de motorina cu cel nou.Temperatura exterioara era de 1 gr. Sper ca din capacul filtrului de mnotorina , oricum o voi tine sub supraveghere si in zilele urmatoare. Sper , ca numai de aici sa fi fost.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Revin la vechea mea problema -- cu acea oscilatie dupa pornire . Masina a pornit exceptional si nu a mai facut acea oscilatie - deci de vina se pare ca a fost capacul filtrului de motorina si mai mult ca sigur acele oringuri de cauciuc. Oricum si vechiul capac de la filtrul de motorina se va pastra si verifica /testa dupa ce ai voi schimba oringurile .Multumesc tuturor de sfaturile date.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bine ca ai rezolvat problema. sa verifici cu atentie capacul sa nu aiba ceva fisuri pe undeva...
  • Helios

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2012

  • Mesaj Privat
moxicanul a scris:Inainte se vacanta de iarna masina mea ,un opel astra g 2.0 disel(y20dth) s-a gandit sa imi faca o mica surpriza si anume nu a mai pornit dimineata ,motorul invartea dar nimik.Trasa masina pornea si daca opream motorul pornea la chieie.Problema era daca o lasam nepornita mult timp numai pornea.In bord nu mi-a aparut check engine.M-am dus cu ea la service si un prieten mi-a zis ca este vorba de dezamorsare,asta dupa ce a verificat bujiile si ce o mai fi verificat el.Prima data mi-a zis ca s-ar putea ca pompa de injectie sa dezamorseze dar nu era 100% sigur ca pompa este de vina.La Bosch in Bucuresti cand am sunat mi-au zis ca o verificare a pompei costa 4 mil asa ca am hotarat ca macar sa schimb pe la masina cate ceva decat sa dau 4 mil pe verificare si in final daca la fel facea era clar de la pompa.Primul pas:mi-a pus o supapa unisens pe furtunul de la bateria de filtru de motorina.Dupa ce am lasat-o peste noapte dimineata nu a mai pornit.Pasul doi:A schimbat furtunasele de retur;aceeasi problema ,a doua zis numai pornea.Pasul 3:schimbat oringurile de le injectoare.DUpa ce le-a schimbat surpriza masina a pornit a doua zi la cheie pe -10 grade dupe ce statuse oprita 19 ore.Am crezut ca am scapat.Dupa ce am luat-o de la service m-am plimbat cu ea iar seara cand sa o parchez se auzea un sunet ciudat de la motor ,parca dadea unul cu aspiratorul pe strada.Cand m-am dat jos din masina la motor se auzea ca si cand tragea aer pe undeva numai ca se auzea in reprize,2 secunde da vreo 10 nu.Am lasat-o pana dimineta oprita si cand sa o pornesc nu a mai vrut.Masina in dimieata respectiva cand a pornit dupa ce a schimbat oringurile de la injectoare scotea mult fum si se auzea sunetul respectiv ca si cand ar trage aer pe undeva la motor si cand am vrut sa o accelerez trepida(parca murea motorul) si nu urca mai mult de 2000 de ture.Am oprit motorul si am pornit-o.se accelera normal si numai scotea fum.Pana la urma a ramas decat pompa de verificat.Am gasit la Bosch si cu 500 euro mi-o repara si a zis ca imi da si garantie.Vineri montez pompa ,sper sa porneasca si sa numai faca figuri.
.
Cei care au avut probleme la fel va rog sa lasati comment cu pareri

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.


Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos





Salut am si eu un opel astra din 2000 2.0 dth 16 v si am avut-o in service sa imi schimbe furtunul de retur si filtru de motorina..dupa ce am luato din service nu am avut treaba cu ea vreo 2 zile apoi cand am oprito nu a mai vrut sa porneasca ..am tras-o a pornit am ajuns acasa seara si dimineatza iar nu a mai pornit mi sa zis la fel k ar fi pompa de motorina ...niste prieteni mi-au spus k ar putea fi si din cauza cheii sa nu o mai recunoasca si atunci nu porneste...daca ma puteti ajuta astept mesaj Smile
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@Helios
Bine ai venit.
Atunci cand nu recunoaste cheia, clipeste in bord masinuta cu cheita.
Mergi la un test, e posibil sa ai erori stocate. Posteaza-le aici sa ne facem o idee ce-ar putea fi.
Noroc.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:bine ca ai rezolvat problema. sa verifici cu atentie capacul sa nu aiba ceva fisuri pe undeva...

Da , sper ca asta a fost problema. Si astazi la -1 gr temperatura exterioara , dupa ce mi a pornit sa comportat foarte bine , fara nici cea mai mica poblema. Nu stiu daca as da vina pe vreo fisura cat as crede ca de vina ar fi acele oringuri de la capac.
  • nikmar

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am un motor y20dth pe o zafira din 2001 de la craciun 2011, nu mai a vrut sa porneasca sau pornea fffoarte greu dar odata pornit nu mai aveam probleme cu pornirea pana a doua zi. m-a disperat se dezamorsa. timp de 3zile a stat la service opel dar nu iau dat de cap. pe acest forum l-am gasit pe marius napcori din ploiesti care mi-a rezolvat problema dezamorsari pe data de 23 01 2012, pe aceasta cale ii multumesc, este fff serios si il recomand pentru opel in special. eu m-am deplasat aproape 400km dus si alti 400 intors dar a meritat. sincer incercati deoarece pt. mine a meritat, fiindca nici un mecanic nu i-a dat de cap dezamorsarii. acest mesaj NU este reclama ci doar un sfat util pe care l-am primit si eu pe acest forum.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nikmar a scris:.... eu m-am deplasat aproape 400km dus si alti 400 intors dar a meritat. sincer incercati .....un sfat util pe care l-am primit si eu pe acest forum.

n-am inteles nimic. Ce sa incercam? Ne sfatuiesti sa mergem si noi la colegul? Nu ai voie sa ne spui rezolvarea? Smile
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:mai poti incerca ceva... poate ti se va parea ciudat dar poti incerca. pune ulei de 2T in motorina inainte sa faci un plin de motorina (vezi sa nu o faci in pompa sa nu te trezesti cu probleme ca de ce bagi ulei acolo in pompa, pui inainte sa mergi la pompa). eu merg asa de 6 luni si desi la rece tot asa se simte aceea senzatie de bagat in scaun dupa 2500 la accelerare brusca, motorul toarce mult mai frumos si la rece si la cald si merge mai rotund. isi face ungerea mai buna pompa ca motorina actuala este foarte uscata si de aceea se face si uzura asa de mare la masinile noastre fata de cele noi care au fost proiectate pentru motorina actuala. vezi ca este un ulei bun de 2T de la Liqui Molly dar vezi sa fie semisintetic nu sintetic ca ala face depunere.

uleiul acela 2T...este uleiul care se foloseste la motoarele in 2 timpi de se pune in benzina? Embarassed
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Uleiul acela 2T este uleiul de amestec pentru motoarele cu ungere directa. Da acela este.
Si face foarte bine, porniri mai usoare , functionate mai silentioasa, Recomand!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR