Parola noua?


Va rog daca se poate sa i-mi dati o mana de ajutor!
Am cumparat recent un Opel Astra G Cravan, diesel, Y17Dt, an de fabricatie 2003, cu clima. La cateva zile, lasandu-l in parcare cand m-am intors la el nu a mai vrut sa porneasca. A venit meseriasul, l-a pus pe tester si mia zis ca trebuie schimbatat senzorul de turatie si pompa de injectie. Le-a schimbat, i-am facut multe porniri si opriri, totul parea ok. IN MOMENTUL IN CARE A PORNIT VENTILATORUL DE RACIRE ANTIGEL(cca 90 grade, turatia mare direct) S-A OPRIT MOTOTUL SI NU A MAI VRUT SA PORNEASCA DELOC, NICI DUPA RACIREA MOTORULUI (30 grade). S-A PUS TESTERU PE MASINA SI NU APARE NICIO EROARE, DACA SE DA COMANDA DE PORNIRE LA DIN LAPTOP LA VENTILATOR RACIRE ANTIGEL ACESTA NU PORNESTE. AM OBSERVAT CA CELALALT VENTILATOR, DE LA CLIMA ESTE BLOCAT, SE INVARTE FOARTE GREU
nu mai scrie cu majuscule!
se presupune ca tipi la noi...
CITESTE REGULAMENTUL ca nu-i de joaca...
Te invit pe la mine sa vedem ce se intampla cu masina .
E foarte putin probabil sa-ti fi picat pompa de injectie (poate calculatorul pompei de injectie).
Eu nu am intalnit decat 3 cazuri in care sa pice pompa si toate din cauza ca au alimentat cu motorina de proasta calitate,iar filtrele le schimbau pe la 30000 km sau cand isi mai aminteau de ele...
Am scris cu majuscule deoarece am vrut sa accentuez ce s-a intamplat. Departe de mine gandul sa tip la cineva, mai ales cand eu sant cel la nevoie. Eu sant din Campina, iar masina este la un mecanic si nu pot sa o misc, deoarece nu mai porneste. O intrebare: e posibil sa aiba legatura calculatorul de la clima cu faptul ca masina sa oprit cand a pornit ventilatorul de racire a antigelului? Motorina cu care am alimentat este sprint diesel de la OMV-Petrom din Campina. Am mers dupa ce am alimentat cam 20Km in oras pana sa inceapa belelele.
Ai spus ca nu a vrut sa mai porneasca, deci electromotorul invartea ? Ai dat la cheie de ai omorat bateria sau deja era 'slaba' ?
Pompa ai schimbat degeaba, TEAPA !
lipituri reci la calculatorul de injectie si/sau motorina pe/in mufa lui. poti verifica si ventilatoarele daca functioneaza alimentadu-le individual direct la baterie. ATENTIE! vezi sa nu iti prinzi mana in palele lor si sa le pui polaritatea corect.
dancuciureanu a scris: Ai spus ca nu a vrut sa mai porneasca, deci electromotorul invartea ? Ai dat la cheie de ai omorat bateria sau deja era 'slaba' ?
Pompa ai schimbat degeaba, TEAPA !


Inainte sa schimb pompa dadea eroare pe tester, dupa ce am scimbat-o nu mai da nici-o eroare. Bateria e super, invarte electromotorul foarte bine. Motorul a pornit dupa schimbarea pompei de injectie, am facut numeroase porniri si opriri si totul a fost ok. L-am lasat sa mearga sa se incalzeasca sa vad daca porneste electroventilatorul, iar cand a pornit acesta s-a oprit motorul si de atunci nu mai pot sa il pornesc
Pune testerul pe modul IMO=imobilizer sa vezi daca nu ai acolo ceva.
mikyboy a scris: lipituri reci la calculatorul de injectie si/sau motorina pe/in mufa lui. poti verifica si ventilatoarele daca functioneaza alimentadu-le individual direct la baterie. ATENTIE! vezi sa nu iti prinzi mana in palele lor si sa le pui polaritatea corect.


Ventilatorul de la clima este blocat, abia se poate invarti cu mana. Sa fie asta cauza? Sa afecteze acest lucru calculatorul de la clima, si totodata sa nu mai comande deschiderea motorinei? Nu vine motorina la injectoare. A mai pornit odata, a mers ceva timp si dupa ce l-am oprit, iar e "mort", nu mai porneste.
dancuciureanu a scris: Pune testerul pe modul IMO=imobilizer sa vezi daca nu ai acolo ceva.

Am sa incerc si acest lucru. mersi pentru informatie.
Scoate siguranta de 30A de la ventilator AC in primul rand.
eu cred ca ai probleme cu calculatorul pompei de injectie,care nu intotdeauna iti genereaza un cod de eroare.
daca totusi iti apare codul P0251 ai probleme cu el (calc. de injectie) sau cu valva spill de pe pompa de injectie.
verifica si filtrul de motorina....
si eu am avut blocat ventilatorul de clima si l-am desfacut bucati si l-am curatat (intrase freon la el cand s-a fisurat radiatorul de clima) si l-a oxidat. De atunci merge super bine si nu am mai avut probleme... e ciudata insa legatura intre clima si faptul ca nu iti mai merge motorul...
nu are nici o treaba ventilatorul cu pornitul. daca invarte electromotorul, slabeste o conducta de la un injector si vezi daca iti vine motorina. daca nu, e calculatorul la pompa de injectie.
mariusnapcori a scris: eu cred ca ai probleme cu calculatorul pompei de injectie,care nu intotdeauna iti genereaza un cod de eroare.
daca totusi iti apare codul P0251 ai probleme cu el (calc. de injectie) sau cu valva spill de pe pompa de injectie.
verifica si filtrul de motorina....


Am schimbat astazi calculatorul pompei de injectie si a pornit masina.
Va multumesc pentru ajutor!
va rog mult sa ma ajutati.sunt disperat.am un opel astra g din 2003.am vrut sa ii repar clima.am fost la service unde s a constatat ca radiatorul este spart.ok.am schimbat radiatorul,am incarcat cu freon,nu are pierderi.alta e problema:cand dau comanda de la bord sa pornesc clima compresorul porneste si in cateva secunde se opreste,m a disperat.au fost verificate absolut toate variantele.cand i se face legatura pe direct compresorul merge in conditii normale.si mai am ointrebare:pe lamijlocul bordului sub parbriz se afla o piesa micuta.este cumva senzor de temperatura?VA ROG MULT SA MA AJUTATI!motoruleste diesel.
posteaza problema ta unde trebuie adica la discutiile despre clima nu oriunde iti vine tie ca s-ar putea sa nu mai poti posta o vreme daca nu respecti regulamentul.
piesa aia mica care ste pe bord sub parbriz este senzorul de temperatura de la climatronic care simte cand este soare direct pe masina, probabil ca ai climatronic.
atentie mare la greselile de ortografie ca nu se intelege nimic aproape din ceea ce ai scris. Eu tind sa cred ca la tine este o setare sau nu ai destul freon in instalatie...

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou