Parola noua?


Salut ! Din ianuarie se aude un zgomot ciudat la ambreiaj ! Cand calc ambreiajul nu se mai aude : cand las liber se aude un horjait in dreptul cutiei! Mentionez ca recent am schimbat uleiul in cutie ! Am verificat si uleiul este la nivel! a schimbat cineva rulmentul de la placa de presiune? Am gura de vizitare.....
am schimbat la masina baiatului chitul de ambreiaj.
se slabeste cutia se demonteaza discul placa de presiune si apoi rulmentul
nicu dane mai multe detalii despre operatiune adica cum ai facut schimbul rulmentului ma intereseaza si pe mine
adica ce si unde ai desfacut suruburi si toate cele,ai intampinat ceva probleme pe parcursul lucrarii ?
multumesc
ar fii minunat un ''how to'' explicat pas cu pas
despre ce masina este vorba? ca probabil difera de la model la model.
est evorba despre opel tigra A
eu am un astra g y20dth, si asi incerca impreuna cu un amic sa schimb rulmentul.
am revenit dupa un timp indelungat din nou pe forum.

Si eu am un tigra x14xe din iunie 2010 si din septembrie sa zic am inceput sa sesizez un zgomot exact cum zici tu.Cand apas ambreiajul nu se mai auzea cand o lasam pe liber se auzea si se amplifica pana pe la 2000 de ture dupa 2000 nu se mai auzea avand si evacuare sport.Care e ideea ca acum dupa atatea luni se aude la fel doar ca se aude putin si cu ambreiajul apasat si sincer nu sunt nici baiatu cuminte sunt genu care nu se poate abtine sa nu ii mai dea din cand in cand sa trezeasca tigrul la viata si am facut si 15000 de km.Am ridicat masina pe rampa si este exact rulmentul de la placa de presiune insa cazurile in care rulmentul sa se strice inainte de moartea disculuui sunt putine cazuri daca a fost schimbat tot kitul a fost pus nou insa se mai intampla.Eu zis sa stai linistit nu e nici o problema merg de atata timp cu masina si nu are nici o problema te mai tine cat nu se poate stii insa eu sunt hotarat sa il mai tin pana cedeaza de tot tinand cont ca in atatea luni nu sa amplificat nimik.Insa eu am mai avut si o alta mica problema de cateva ori recent de 3 ori mi se intarise si ambreiajul o data mia ramas si blocat jos iam facut 2 3 pedale sia revenit.Am mai schimbat kituri chiar si la o pisicuta si cand o sa iti ajunga sa iti faca rau zgomot eventual sa auzi ca un scartait si sa intre in viteza mai greu atunci schimbal pana atunci mai poti merge si 1 luna si 1 an depinde de noroc.Sper ca te-am lamurit care e ideea cu zgomotul daca o sa ajung la faza sa il schimb o sa revin cu un post sa iti spun exact care e ideea.Sau daca vrei sa il schimbi tu urci pe rampa masina desfaci suporti de la motor si ridici putin motoru desfaci suruburile de la cutie dai cutia putin in spate nu foarte mult si o sa ai loc sa schimbi kitul insa sa ai grija la pozitionare si sa ai grija la centrarea discului cu placa de presiune ca dak nu sunt centrate nu o sa iti intre cutia.Cei de la service au un model care il introduc inainte sa puna cutia sa fie centrat au un ax.kitul il gasesti cu totul la 510 sachs sau 520 luk eu iti recomand sachs din experienta insa parirle sunt impartite.Sper ca tiam fost de folos si sa stai linistit.

PS:la service in bucuresti iti ia cam 250-300 manopera si se face intr-o singura zi dar daca ai cunostinte motorul de tigra e usor si il poti schimba chiar tu asta daca ai si instrumentele necesare
am uitat sa iti mentionez cu gura de vizitare din ce am citit pe forumurile din germania si anglia si ce am mai intrebat la service la tigra cam difera de la un motor la altul singura cale sa afli e sa ridici masina pe rampa si sa te uiti....si la service daca te duci o sa iti ia 50 de lei doar sa iti verifice

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou