Parola noua?


Salut!
Detin astra g clasic2, combi din 2006, motor z17dtl, serie sasiu W0L0TGF356G083978. Poate cineva sa imi spuna daca am volanta simpla sau cu masa dubla?
Multumesc!
Volanta simpla. Numai z17dth au volanta dubla la care mai difera si turbina.
ai dreptate! am vazut cu ochi mei pe masina mea.topicul se poate inchide.
y17dt ce fel de volanta are?
Buna seara,
Masina mea este Astra G Clasic 2 2004 motor Z17DTL 59 kW(80cai) dupa TEC 2 este fabricata in dec.2003 pentru Belgia si eu am achzitionat-o 2007 din autohouse Germania; avea 88000 km dar nu stiu cata incredere poti avea; acum am 160000 a 2 a distributie schimbata (am schimbat prima distributie imediat ce am luat-o);masina merge foarte bine dar am niste zgomote pe care le detailez si daca sa lovit cineva de aceste probleme rog un sfat; rog pe domnul DANMII2002 care este din Bacau ca si mine daca imi poate spune de ce a umblat la cutie si cum a constatat ca volanta este simpla nu cu masa dubla; eu nu am desfacut dar "marii specialisti de la piese din Bacau habar nu au ba e cu masa dubla ca la DTH ba nu e, ca la DTI si DTL " ;eu cred ca este simpla si rog pe domnul DANMII2002 sa-mi raspunda pe site sau la o adresa de mail pe care o voi comunica (nu stiu daca pot posta adresa aici vezi admin)
Acum concret: cand temperatura este intre plus 2 grade si mult sub 0 se aude la pornire un zgomot de fier pe fier foarte scurt dar dar ca si cum printr-o conducta s-ar aspira aer brusc ,masina porneste la prima cheie si merge bine; la temperaturi de vara acest zgomot nu mai exista; DAR acum vine ce ma nelinisteste...; vara 2013 si acest inceput de iarna , la prima pornire se aude un zgomot sacadat din zona cutiei circa 1 min. daca accelerez usor dispare ,daca calc ambreiajul in timp ce se aude zgomotul se atenueaza; dupa ce se incalzeste nu se mai aude ,daca o las la relanti apare din nou dar mai redus; mentionez ca daca apesi usor pedala de ambreiaj se simte o usoara vibratie ;am mai citit topicuri pe forum si colegii spun ca ar fi normala o anumita vibratie in pedala ambreiajul fiind hidraulic; ;eu am fost pe la niste mesteri care au spus ca volanta fiind cu masa dubla este defectasi va bate din ce iLn ce mai tare si exista riscul sa sparga carcasa la cutie sa se gripeze rulmentul de presiune si sa raman in drum.....etc
Rog daca a patit cineva istoria asta sa-mi dea un sfat si cum a rezolvat eu deocamdata iau de buna informatia de pe site ca volanta nu este cu masa dubla ...si atunci ce bate ? arcuri la discansport? placa presiune? ;daca volanta e normala ....asta e o bucata de fier...nu are cum sa se strice; PRET PENTRU VOLANTA Z17DTL DOAR PE ORIGINAL (nu exista producatori after market) 3000 fara tva si transport si nu stie nimeni daca e cu masa dubla sau simpla.Masina a costat foarte mult in 2007
Nu stiu daca am postat bine, cer scuze admin in sensul acesta,
Astept raspuns ...... cu multumiri anticipate
ERATA
a se citi ...si atunci ce bate; arcuri la disc ambreiaj ?(discansport)

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou