Parola noua?


am mers 125 km pana la aeroport,am oprit motorul si dupa 30 minute nu a mai pornit la cheie.am impins-o si a pornit ,m-am intors acasa.
dimineata a pornit la prima cheie, am oprit-o si am pornit-o de vreo 10 ori fara probleme.la ora 11 am plecat la Bucuresti,am oprit-o acolo,iar dupa 1 ora nu a mai pornit .am dat la automat pana a murit bateria si nu a pornit .am inpins-o si a pornit .
De ce nu porneste la cheie cand e cald motorul,iar impinsa sau tractata porneste?
nu o mai porni impinsa k e posibil sa iti sara cureaua de distributie si omori de tot motorul.......un prieten de al meu a patit la fel cu un golf 3, a mers la test si ia zis sa-si schimbe centralina sau cv de genu...si-a dat comanda la cineva in italia d asa ceva si trebuie sa-ii ajunga.....oricum dak mai aud cv te anunt.
turtoi marian a scris: am mers 125 km pana la aeroport,am oprit motorul si dupa 30 minute nu a mai pornit la cheie.am impins-o si a pornit ,m-am intors acasa.
dimineata a pornit la prima cheie, am oprit-o si am pornit-o de vreo 10 ori fara probleme.la ora 11 am plecat la Bucuresti,am oprit-o acolo,iar dupa 1 ora nu a mai pornit .am dat la automat pana a murit bateria si nu a pornit .am inpins-o si a pornit .
De ce nu porneste la cheie cand e cald motorul,iar impinsa sau tractata porneste?

Mergi la test. Revin-o cu erorile.
Posibil senzor vibrochen sau ax cu came defect.
Sau poate fi de la supapa de reglaj presiune rampa.
o problema asemanatoare am si eu cu masina mea, opel astra h, 1.7 cdti. la inceput pornea greu la cald, si incet incet a ajuns sa nu mai porneasca deloc. initial, pe tester nu dadea nicio eroare. am dus masina la un service. neavand nicio eroare, baietii de acolo au dat rezervorul jos sa il curete si conductele. mi-au zis ca au gasit mizerie multa pe instalatie si span. deci, pompa de inalta e defecta si trebuie inlocuita. am gasit o pompa la dezmembrari, mi-au montat-o, a pornit masina, si au plecat cu ea in teste. dupa ce a trecut de 3000 rpm s-a aprins masinuta si s-a oprit in mers. au dat la cheie in zadar, masina nu a mai pornit. au pus testerul si surpriza, era eroare de la supapa de debit combustibil de pe pompa. am cum cumparat o supapa noua (600 ron) si au montat-o. masina a pornit f bine, dar nu am mai iesit in teste. multi mi-au spus ca pompa se defecteaza f greu si atunci am tras concluzia ca pompa nu avea nimic si ca defapt, supapa respectiva era problema. am montat pompa mea la loc, supapa cumparata, masina a pornit f usor, am lasat motorul sa mearga la relanti vreo 30 min, l-am oprit, a pornit iar, si am plecat in teste. la fel ca in primul caz, la o turatie mare (~ 3500 rpm) s-a aprins masinuta si s-a oprit motorul in mers si aceiasi eroare P 0002 => supapa de pe pompa, care e noua. masina nu a mai pornit decat cu spray bagat in cilindri. D Iar dupa ce am oprit motorul, nu a mai pornit. au schimbat si regulatorul de presiune de pe rampa, dar masina tot nu porneste.
am mers la un pompagiu care a dat jos regulatorul de presiune Bosh 0 828 400 493,l-a curatat la ultrasunete dupa care l-a montat pe masina ,dar nu a vrut sa porneasca . omul a spus ca nu are cum sa-l verifice,doar sa-l curete.
i-a dat cu spray de pornire ,a pornit si a facut un test cu 4 eprubete pe retur ,la care primele 2 injectoare dinspre cutie bagau multa motorina pe retur fata de celelalte 2.
a pus verdictul injectoare defecte.
Acum am o nelamurire: este concludent testul cu eprubetele pe retur,sau ar trebui sa pun alt regulator de la alta masina sa exclud daca al meu este defect si sa merg pe mana pompagiului ca sunt injectoarele defecte si sa le repar?
Am avut si eu aceiasi problema cu fostul 1.7 cdti, testul este concludent 2 injectoare erau defecte si la mine, dupa schimbare totul a fost ok
turtoi marian a scris: am mers la un pompagiu care a dat jos regulatorul de presiune Bosh 0 828 400 493,l-a curatat la ultrasunete dupa care l-a montat pe masina ,dar nu a vrut sa porneasca . omul a spus ca nu are cum sa-l verifice,doar sa-l curete.
i-a dat cu spray de pornire ,a pornit si a facut un test cu 4 eprubete pe retur ,la care primele 2 injectoare dinspre cutie bagau multa motorina pe retur fata de celelalte 2.
a pus verdictul injectoare defecte.

Acum am o nelamurire: este concludent testul cu eprubetele pe retur,sau ar trebui sa pun alt regulator de la alta masina sa exclud daca al meu este defect si sa merg pe mana pompagiului ca sunt injectoarele defecte si sa le repar?


exact asa zice opel sa faca testul. in general se face testul pana se umple un borcan. apoi se citesc masuratorile. Borcanul, daca era cel original de test de la opel avea 50mL. si apoi se compara cu cantitatea din borcanul umplut cel mai putin, inmultit cu 3. oricare din injectoare, daca are mai mult sunt defecte.
ex:
borcan1: 50mL
borcan 2: 19mL
borcan 3: 20mL
borcan 4: 15mL.
Borcan 4x3=45mL, prin urmarea injectorul 1 e defect.
Astazi au dat injectoarele jos sa le duca la verificat. Cand au dat injectorul 2 a ț‚șnit ap„. in cilindrul 2 se strange apa de racire. nu stiu exact daca in cilindru ca abia luni vor sa dea chiulasa jos, dar in locasul in care era injectorul se aduna antigel.
asta e garnitura de chiuloasa, alt loc pe unde sa intre nu ar avea... iar daca era apa in locul injectorului, sigur tre sa ai si in camera de ardere, caci ele comunica...
mi-au zis de la service ca e mancata teaca de la cilindru. am gasit o chiulasa la dezmembrari cu 1000 RON si cred ca o iau pe aia. oare din cauza asta imi pornea greu masina? schimbarea chiulasei imi va rezolva problema?
@turtoi marian: Aceeasi problema am avut-o si eu anul trecut. Pornea greu la cald. Doua injectoare dadeau ceva mai multa motorina pe retur.
Am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de inalta si s-a rezolvat problema. Injectoarele nu au avut de-a face in problema mea.
Parerea mea e sa schimbi regulatorul cu unul de test si vezi cum porneste la cald. Asta e beleaua la motoarele astea de 1.7. S-a discutat destul de mult pe forum.

Asa arata regulatorul:

asta e regulatorul de pe rampa sau supapa de pe pompa? aia pt control combustibil. ca am cumparat supapa aia si la fel arata
Numele exact este "regulator presiune combustibil" si se gaseste pe pompa de inalta. "Supapa" de pe rampa este de fapt un senzor de presiune rampa din cate am inteles.
De obicei problema este regulatorul de pe pompa. La mine se vedea in OP-COM sau Tech2 (cand puneam contactul) ca presiunea nu se ridica imediat la valoarea corecta (nu mai stiu exact cat era), ci crestea usor cand dadeam la cheie. In mod normal trebuie sa faca presiunea corecta pt pornire imediat ce pui contactul.

LE: Cel mai bine luati legatura cu Maiandrei. Eu la el am rezolvat problema.
eu zic ca mai degraba sa se duca la un tester inainte sa cumpere regulatorul, caci pe tester se vede daca este problema cu el. Si sfatul cu maiandrei e cel mai bun Razz
la tester mi-a dat eroare P0002, dar abia dupa ce mi s-a oprit masina in mers. inainte nu imi pornea sau pornea g freu, dar nu dadea nicio eroare. si am schimbat ata senzorul de pe pompa cat si cel de pe rampa
n-am idee ce inseamna eroarea dar sigur gasesti pe aici pe forum, dar din experienta iti zic ca nu mereu apar erori pe tester. uneori se poate sa mearga prost fara ca senzorul sa detecteze, sau fara ca zona cu probleme sa aiba senzor.... din asta e bine sa te duci la cineva cu tester care chiar se pricepe ca sa poata interpreta parametrii motorului...
Va salut si-mi cer scuze daca am postat aiurea! Azi am schimbat regulatorul de presiune combustibil la masina mea(Astra H 1,3 cdti an 2006). Pana sa-l inlocuiesc n-am avut probleme la pornire absolut deloc. Mentionez faptul ca l-am schimbat fara sa scot bornele de la baterie, iar dupa ce am pus noul regulator, masina n-a mai pornit. Am lasat contactul pus de 4-5 ori chiar si mai mult, dar nimic.... Am pus vechiul regulator si la fel. Am verificat de vreo eroare eventual aparuta...nimic. Masina n-am pornit-o decat impinsa! Orice sfat e binevenit, o seara buna!
Va Salut ,si eu am avut probleme cu regulatorul de presiune Astra H 1.7 CDTI 80 cai masina s-a oprit in mers,am dat la automat dar nimic ,masina nu a mai pornit ,am dus-o la mecanic si mi-au spus ca e pompa.Am fost si la alt mecanic iar acesta mi-a descoperit ca e regulatorul de presiune,l-a desfacut si la curatat, masina a mers perfect timp de trei luni pornea la sfert de cheie.Si acum pornrste dar nu ca inainte si ma deranjeaza,cred ca tot regulatorul de presiune isi face de cap,daca poate sa-mi de-a cineva un sfat astept.Va multumesc
viorel_mc a scris: Va Salut ,si eu am avut probleme cu regulatorul de presiune Astra H 1.7 CDTI 80 cai masina s-a oprit in mers,am dat la automat dar nimic ,masina nu a mai pornit ,am dus-o la mecanic si mi-au spus ca e pompa.Am fost si la alt mecanic iar acesta mi-a descoperit ca e regulatorul de presiune,l-a desfacut si la curatat, masina a mers perfect timp de trei luni pornea la sfert de cheie.Si acum pornrste dar nu ca inainte si ma deranjeaza,cred ca tot regulatorul de presiune isi face de cap,daca poate sa-mi de-a cineva un sfat astept.Va multumesc

Viziteaza-l pe Toni. E la 2 pasi de tine.
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43375
Salut, o problema cu regulatorul de presiune am si eu , adica la cald fluctueaza relantiul cam tare, si uneori se opreste, si nu gasesc regulator pe nicaieri. Motorul meu e Z17DTR de 125 CP, masina e astra H. Aveti idee daca se potriveste un regulator de la motorul de 101CP? Astea sunt nai usor de gasit. Va multumesc.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou