Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
NU.
Skip ads

  • midaniel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2008

  • Mesaj Privat
De ce nu ar fi bune? Sunt cu 4 electrozi, distanta de 1mm, ca la cele vechi pe care le-am avut (Beru FGR14 tot cu 4 electrozi). Am pus si eu tot FR91x si deocamdata nu am probleme. Sa vad si la consum.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Astazi am zis sa demontez bujiile sa vad cum arata si ce model sunt am desfacut capacul cu ecotec am deconectat bobina de inductie am desfacut cele 2 suruburi ale bobinei de inductie si surpriza bobina nu vrea sa iasa nici in ruptu` capului.Sunt niste cleme sau in ce mai este prinsa?Am citit la agila si am vazut ca se face pirghie cu 2 surubelnite dar la mine nu vrea !Va multumesc anticipat!
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iese mai greu, mai ales daca nu a fost dat jos demult, numai sa ai grija sa nu rupi cand o scoti.
Skip ads

  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Pai bujiile actuale sunt de 50 000 de km deci e vreme lunga de cand nu au fost schimbate si inca merg bine vreau sa le schimb preventiv.Dar ce e posibil sa se rupa cand o scot?Am vazut ca urechiusele alea de plastic sunt cam firave si daca as baga o surubelnita sub ele si sa ridic cred ca se rup de alea spui tu?Multumesc mult!
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Astazi in sfarsit am schimbat bujiile am pus pe iridiu ngk bkr5eix parca asta este codul insa am avut beru ultra pe 2 electrozi.Bujiile le-am scos caramizii deci motorul functioneaza corect.Impresii: ce sa zic se simte o diferenta la turatii inalte si motorul se aude mai frumos, pornesc foarte frumos la sfert pana acu numai de bine sa vedem daca se imbunatateste consumul desi nu ma plang.Salutare si drum bun!
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Incearca in continuare sa faci parghie cu doua surubelnite. Iese mai greu,mai ales daca nu a fost demontata de mult,dar iese.
Multa rabdare.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salutare baieti am o intrebare: la bujiile pe iridiu de la ngk (bkr5eix) se regleaza gap-ul?Ce gap are din fabrica?Multumesc anticipat si o seara placuta!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bujiile NGK BKR5EIX sunt pentru motoare de genul XEP, la tine sunt inadecvate.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Pai ce bujii pe iridiu sunt recomandate ptr z12xe?Pe pagina anterioara spunea puma ca a pus bkr5eix si i-ati spus ca merg ptr motorul lui (z12xe).Ce probleme pot aparea cu bujiile astea?Cat mai pot sa le tin?
  • allexx_25

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema.am o Corsa C din 2002,motor 1,2 benzina(Z12XE).Acum 2-3 saptamani am gasit o bujie sparta(cea de la pistonu 4),am schimbat-o,cred ca a cazut ceva din ea la piston,se aude o bataie.De mers merge masina,problema e ca a cam inceput sa manance benzina,am facut schimbu de ulei acum 2 saptamani si cand am verificat nivelul acum 2 zile era la jumatate.Si gasesc bujia uda mereu(am schimbat vre-o 4 pana acum).De la ce ar putea fi?Am fost la mecanic si mi-a recomandat demontarea motorului,si verificat camasi,supape.....Ma poate ajuta cineva inainte sa ma apuc de dezmembrat?
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am BKR6EIX pe Z10XE si sunt foarte multumit de ele. Au deja 30.000 de km. Nu am testat insa bujiile "normale",fara iridiu,deci nu pot face o comparatie obiectiva. Cele originale ale masinii erau destul de uzate,deci nu e de mirare ca am simtit o diferenta.
Skip ads

  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Eu ma gandesc sa nu apara o problema ori la bobina de inductie ori la ecu ce credeti ca ar trebui sa le vand si sa cumpar bkr5ek?Va multumesc anticipat!Precizez ca bujiile care au fost pe masina sunt exact cele de care a pomenit @puma beru 14FR-8LDUOX4(made in France)
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Stai linistit! Nu va aparea nici o problema ! In cel mai rau nu vei simti o schimbare in comportamentul masinii care sa justifice pretul mai mare al lor fata de cele standard.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca fragmentele de bujie nu au fost aruncate la evacuare e grav, ele se mai pun intre piston si alezaj de freaca pina face sant. Avind in vedere ca bujia ta este umeda, ai consum de ulei, pierderi de putere, consum mare benzina, motorul bate eu cred ca asta s-a intimplat. Cauta un service care are un endoscop, se baga pe la bujie si se vizualizeaza alezaj in ce stare este.
Nu desfa motorul ca nu ai ce camasa sa schimbi la cilindru.
Diametrul alezajului de cota 0 este 72,485 si cea mai mare cota de reparatie este 73,415mm. Acum nu stiu cine iti poate rectifica tie alezajul in bloc, aduna manopera macar 200euro dar e cam 300, mai pune 100euro piston echipat complet, mai pune suruburi, garnituri, solventi etc. Mai bine motor second. De bloc motor nou uita complet ca este 1400euro.

Exista sansa sa fie bobina inductie defecta, citeste cod eroare dar sa fie bujie noua cind faci asta.
  • allexx_25

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Asa mi-a spus cineva ca ar putea sa fie de la bobine.De obicei merg cu ea zilnic cam 10-12 km. pana la servici si acasa si nu face nici un fel de problema( numai ca e cam puturoasa),dar daca merg la drum mai lung probabil cand se incalzeste motorul se aprinde check engine si incepe sa mearga in 3.Daca opresc motoru si il repornesc merge o perioada bine si iar se aprinde check.O sa incerc cu bobinele intai.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste cod eroare stocat https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
Invata sa folosesti eficient acest forum, nu am sa stau sa iti adun mesajele postate unde nu trebuie, foloseste CAUTARE AVANSATA si citeste.
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Azi am scos ngk-urile pe iridiu la vanzare si am pus bkr5ek cracanate la 0.9 si vad ca nu am trepidatii totul este ok.
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
In momentul accelerari imi intrerupe fractinui de secunda, cand se incalzeste tot intrerupe dar mai rar .

De la ce poate fii?


Mentionez ca am curatat tot ce e de curatat + ca am schimbat si debilmetru
  • argflk

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira Tourer 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cand e motorul rece trebuie sa astepti sa se incalzeaca.
Dar daca face si cand e cald sunt doua posibilitati
1 -shimbi bujiile si pui cu 2 electrozi.
2 -ridic-o pe elevator si vezi ca pe mijloc sub motor este un tampon ... posibil slabit si trebuie schimbat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR