Parola noua?


Salutare!

O problema cu un Corsa C z10xe din 2001. Azi dimineata, pe la ora 5, opresc motorul masinii dupa un drum de 50 de km(fara probleme). Dupa 5 secunde vreau sa il pornesc darrrrr: - pompa de benzina nu scoate niciun sunet
- electromotorul nu se aude(am ridicat capota si am ascultat)
- becurile se aprind toate in bord ca de obicei
- dau la automat, tot ce se aude de sub capota este un tacanit urat, iar motorul nu invarte deloc.
- dau la automat, iar intensitatea culorilor becurilor din bord scade

Bateria a fost schimbata in ianuarie 2010. Luminile functioneaza, cd-playerul la fel. Pareri? va rog mult

O chestie: mi-am pierdut cheia masinii(singura), am comdandat alta de la reprezentanta, un tip a configurat CIP-ul cheii. Tacanitul acela este identic cu cel pe care l-a facut masina cand nu recunostea noua cheie, neconfigurata. L-am sunat pe tipul respectiv(crezand ca e de vina cheia), i-am insirat simptomele, mi-a zis ca nu e de vina cheia, e posibil sa fie vreo siguranta. Mi-a zis sa-l chem daca nu reusesc nimic, dar sincer nu l-as chema daca pot rezolva problema cu ajutorul vostru.
Va multumesc!
cheia e...ar trebuie sa ai 2 chei..una ai pierdut-o dar cealalta?sau alea 2 de rezerva?
Incerca sa pui alta baterie pe masina.
Cand vrei sa pornesti palpaie masinuta cu cheita? Codurile de eroare poti sa le citesti cu metoda pseudo-agrafa, aia cu acceleratia si frana calcate in acelasi timp?
La mine acum 2 zile cand mi-a murit bateria nu a mai mers cd-player si nu am mai putut sa inchid usile decat mecanic. Cand puneam cheia in contact se auzea tiuitul ala cand lasi usa deschisa si cheia in contact.
Tipul care a configurat CIP-ul cheii m-a intrebat acelasi lucru: palpaie masinuta cu cheia? Nu palpaie... a zis ca e posibil sa fie o siguranta de vina. O sa incerc sa iau curent de la o alta masina, e complicat de scos bateria.
Cat despre codurile de eroare citite cu metoda pseudo-agrafa... nu stiu cum se procedeaza, o sa caut info pe net si o sa incerc .
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 uite aici metoda.
La mine nu a mai pornit cd-player-ul cand a murit bateria. Incearca sa iei curent de la altcineva, poate reusesti s-o pornesti si atunci stii ca e de la baterie. Ciudat e ca a murit dupa un drum de 50km si nu dimineata inainte de pornire.
Asta e cel mai ciudat. Dupa un drum de 50 de km, opresc masina in parcare, opresc motorul; imi dau seama ca nu am parcat-o prea bine, incerc sa o repornesc, dar... continuarea am explicat-o in primul post. Sa fie alternatorul de vina?
Dar atunci ar fi trebuit sa iti palpaie in bord becul rosu de la baterie pana sa ajungi acasa. Tu citeste erorile alea daca reusesti, poate ne dam seama mai repede de ce are.
Salutare. Am un opel combo 13cdti din 2005,motor Z13DT,si nu mai vrea sa pornesca.
Am fost cu el la service si au curatat injectoarele au schimbat DEBITMETRU ...si a pornit.
Dupa 500 km. ......gata , nu a mai pornit.Am fost iar si la fel......a pornit.
Dar acum (dupa 30 km.)iar nu mai porneste Sad
Am schimbat pompa de inalte,supapa de presiune,dar degeaba.
Va rog sa ma ajute cineva.
Va multumesc si astept pareri.

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

iulian68 a scris: Salutare. Am un opel combo 13cdti din 2005,motor Z13DT,si nu mai vrea sa pornesca.
Am fost cu el la service si au curatat injectoarele au schimbat DEBITMETRU ...si a pornit.
Dupa 500 km. ......gata , nu a mai pornit.Am fost iar si la fel......a pornit.
Dar acum (dupa 30 km.)iar nu mai porneste Sad
Am schimbat pompa de inalte,supapa de presiune,dar degeaba.
Va rog sa ma ajute cineva.
Va multumesc si astept pareri.
Pare sa fie calculatorul de injectie....ce simptome,motorina ajunge la injectoare, ai pierderi de putere,ce ti-au spus mecanicii,da mai multe detalii.
iulian68 a scris: Salutare. Am un opel combo 13cdti din 2005,motor Z13DT,si nu mai vrea sa pornesca.
Am fost cu el la service si au curatat injectoarele au schimbat DEBITMETRU ...si a pornit.
Dupa 500 km. ......gata , nu a mai pornit.Am fost iar si la fel......a pornit.
Dar acum (dupa 30 km.)iar nu mai porneste Sad
Am schimbat pompa de inalte,supapa de presiune,dar degeaba.
Va rog sa ma ajute cineva.
Va multumesc si astept pareri.


Am revenit
Ajunge motorina la injectoare , porneste 1,2 secunde dupa care se opreste.
A, ca am uitat, am fost la opel (ca a zis un mecanic ca nu recunoaste cheia) si nimic ,cand a pus calculatorul ....CHEIE CORECTA!
Asa ca nu stiu ce sa fac.
Daca cipul cheii avea probleme nu pornea deloc,adica decat invartea motorul dar nu pornea.Supapa de presiune nu are o problema,motorul putea fi pornit si tras dar nu avea voie sa se opresca.Ai pus-o pe tester ,ce eroare iti da?Parerea mea e ca ar fi de la calculatorul pompei de injectie,sau trage aer pe undeva la alimentarea cu motorina(nu alimenteaza corespunzator motorul)
nelu.1270 a scris: Daca cipul cheii avea probleme nu pornea deloc,adica decat invartea motorul dar nu pornea.Supapa de presiune nu are o problema,motorul putea fi pornit si tras dar nu avea voie sa se opresca.Ai pus-o pe tester ,ce eroare iti da?Parerea mea e ca ar fi de la calculatorul pompei de injectie,sau trage aer pe undeva la alimentarea cu motorina(nu alimenteaza corespunzator motorul)




Am fost si la tester dar nu da nici o eroare.
Am incercat si impinsa si ........nimic.
Maine ma duc la alt mecanic, sper sa rezolv ceva.
Daca sigur ti-au schimbat supapa de presiune,imi mentin parerea de dinainte.Dale tu o idee din ce am zis eu!
Of...........am rezolvat problema era de la ....filtrul de aer!
Dupa ce am fost la 3 mecanici am avut noroc de unul mai bun,si s-a rezolvat.Mult noroc in continuare, si va multumesc.
iulian68 a scris: Of...........am rezolvat problema era de la ....filtrul de aer!
Dupa ce am fost la 3 mecanici am avut noroc de unul mai bun,si s-a rezolvat.Mult noroc in continuare, si va multumesc.
Cum adica filtru de aer?Si nu si-a dat nimeni seama pana acum?Pai filtrul ala era infundat,inbacsit asa de nu mai tragea aer deloc?Mare prostie in lumea asta,vai de capul lor,sa le fie rusine...!!!Schimbau toate piesele in motor si nu au descoperit un filtru...sigur nu mai are si altceva?Detaliaza si tu ...cum au descoperit ca e filtrul de aer?
lucadd a scris: Asta e cel mai ciudat. Dupa un drum de 50 de km, opresc masina in parcare, opresc motorul; imi dau seama ca nu am parcat-o prea bine, incerc sa o repornesc, dar... continuarea am explicat-o in primul post. Sa fie alternatorul de vina?


Salut! Am patit-o si eu de 2 ori! La mine a fost urmatoarea chestie:
1. Prima data cand mi s-a intamplat a fost devina electromotorul... adica tacanea aiurea si nu pornea, nu invartea, l-am desfacut si am gasit o bucatica de metal care bloca rotorul... am scos-o si a mers
2. Am ajuns la un prieten si cand sa plec nu mai invartea nimic... nu se mai auzea nimic asa cum spui tu... doar un tacanit aiurea, dar nu ca cel de la electromotor, mai incet ca si cum ar fi avut un scurt, am pornit totusi masina tractata (ce -i drept mai greu dar am pornit-o) am ajuns cu ea acasa (mergand in bulumaci) si am vazut ca bornele bateriei erau oxidate, am luat un smirghel, le-am curatat si masina merge si acum cu aceeasi baterie, deci, verifica bornele... tacanitul e de la relee din cutia cu sigurante de sub capota!
Sper sa te ajute mesajul meu! Numai bine!
Va multumesc mult de sfaturi. Am reusit sa o pornesc in dimineata asta, dupa ce am curatat bornele cu o bucata de smirghel( erau oxidate) precum si "papucii" care vin pe borne(pe interior).

O zi buna va doresc!

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou