Parola noua?


Buna ! revin din nou dupa ceva absenta(lipsa de probleme la motor) insa acu se pare ca m-a lovit din nou.
Rog moderatorii, sau cine se ocupa de buna functionare a acestui site sa nu ma ¨amendeze¨ Rolling Eyes Am cautat, am gasit unele raspunsuri insa poate doar ¨mi se pare mie¨ca problema mea e un pic aparte si de aceea deschid iar discutia despre pornirea grea cu motorul cald la opel astra g z16se.
Tin sa mentionez ca pe langa ca sunt afon de motoare , locuiesc in Madrid (SP),nu cunosc termeni tehnici despre motoare in romaneste , ce sa mai vorbim in spaniola si de aceea sunt victima sigura cand ajung la un service.Rog din partea voastra ajutor si rabdare...pls.
MASINA: OPEL ASTRA G model hatchback .an 2002, motor z16se,benzina ,145.000 km
PROBLEMA: cred ca e valvula EGR dupa ce am vazut in alte discutii.insa aceasta piesa am schimbat-o nu cu multi km in urma(5000-10.000) cand mi s-a aprins un beculet pe bord(piesa + manopera 250€), asa ca nu cred ca sa fie aceeasi piesa.Masina porneste greu(uneori doar daca o ajut din acceleratie) dupa ce se incalzeste motorul.Acum, de scurt timp, ca bonus...a inceput sa imi curga si ulei prin acea zona unde cred ca este garnitura de chiulasa;nu pot sa spun prea bine deoarece zona e greu accesibila---o piesa imi blocheaza accesul..Totusi,am reusit sa fac niste poze cu telefonul si le-am marcat in urmatoarea ordine :
1 motor
2 piesa in cauza
3 zona unde se umezeste de ulei.
Rog pe cine se pricepe, si poate identifica problema sa imi spuna despre ce poate fi vorba si daca cele doua probleme se relationeaza sau ma confrunt cu 2 chestii diferite?Sper ca cu ajutorul dumneavoastra sa merg la atelier mai pregatit si in cunostinta de situatie ,cu mai putine posibilitati de a fi jecmanit.

Am observat de curand ca se prelinge ulei prin aceasta zona a motorului(vezi poza) nu mult insa am zis ca totusi sa-i arunc o privire.Zona exacta de unde se prelinge uleiul cred ca este intre aceasta piesa de aluminiu (ce se fixeaza in 3 suruburi) si motor.Poate fi vreo garnitura? si daca e asa o pot schimba eu in fata blocului? sau daca dau piesa respectiva jos o sa fac o balta de ulei? Si utima intrebare : ce e acea mufa sau senzor ,la ce serveste si cum se numeste?
p.s. apreciez ajutorul vostru cat mai rapid ; in cateva zile trebuie sa fac un drum lung si ma ingrijoreaza problema aparuta si as vrea sa o reglez inainte de a porni la drum.
salutari!

Salutare,
bine ati venit pe www.clubopel.com.

Este de apreciat ca ati postat totusi la o sectiune dedicata problemelor tehnice, dar dorim sa subliniem un lucru important, pentru a evita neplacerile pe viitor ,sa incercati sa cititi regulamentul acestui forum,multumesc frumos pentru colaborare si intelegere.
Am sa va expun cateva exemple,sa intelegeti despre ce este vorba:
Regulament pentru '' Probleme tehnice ''
Ce poate face functia 'CAUTA'
Postare inadecvata
Cauta si vei gasi! Cauta si vei gasi
Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ?
edit by StefanTolos

01.03.2011 14:58:08







Si eu am acelai motor si la fel imi porneste greu, doar cand este motorul cald si dupa minim 5 minute de la ultima oprire.
Poate s-a mai confruntat cineva cu acest lucru si ne poate spune o cauza posibila
draga domnule stefan tolos!
LUMINEAZA-MA! eu nu mai inteleg nimik .am o problema tehnica cu masina mea ---ma duc la probleme tehnice, masina mea e pe benzina----ma duc la motoare pe benzina, in ce rubrica mai trebuie sa ma incadrez pt. a putea publica un mesaj pe acest forum.regulamentul l-am citi , o data, si inca o data si o sa il mai citesc o data chiar acum ca sa iti fac pe plac ....insa pentru a trece peste toate aceste nimicuri si a gasi o solutie cat mai rapid indruma-ma dumneata ca sa stiu la fix in ce sectiune sa public o un text despre o masina care are probleme la motor si daca cineva poate identifica o mufa.[poate ar trebui sa faceti o alta sectiune si sa o numiti----IDENTIFICARI].
P.S. "uneori mai mult dureaza identificarea problemei decat remedierea ei "------(tata zicea asta , nu vreun scriitor celebru)
Imi pare rau ca acest site e ceea ce e si ca oamenii normali, adica cei care au o masina sa o foloseasca si nu sa stea cu capul in ea toata ziua, cand vine vremea si se confrunta cu o problema cerand ajutorul aici pe clubopel.com primesc mustrari ca nu au publicat bine , ca nu folosesc functia search,ca nu se exprima bine in termeni tehnici, etc, etc,etc.
In fine !hai ca mi pana-n gat de voi si imi duc masina la un atelier sa o rezolve ca dee cand caut cu functia searhc,si citesc mesaje de genul,imi rezolvam problema.PA ! 1 MINUS
Domnule draga,

avand in vedere repulsia dumneavoastra vizavi de mine si de acest forum,va informez urmatoarele aspecte,dumneavoastra ati deschis prima data un topic si anume :

Z16SE: pornire grea cu motorul cald, prelingeri ulei Joi 24 Feb, 2011 5:10 pm

A urmat deschiderea urmatorului topic cu acelasi subiect si anume acesta:

Z16SE: se prelinge ulei in zona motorului Astazi - 01:05 pm


Eu nu am facut nimic altceva decat sa va aduc in fata neconformitatea postarilor dumneavoastra si am moderat ultimul subiect deschis care trateaza fix aceiasi problema cu primul deschis,ora moderarii mele se vede clar este 01.03.2011 14:58:08 ,in concluzie nu eu sunt cel care am gresit si daca va stam in gat, domnule draga, sunteti liber sa faceti ce vreti si puteti renunta la acest forum,va doresc succes in repararea problemei la atelierul care vreti sa va duceti,sincer nu acesta este scopul acestui forum, dar dumneavoastra decideti ,stati si reflectati, oare ar fi fost mai intelept sa aplic regulamentul si sa primiti 3-7 zile suspendare temporara pe forum pentru spam,dar nu am facut-o, partea aceasta nu o mai vedeti, incercati sa vedeti problema din ambele pozitii,multumesc pentru intelegere si colaborare.

O seara buna in continuare.


este si el incepator .........hai sa il ajutam daca se poate cu un sfat macar ca este greu prin tari straine !
Colegul maiandrei poate sa va raspunda in problema asta !
salutare,si eu sunt posesorul unui opel astra cu acelasi tip de motor Z16SE 8V si m-am confruntat cu aceleasi probleme ca tine,prima problema: pornea greu cand motorul era cald,dimineata cand il porneam nu era nici o problema dar dupa ce se incalzea pornea greu doar ajutat putin cu pedala de la acceleratie,ba mai rau fiind vara cand era pornit AC-ul si eram in stationare "murea "motorul..........am remediat cauz prin -1.curatat clapeta acceleratie care avea depuneri ....-2.curatat EGR...iar legat de scurgere respectiva este vorba de o garnitura de cauciuc,se desfac cele trei suruburi,nu o sa pierzi ulei,mai bine zis e ca un capac ,schimbi garnitura si totul e ok............bafta si cati mai multi KM fara probleme Cool
ID-ul meu este cel de la avatar
multumim calyyn80 si mie imi da ulei pe acolo...am facut schimbul si la cateva mii de km vad ca mai am vreo 2-3 linii pe jorja sper sa rezolv si eu mai repede cu garnitura aia numai bine multumim inca odata
referitor la tipul asta de motor z16se...un prieten a pus in loc de benzina motorina...de vreo 100 lei si i s-a stricat masina...cam care ar fi problemele, la service i-a zis ca ii trebuie alt bloc motor, alte pistoane dar mai bine schimba motorul decat sa faca asta, voi ce parere aveti?am cautat pe net motor dar nu am gasit Sad
nu prea cred! daca a bagat motorina ,trebuie sa vada pompa de benzina, injectoarele,filtrul de benzina si sa curete rezervorul!
cum sa cumpere motorul?
cum e mai rau... o fi facut autoaprindere... si s-a dat peste cap totul prin motor..
oricum poate nu e asa de rau.. trebuie data chiuloasa jos si verificat
motoare se gaesesc.. aduse din Anglia.. cu putini km.. in jur de 120000.. garantie cam 1 luna... dau si nr. de telefon..
am montat azi toamna la cineva asa un motor si se pare ca era mai bun ca cel precedent...


Ultima modificare facuta de catre luciraica la Joi 12 Jan, 2012 9:35 am, modificat 1 data in total
dar a bagat cam multa...de vreo 100 lei...deci nu ar avea treaba blocul motor?
imi lasi un numar de telefon totusi...
e in arad un parc f. mare... Livrarea se face prin curierat.. ptr. un motor cam 120 RON
tel.: 0740256186
sau in Bucuresti: 0765487272
sau in Salaj: 0743434871 respectiv altul chiar in zalau: 0742195247
cam pe la 500 Euro
atentie... trebuie neaparat factura... ptr. omologare ulterioara.. Schimbarea motorului trebuie facuta intr-un service autorizat opel
Dar trebuie mai intai desfacut motorul vechi.. poate nu e asa grav


Ultima modificare facuta de catre luciraica la Joi 12 Jan, 2012 9:41 am, modificat 1 data in total
dar ...oare nu se poate repara motorul....ies mai ieftin sau mai bine iau alt motor?astept mai multe pareri
depinde ce s-a stricat...
imi lasi purin o adresa de mess...sa mai vorbim?
aceiasi ca id-ul

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou