Parola noua?


Salut, eu am si instalatie de gaz pe masina, si indiferent daca e pe benzina sau gaz tot asa face (la turatie constanta intre 1500-2000 da suturi).
aceeasi problema o am si eu in momentul asta, duminica am facut proba cu alte buji dupa alta masina ca m-am gandit ca din cauza lor e si nu a mai facut problemele astea de sacadare intre 1200-1800.dupa le-am pus inapoi pe ale mele si la fel a facut, ceea ce ma duce cu gandul ca una din bujii nu functioneaza corect in plaja asta de turatie, desi ele arata perfect toate.dupa 1800 turatii nu e nici o problema, masina trage fara intrerupere pana la turatia maxima
AM aceeasi problema ca voi 1500-2000 de turatii am niste intreruperi/suturi dupa daca accelerez dispar..Sad am schimbat bujii..nimic! S-a gandit cineva la cablul de acceleratie?Sad zic si eu!
cu aceasi problema m-am confruntat si eu,timp de un an de zile nu i-am dat de cap,bobina,bujii etc.Dar intr-un final am gasit o solutie.....am vandut-o.
Totusi,dupa schimbarea filtrului de benzina,suturile s-au ameliorat,dar erau existente
a...si la z16xe nu exista cablu de acceleratie
I-am explicat unui mecanic simtomele masinii, despre care se vorbeste in topic si cu care ma confrunt si eu,primul lucru pe care mi l-a spus, bujiile trebuie schimbate,una din bujii nu lucreaza in parametrii normali la aceste turatii.bujiile au o rezistenta in interiorul lor si chiar daca sunt arse cum trebuie, pot sa nu functioneze corect ....o sa schib bujiile sambata si o s merg mai mult cu masina sa vad cum se comporta si o sa va anunt in cel mai scurt timp,dar cu siguranta e problema din curent, fise sau bujii
Vad ca de ceva timp nu ati rezolvat nimic si ma sperie pentru ca si eu am aceeasi problema cu masina mici suturi intre 1500-2000 de turatii cateodata nu tot timpul .
Cineva mi-a spus sa curat EGR-ul....o sa fac si asta..Sad
Eu am curatat si EGR-ul si admisia si clapetele twinport am schimbat si bujiile si tot asa face.
Pfff..ciudat:( o alta cauza ar fi injectia...ceva dereglat..
Am schimbat bujiile si s-a rezolvat problema trepidatiilor.am pus niste champions are au cam 30 mii km, luate de pe alta masina... Very Happy .vad ca nu mai face acum probleme
Hmm.. eu am schimbat bujiile anul trecut fara nici o schimbare. O fi de la bobina ?
Am avut si eu o problema asemanatoare.Doar in treapta 1 si la turatii intre 1500-1700 aveam aceste intreruperi.Am facut o diagnoza , a trebuit sa schimb debitmetru ,si au disparut acele suturi,intreruperi.
Nu stiu cum sa explic mai bine...dar, era ceva in genul ca parametrii aerului, dati de debitmetrul defect ,cerea mai putin combustibil si de la o alimentare insuficienta rezulta aceasta problema.Mentionez ca intr-o panta masina era foarte inceata...chestie rezolvata dupa inlocuirea debitmetrului buclucas...Toate cele bune!
Z16XE nu are debitmetru...
Dupa un an de mers asa, a picat de tot EGR, l-am schimbat si am scapat de probleme. Eu zic ca e de la EGR.
Si eu am schimbat EGR-ul si merge normal acum .
bagati benzina 98 sau aditiv in benzina 95 si mergeti cativa kilometri cu masina mai turata, pe la 4500 de ture. o sa scada si consumul si poate scapati si de problema. benzina din romania e de tot rasul si din cauza asta patim tot felul de probleme din cele enumerate de voi
Da intr-adevar si mie imi face la fel.....am bagat un aditiv ca sa "curat" injectoarele si nu mai facea. Acum binenteles face la fel. Si apropo de benzina din Romania.... se cunoaste cand incep sa alimentez din Romania. Cred ca benzina 98 din Romania e egala cu benzina 95 din alte tari Smile)
flcrs84 a scris:
al3sc a scris: eu am schimbat pompa de benzina si merge foarte lin la orice turatie cu cea veche facea la fel ca la voi


Buna. Poti sa ne dai detalii legate de pretul unei pompe de benzina? Cat te-a costat? Eu unul mi-e cumva sa ma bag din nou sa schimb piese pe masina. Am schimbat deja destule.
Cu stima, Cristian


in jur de 500 lei este pe codu de original BOSCH ...eu am dat 360 ron pe vremea aia lucram la un importator de piese si...
inainte de asta schimbasem pompa cu una meat & doria si ma tinut fix un an si de aceea mam hotarat sa iau bosch pentru ca nu se compara cu nimic

variatiile de turatie la mers constant sunt de la EGR ...dupa inlocuirea cu altu nou au disparut
salutare domnilor
aceiasi problema o am si eu la astra g motor x14 xe,aceleasi smucituri le am si eu in oras.
am schimbat valva egr,am pus noua,iac nou ,sensor clapeta acceleratie nou,senzor turatie arbore nou,curatat clapeta de acceleratie,am trecut de la benzina 95 la benzina 99 de la rompetrol,dar degeaba.smuciturile persista.
va rog daca ati rezolvat problema sa ma ajutati si pe mine cu un sfat.
seara buna va doresc

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou