Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Iriahu as fi si eu interesat de un astfel de cap hidraulic, cat a costat si eventual adresa si persoana de contact poti sa le trimiti pe privat sa nu se considere reclama. Multam fain.
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
iriahu a scris:In India ma aflam cand le-am comandat
Capurile sunt chinezesti. daca vrei adresa si om de contact pot sa public aci sau pe posta personala

Poti pune dealii cu adresa eventual telefon, mail , este bine de stiut pentru toti posesorii acestui motor . Nu se considera reclama atata timp cat necesitatea acestei piese este foarte mare , ar ajuta pe multi!Multumim!
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Baieti , inca putina rabdare caci caut cartea de vizita cu toatedatele, numele persoanei de contact ,adresa posta si mail cat si numere de telefon.
Si la mine este o ordine de numai,numai asa ca atunci cand caut ceva nu gasesc destul de repede .
Dar sunt sigur ca am aceste informatii cerute.
Asa ca inca o data : RABDARE !
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In sfarsit .............................am gasit!

Firma se numeste :BlueStar Diesel Power Techology Co'Ltd
Produsul are nr de catalog :2468336013
Persoana de contact : Michael Zhu (-dir de vanzari)
Nr de tel: 0086 594 2635266
Adresa de mail : michael@starsdiesel.com

Succes in continuare.
Skip ads

  • mh03wps

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu probleme cu pompa de injectie, de la un opel astra y17dt, imi trebuie piese pentru repararea acesteia, mai exact, capul hidraulic de la acesta este stricat si trebuie inlocuit, insa nu stiu de unde sa comand asa ceva, dilerii auto nu au decat pompa cu totul, care este extrem de scumpa, la mana a doua nu ash luao pt ca mie frica ca nu va tine, deci ma poate ajuta cineva?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
iti trimit eu pompa foarte buna,la care trebuie sa-i pui tu valva spill si electrovalva de avans y33.
dai o bere daca ajung in zona ta,in vacanta.
mai ieftin de atat nu se poate Smile.
suna-ma maine la [editat] sa-mi dai datele tale.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi baietii , dupa multe batai de cap cu acesta pompa am achizitionat luna trecuta o pompa Bosch nou nouta in cutie la Manchester in Anglia .
Cred ca in curand voi gasi timpul sa o si montez. Despre eventualile schimbari in functionarea motorului va voi tine la curent.
Astazi cu capul chinezesc ( am deja 80000Km) am pornirea la sfert, la rece si la cald, iar la relanti se balbaie putin. De asemenea am si un consum putin ridicat 11% mixst
  • doc79xxx

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1988 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Fain, eu dupa max 20000km deabia o mai pornesc la.cald. Ma orientez spre un cap hidraulic nou bosch in jur de 1750ron si regalarea pe banc specializat. Asta e nu am ce face si nici nu ma mai risc cu chinezisme.
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Eu am aproape 50000 de km si nu am absolut nici o problema cu pornirea , nici la cald nici la rece , porneste la sfert nu face motorul nicu macar o rotatie completa in schimb se mentine ralantiul neregulat, ceea ce se pare c aeste caracteristic capetelor hidraulice sirbesti .Apropo Iriahu cit a fost pompa noua , eu cred c a, cu banii dati pe ea ajungeau sa mai cumperi 2 masini complete Smile
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pompa a costat 800 lire sterling in Anglia
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu-i mult deloc, pentru o pompa noua Smile .
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi baetii, am ajuns si acolo sa -mi montez pompa cea noua . Fara nici o discutie este din nou NOUA masina .
In urma cu ani se vorbea aci pe acest net ca atunci cand o calcai TE BAGA IN SCAUN ! Ei bine cu pompa cea
noua se produce acest efect ,consumul mixt mi-a scazut la 8L/100,intr-un cuvant mi-a reinviat si acum ma gandesc ca o pot vinde.Masina are deja 315K.
Asa ca nu va complicati cu reparatia pompei si cu schimbarea capului. Daca puteti,o pompa noua nouta va va da mai multe satisfactii si mai putini bani cheltuiti pe global.
Skip ads

  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am o problema destul de grava si cer ajutorul vostru. S-a stricat motorul , mai sigur s-a spart un piston , am cumparat altul dar am probleme cu pornirea, mai exact: am reusit sa-l pornesc dupa ce am stricat un electromotor (bendix) dar are un sunet infernal si huruie ceva pe langa pompa de injectie (trepideaza unele conducte ce merg la injectoare) si scoate un fum foarte mare si nu sta la relantiu. Mecanicul ce m-a ajutat sa schimb motorul mi-a spus ca de vina este pompa (am luat motorul cu tot cu pompa si vreau sa o schimb cu pompa de pe motorul stricat pt. ca nu am avut probleme cu ea) dar nu stie exact cum sa o regleze. Am citit tot ce scrie aici dar nu am inteles cum se regleaza turatia , debitul si avansul static. Rog pe cei cunoscatori sa-mi dea o mana de ajutor pt. ca ma apuca disperarea cu masina asta, numai belele am avut cu acest model de omega cu motor x25dt (masina este recarosata iar pe prima am mai schimbat inca odata motorul care s-a blocat).De asemenea va rog sa-mi spuneti la ce sa fiu atent cand schimb pompa si cum se fac reglajele la cele mentionate mai sus. Va multumesc.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutare Arpad, ai rezolvat cu punerea la punct al motorului ?
Sa sti ca povestea este lunga si nu se poate scrie asa ca te invit pe mesenger sau Skype sa vorbim
Scrie-mi ce preferi si it dau ID meu.
Cu stima .
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Te salut domnule Iriahu.Am gasit ceva info dar am dus masina la un baiat care a rezolvat problema dar a aparut alta: porneste perfect sta bine la relanti dar cand o accelerez suna ceva urat de parca s-ar rupe si mecanicul a zis ca trrebuie sa desfaca motorul pt. a putea gasi problema. Acuma eu nu vreau asa ceva pt. ca am dat 350euro pe motor si nu vreau sa mai bag inca alti bani pt. un motor second.O parte buna ar fi ca motorul l-am luat de la dezmembrari de la mine din oras si seful de acolo a zis ca imi da altul cu toate ca mi-a tinut o teorie despre pompa, lant, distibutie si INTINZATORUL HIDRAULIC AL LANTURILOR. Am scris asta cu litere mari pt. ca zice el ca atunci cand am schimbat pompa, motorul ne fiind pornit demult, trebuia sa umblu la acel intinzator hidraulic al lanturilor pt ca este prea intins lantul si de fapt asta suna.Dupa logica mea daca lantul ar fi prea intins ar trebui sa sune mai tare la relanti nu cand este turat motorul, dar oricum ceva nu este in regula si de aici concluzia alt motor.INTREBAREA ESTE: are un BMW cu acest tip de motor dar pana maine cand ma duc sa-l vad nu stiu daca se potriveste pe sasiul meu de omega. Stiu ca trebuie sa schimb admisia, baia de ulei, filtrul de ulei si suportii de motor dar nu stiu daca in blocul motor exista gaurile pt pozitionarea celor descrise mai sus pt. ca in rest motoru este la fel.De asemenea o sa pun toti sanzorii de pe motorul meu pe cel de BMW si sper ca totul sa fie ok.O intrebare ar fi daca stie cineva daca ar fi ceva diferente in motor si daca ar fi ceva motive sa nu pun acest motor.Spun asta pt. ca acest motor este pe masina si poate fi pornit si asa o sa-mi dau seama daca suna ceva la el sau daca exista alte probleme pt. a nu mai proba motoare pt. ca volumul de munca este destul de mare si deja intru in trepidatii cand ma gandesc la masina asta.Referitor la pompa: cand desfaci surubul din mijlocul capului hidraulic se vede acel disc cu niste gaurele si intrebarea este, ceasul comparator are varful palpator clasic, cu bila aceea in varf, nu intra sa aghete in acele orificii si de aici informatii eronate la reglaj? Saptamana aceasta o sa-mi soseasca ceasul comparator si o sa verific prima data pe o pompa care o am de rezerva.Norocul meu este ca lucrez intr-o fabrica unde am si pot sa fac aproape orice cheie sau dispozitiv necesar (aici dau jos si pun motorul).Referitor la cele descrise mai sus rog pe cei cunoscatori daca detin informatii sa-mi dea o mana de ajutor ca vin sarbatorile si sunt in aer. Respect domnule Iriahu pt. interesul acordat acestor probleme si tuturor celor ce incearca sa ma ajute.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ceasul comparator trebuie sa aiba o reductie pentru strangerea lui pe pompa si o prelungire ca sa intre inauntru pana in pistonasul pompei.

Asa arata cel pe care l-am folosit eu : https://www.clubopel.com/vie...97&highlight=
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Cel pt. pompa bosch are filetul ce intra in capul hidraulic de M8x1mm iar celalalt capat poate fi un filet normal care blocheaza ceasul comparator. Bineinteles ca aste gaurit pt a putea introduce tija ceasului, in partea filetului ce intra in pompa gaura fiind de aprox. fi 4mm(pt. a putea trece palpatorul) iar in partea din exterior aprox fi 8,5mm pt a intra si bloca comparatorul.Daca ai un strungar nu este dificil sa se faca asa ceva.Pt. ahappyuser, te pot ajuta eu cu dispozitivul pt. ceas doar spune-mi unde sa il trimit, nu te costa nimic, doar transportul. Eu tot nelamurit sunt cu privire la orificiile respective unde ajunge palpatorul ceasului comparator, daca ai reglat asa ceva banuiesc ca sti la ce ma refer.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am facut un 2 reglaje pana acum, incet.... cu minutiozitate... iar la final cu verificare. Cel mai dificil este pana ajungi sa obtii momentul zero al pompei, resetezi comparatorul si pe urma rotesti pompa pana la valoarea din manual. Dar merita, dupa reglaj motorul este mai linistit, nu mai urla in ture, consuma putin si porneste bine.

Nu am desfacut inca o pompa (desi am una de rezerva) ca sa pot sa spun unde anume ajunge palpatorul ceasului comparator.

Daca crezi ca ma poti ajuta cu reductia, ar putea fi cel mai potrivit cadou de Craciun Cool . Dar trebuie sa mai imprumut inca odata ceasul reductia prelungitorul si un subler ca sa-ti spun exact care sunt cotele de prelucrare. Si ar mai trebui sa ai si materialul, am vazut ca reductia era elastica iar ceasul comparator se strangea efectiv cu piulita pe corpul pompei.
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
astept desenul cu cote de la tine si se rezolva, oricum stiu cam care ar fi cotele si constructia adaptorului dar sunt pt. ceasul care l-am comandat eu care cred ca nu difera de ceea ce am vazut in poza. Spune-mi cat de lunga este tija ceasului (cea pe care o blochezi cu piulita si cea mobila-palpatorul). Astept totodata si adresa. Salutari
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi baieti !
Palpatorul comparatorului ajunge in capul pistonului care nu are gauri sau alte deformari. Este drept.
Axul are pe el niste creneluri (santuri) pe circumferinta lui asa ca in mijlocul axului el este drept.
Asa ca nu sunt dubii. Este usor de a stabili unde pistonul sete la 0 deoareca pe comparator vezi ca acul urca si coboara . Ce cred ca este foarte necesar ? Sa calezi motorul in timpul rotiri pompei si astfel esti sigur ca motorul este la punct.[img]https://www.clubopel.com/8080/uploads/2012-12/19074_mmppwrwv1_th.jpg[/img[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2012-12/19074_csc2jfnhr.jpg]][/imglb]
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR