Parola noua?


As vrea sa stiu si eu o parere despre acest model Opel Astra de la posesori, care se bucura de ceva timp de acest model. Ma refer la consum, confort, costuri intretinere. Si daca se merita achizitionarea ei, in dauna unui model pe motorina, in conditiile in care teoretic nu se va circula cu ea mai mult de 13.000 mii de km pe an.
crezi ca la motorina ai consumul mult mai mic in oras ? diferenta intre motorina si benzina se face la peste 25.000 de km pe an. in plus la benzina ai un zgomot decent ... al motorului si revizile sunt mai ieftine la benzinare Smile
Cam la cat timp se fac reviziile la modelele pe benzina (cati km)?
un an sau 15 mii
Daca nu faci mai mult de 20.000 km pe an nu se merita diesel. Nu se acopera diferenta de pret de achizitionare si nici diferenta de pret la revizii (mai scumpe la diesel).
Despre astra H poti citi mai multe aici: www.astraclub.ro. Eu unul nu am vazut pana acum probleme majore DELOC.
Cat despre motorul 1.6 Twinport pot spune ca este foarte bine echilibrat. Consumul este chiar ok iar puterea este arhi-suficienta pentru o exploatare in regim normal. Asa ca idee iti spun ca eu personal am mers cu o Astra H 1.6 twinport cu 185 km/h si avea fix 5.800 ture. Daca o fortezi putin poti atinge si 200 km/h linistit (rosu pe turometru intra la 6.500). Si inca ceva... a ajuns la 185 multumitor de repede.
Eu vroiam la GTC motorul de 1.8 140 de cai dar dupa ce am mers cateva zile cu o Astra 1.6 Twinport am comandat GTC de 1.6 si de restul banilor am preferat optiuni. Diferenta de putere intre 1.6 si 1.8 la mine nu se justifica. Acum depinde... daca vrei sa mergi la curse.... Rolling Eyes .... recomand 2.0T....just kiddin' Wink
Nu ma gandesc la curse si vb de un regim de exploatare normal, cu multe drumuri in general in afara orasului. Ideea e ca a ramas cred eu "un pitic pe creier" la tot romanu' ca dieselu' e mai economic si poti sa te plimbi mai mult, dar pe de alta parte, raportat la ce conditii avem in tara (ma refer la calitatea combustibililor in primul rand) cred ca o benzinara e binevenita. Oricum oscilez de ceva timp intre astea 2 variante dar e greu de tras o concluzie.
In orice caz, cred ca 1.6 benzina este ok dpvd al consumului de combustibil. Sper sa nu ma insel si sa imi para rau dupa ce o sa o cumpar.
daca a mea care nu e twinsport in regim de forja prin oras ia 12-13 ... un twinsport in acelasi stil de condus probabil consuma 9-10%, ceea ce e super bine.
dieselu pentru mine ramane motorizare de tractoare si camioane.
imagineaza-ti ce frumos e sa ai o masina noua si cand pornesti motoru sa trezesti toti vecinii Smile) cu zgomotul ala de tractor Smile
se cheama twinport si diferenta de consum e minora intre ecotec cu si fara twinport. La noxe exista cat de cat o diferenta semnificativa.
eu vb de diferenta de consum dintre datele din cartea tehnica. adevaru e ... ca si a mea are 9.5 in cartea tehnica si ia 11 la mers normal.

ps: da ... ai dreptate se numeste TWINPORT si nu TWINSPORT ... nu stu de ce mi-a ramas asa in minte
Mergi linistit pe benzina. Daca nu faci cel putin 25000 pe an nu se merita motorina. Daca mergi 13000 cum ai spus tu, peste vreo 5 ani poti sa zici ca a meritat sa-ti cumperi motorina. A mea consuma cam 8.9 in oras si 9.3 in oras cu aer. Astra H consuma un pic mai mult fiind mai grea. Afara mai mult de 6 nu-mi ia. O motorina (1.7 CDTI 100CP) iti ia cam 6.5 sau 7 in oras. Consuma putin, dar daca faci calculul la cati km mergi tu, nu se merita.
conteaza cum mergi cu ea. incearca sa te "dai" unpic la masina, si mergi si cu aerul pornit ... sa vezi atunci.
in afara motorul de 1.6 are consum super bun ... 8 mi-a luat maxim ... 160 pe autostrada.
andrei006 a scris: crezi ca la motorina ai consumul mult mai mic in oras ? diferenta intre motorina si benzina se face la peste 25.000 de km pe an. in plus la benzina ai un zgomot decent ... al motorului si revizile sunt mai ieftine la benzinare Smile

zgomotul in mers este cam acelasi, usor in favoarea dieselului adica in mers dieselul e mai putin zgomotos . doar la ralanti dieselul este putin mai zgomotos decat benzina. cdti-l de la isuzu mi se pare chiar superrafinat. la mine asta aproape ca a fost un criteriu de cumparare. ca sa nu mai vorbesc de cdti-l de 1,3 l care suna ca un benzinar.
diferente majore sunt la consum si la demaraj. e usor sa-ti dai seama care are demaraj si care este mai economica.
pentru uz preponderent in oras e mult mai placut un benzinar. are un demaraj excelent. am mers si cu un peugeot 1,6 110 cai si mi s-a parut inferior fata de astra cu motor de 1,6.
daca nu esti obisnuit cu un diesel atunci nici nu iti recomand, pentru ca tot timpul o sa vrei demaraj de benzinar si consum de dieselar. si o sa ai o problema tot timpul in alegerea masinii. daca pana acum ai avut benzinara, ia linistit tot o benzinara si o sa fii multumit.
hai sa fim seriosi. poate in comparatie cu astra G 1.6 care e unpic zgomotoasa la relanti ... dieselu de la isuzu despre care vb sa se apropie dar nici macar asa.
la astra H nici nu se aude motoru ... sa nu mai vb de alea frantuzesti ...
andrei006 a scris: daca a mea care nu e twinsport in regim de forja prin oras ia 12-13 ... un twinsport in acelasi stil de condus probabil consuma 9-10%, ceea ce e super bine.
dieselu pentru mine ramane motorizare de tractoare si camioane.
imagineaza-ti ce frumos e sa ai o masina noua si cand pornesti motoru sa trezesti toti vecinii Smile) cu zgomotul ala de tractor Smile

Iarasi se exagereaza.
Prietene, intereseaza-te despre motorina si masinile care o folosesc si ai sa tragi concluzia ca in cativa ani motoarele pe benzina vor fi uitate. Deja din momentul de fata dieselurile sunt net superioare ca tehnologie, celor pe benzina. Va disparea treptat, sau va creste diferenta de pret la cumparare insa asta, in schimbul multor avantaje.
Doar din cauza faptului ca nu poti s-o rupi in doua la semafor, zici ca este slaba? Dar in schimb la drum lung iti face benzinara.
Din cauza faptului ca unele, doar unele, sunt mai zgomotoase, trebuie sa le compari cu niste tractoare? Oricum, prefer sunetul diesel in schimbul sunetului de aspirator...
Fiecare motorizare are avantaje si dezavantaje!
Iar ca sa te lamuresti fa o comparatie intre motoare de aceeasi generatie si aceeasi putere. 1.7cdti vs 1.6tp si deja se observa ca nu mai este nevoie ca dieselul sa aiba cmc mai multi pt a obtine puterea celui pe benzina, are cuplu mult mai mare, consuma mai putin.
Eu am redus costurile pe carburant cu ap. 50% de la 1.4i(golf4) la 2.0tdi(astra)
pai daca tu compari dieselu turbo cu benzina aspirata ....
ca sa nu fiu inteles gresit. nu mi-as lua o masina diesel pentru ca nu-mi plac. decat un 2.2 dti mia bine un 1.8i. asta e alegerea mea, imi palce mai mult benzina.
recunosc am fost unpic rautacios ... dar pur si simplu m-am saturat sa vad pe toate masnile TDI Smile
Un lucru e clar oricine ce ar spune si oricine s-ar supara: dieselul este de tractor fie el cu Common Rail fie cu PD fie cu ce vreti voi.
La benzina pe langa silentiozitate mai ai si un alt avantaj pe langa revizii ieftine si sunet elegant: puterea motorului se amplifica odata cu cresterea in ture ceea ce ofera o senzatie super. Cat despre cuplul la diesel... asta e asa ca sa-i incante pe unii mai naivi. De ce? Pentru ca degeaba te baga in scaun cand schimbi viteza daca in momentul cand te uiti pe bord abia ai 50 la ora.
In anglia, bertone biodiesel concureaza in BTCC si chiar castiga Exclamation
Nu vreau sa intru in polemici inutile pentru ca este normal ca fiecare sa-si sustina motorizarea.
andrei006 a scris: hai sa fim seriosi. poate in comparatie cu astra G 1.6 care e unpic zgomotoasa la relanti ... dieselu de la isuzu despre care vb sa se apropie dar nici macar asa.
la astra H nici nu se aude motoru ... sa nu mai vb de alea frantuzesti ...

offtopic: poti sa-ti spun ca Astra G 1.6 nu este deloc zgomotoasa- cu muzica oprita si geamurile inchise ma chinui sa aud motorul
Benzina are avantajele ei, in afara de reprize care sunt mai bune decat la diesel, motorul e mult mai simplu, lucru care il face mai rezistent la frecus. Prefer sa dau mai mult pe benzina, si sa nu am treaba cu calitatea motorinei, cu bujii incadescente arse, cu injectoare infundate, sa trebuiasca sa pun super-ulei sau cu altele din problemele si pretentiile specifice turbo-diesel-urilor. Urmatoarea masina va fi tot pe benzina, si numai economica nu o sa fie, probabil Z18XE sau Z22SE; eu prefer sunetul de aspirator, care se transforma in cu totul altceva la 4000-5000 rpm.
E clar ca motorul diesel e mai evoluat dpdv tehnologic, si ca e mai eficient si poate si mai curat, cererea crescanda pe piata de motoare diesel din ultimele doua decenii le-au impulsionat evolutia. Motorul pe benzina, in afara de injectia directa care a aparut de curand nu prea are cum sa mai evolueze, dar asta nu inseamna ca va disparea de pe piata, sa nu-mi zici ca Ferrari se va apuca sa faca masini diesel, ca e blasfemie Smile Smile.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou