Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=TR0X9ulO6ME
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ionita123 a scris:Ba din contra. Tocmai componenta de cetane boost nu o are altfel am gasi motorina de 55 si la altii. Doar partea de curatare si acesta este motivul ptr care motorina aditivata este mai aspra, mai uscata. Vezi in acest sens reclama la efix unde se lauda ca desfunda injectoarele si nu ca o face de 55. Iar ungerea ei o rezolva introducand biodiesel insa pe real este biodiezel prost din porumb si cunoastem cu totii aspectele negative pentru injectie ale folosirii biodiezelului in motorina. Daca problema ungerii ar fi rezolvata cu biodiezelul de la pompa de ce am mai pune ulei 2t?

Stai un pic. Biodiesel nu-si permite sa bage nicio statie PECO, incepana cu luna Noiembrie, si stii foarte bine de ce. Personal la motorul meu EURO 2 voi continua cu motorina MOL ca de obicei, dar la Z17DTL a sotiei as vrea sa trec pe perioada iernii pe motorina Petrom. Macar o luna... cat sa-mi fac o ideie ce vand astia si cum merge motorul cu ce vand ei. Nu mai pot de curiozitate sa aflu ce aditiv de motorina foloseste Petrom pe perioada cand temperaturile o iau in jos. Ceva ieftin cel mai probabil, dar as vrea sa stiu ce.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am urmarit link-ul de mai sus, nu stiu ce sa cred... as putea spune doar ca in mod sigur nu e arderea din cilindru si nici nu ne arata fundurile de doze (cat de curate sunt) inainte de test.
  • ionita123

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2009

  • Mesaj Privat
La petrom gasesti motorina neaditivata si aditivata cum este sortimentul mai ieftin de omv. Acelasi aditiv si la omv si la petrom. Cu motorina de petrom probabil o sa ai mai mult fum si motor mai lenes.
Acum iarna intradevar nu ar trebui sa mai puna biodiesel.
Inchipuieti cat de uscata este acum fara bruma de biodiesel care bun rau mai ungea si el cat de cat plus antigelul care o face si mai aspra.
In alta ordine de idei crezi ca nu pun antigel tot in stocurile de motorina de vara cu biodiesel pana se termina? Crezi ca o tin la pastrare pana trece iarna ?.....
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ionita123 a scris:Daca nu glumesti inseamna ca ai motor non euro.
Altfel ce pour point are uleiul alimentar (vine frigul), ce index de vascozitate, ce vascozitati cinematice si cat fum scoate (sulfated ash)?

nu este deloc de gluma, stiu amici care vara pun jumatate de rezervor benzina si jumatate ulei la masini generatie 1995-2000 si merge bine.
Acum ca este iarna normal ca nu se poate asa ceva decat daca ai instalatie de incalzire a uleiului.
nu are nici o legatura cu non euro pentru ca uleiul de bucatarie arde fara depunere si fara fum (la toate bisericile candelel sunt pline cu ulei de bucatarie).
oricum crede-ma ca si pe vremea asta 1l de ulei de gatit la 50l de motorina nici nu se simte raportul fiind unul foarte mare. Eu am zis ca solutie de back-up. Este clar ca nu se compara cu uleiul 2T din care pun si eu in masina mea 200ml la un plin de motorina...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Saptamana trecuta m-a rugat un amic cu un BMW 318 1.8 benzina EURO2 din 1997 sa-i bag o doza de ulei 2T in rezervor, inainte sa faca plinul la PECO. A facut plinul si peste am bagat 1:500 ulei 2T semisintetic (LM JASO-FC artikel No. 1052), pe urma am dat o tura prin oras (asa a vrut el, ca sa se omogenizeze imediat amestecul de 2T + benzina) apoi m-a dus spre casa. Inainte sa ne despartim, motorul era la relanti, temperatura la regimul normal de exploatare, a deschis capota si amandoi am vazut ca motorul statea frumos la relanti si avea un mers ,,foarte linistit,, ... mai putin zgomotos decat era el de obicei fara uleiul 2T din amestec. Asadar, revin la ce am spus in topic in primele pagini, cred ca ajuta daca bagati periodic ulei 2T semisintetic odata la 3-4 plinuri de benzina (ratie de amestec 1:500).
  • Tranzisztor

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 1.7CDTI DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am inceput sa folosesc ulei 2T de jumat de an. Pana acum sunt foarte multumit cu rezultatul. Am 1.7CDTI DTH (euro 4) remapat folosesc ratie de amestec 1:400. De cand folosesc ulei, motorul e mai silentios semnificativ. Eu am inceput sa folosesc ulei 2T Hitachi (JASO-FC) din Dedeman, fabricat in Olanda. A disparut si un zgomot putin ciudat la motor. Nu am asteptat sa vad diferenta de la un amestec de 1:400. In fiecare 2 luni verific si injecoarele cu OP-COM. Si daca nu pot sa vorbesc despre o inbunatatire, mai ales ca folosesc si de cand in cand aditiv LM (deci nu e relevant testul) dar e sigur ca in nici un caz nu au crescut valorile.

Un prieten are Laguna 2 1.9 diesel, el a avut sunete ciudate la motor si de cand a inceput sa foloseasca ulei (1:300) si eu am observat ca motorul merge mult mai uns. Langa asta si o firma care reconditioneaza injectoarele mi a recomandat folosirea uleiului.

Intre timp am schimbat si filtrul de motorina si nu a fost cu nimic mai murdar decat in general. Iarna putin ma deranjeaza ca devine foarte groasa uleiul.

p.s: alimentez numai de la Rompetrol si Omv
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
http://www.fuelexpert.co.za...chnical-study.php
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ok, cred ca link-ul asta de mai sus vine la fix, dupa ce din motive ce nu tin de exploatare si întretinere astazi am ajuns sa desfac motorul meu. Asadar, as vrea sa recapitulam putin :
- Vectra B 1997, motor EURO2 ISUZU turbo-diesel de 1.7 modat la 100hp, de 6 ani folosesc ulei 2T Liqui Moly JASO-FC artikel #1052 în proportie de 1:300 în amestec cu motorina MOL standard (folosesc preponderent acest sortiment).
- NU am gasit depuneri pe cilindrii motor, nici la supapele de evacuare, nici în galeria de evacuare
- pompa de injectie BOSCH VE înca e în stare buna (curata, nu curge nimic pe nicaieri).
- masina înca pornea iarna/vara ca in prima zi cand am cumparat-o (in 2010), absolut perfect si ramânea imediat la relanti fara sa se balbâie, semn ca injectoarele sunt înca în stare buna. Desigur, si compresia e înca buna, iar relantiul accelerat lucreaza corect (apropo, folosesc ulei Motul X-Cess 5w40 la acest motor care are deja 20ani si înca nu mananca ulei).
- masina trage bine pentru anii ei (chiar nu am nimic de reprosat) asadar pentru inginerii niponi ce au proiectat aceast motor -> numai gânduri DE BINE! Sa le dea D-zeu sanatate, pentru ca au facut o treaba exceptionala!
- motorul e mai silentios cu ulei 2T semisintetic în amestec cu motorina, când bag se simte imediat la relanti dar si in acceleratie
- acum 2 ani am fost ìn Germania cu ea, pâna la Munchen am consumat 52litri motorina pe pilot automat si preponderent cu o viteza de 100km/k fara AC pe pilot automat, ia faceti putin media per km si mirati-va (în liniste) ce motoare turbo-diesel facea ISUZU în perioada 1988-1998.

Defectul care a dus la demontarea motorului a fost o prapadita de pompa de apa SKF proiectata si executata sa nu tina mai mult de 2 ani (la care s-au terminat paletii pompei, la propriu). Pot sa pun poze, la cerere.

Nu am absolut nimic de demostrat, am deschis acest topic sa-i ajut pe cei ca mine, cu masini vechi si care vor sa-si exploateze înca multi ani de la achizitie motorul turbo-diesel EURO2/EURO3/EURO4(fara DPF) de pe masina. Sper sa fie de folos tot ce am scris aici în acest topic.

L.E
De 2 ani bag si în masina sotiei (Astra G 1.7cdti 2004) acelasi tratament si vad ca e în regula (chiar daca are probleme cu injectorul nr.1 care tzacane la cald). Cand îi va veni timpul, îi voi reconditiona injectorul defect. Deocamdata înca merge si chiar tzacane mai putin cu 2T semisintetic în amestec cu motorina,

Cu Stima.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ceva surse pt Sibiu pentru ulei 2T?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cu sortimentul LM #1052 e mai greu de o vreme, pentru ca nu mai vor sa vanda direct de la ei din depozit.
  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut ,urmãresc aceste postãri și vad ca toatã lumea lauda uleiul în motorina ,vreau și eu sa încerc dar nici unul din voi nu specifica când și cum se pune acest ulei în rezervor am un y20dth 2001 momentan cred ca mai am cca. 10 litri în rezervor am înțeles ca pentru început sa pun cam 200 ml la un plin adicã 52 litri cat am rezervorul dar cred ca 50 ar fi deajuns ca sare pompa ,e acum e acum când pun uleiul acum sau dupã ce ii fac plinul? Am citit un comentariu ca un user folosește o seringa pentru a introduce uleiul în rezervor dar nu specifica dacã golește seringa direct în rezervor. Eu ma gândeam ca intr-o sticla de plastic de 2L sa pun 200ml de ulei 2t dupã care sa adaug 1.5 litri de motorina o agit dupã care o vãrs în rezervor ideea este ca nu știu când sa o vãrs înainte sau dupã plin?
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am o seringa de 50ml la mine si cand merg la PECO calculez cu regula de 3 simpla pe ratia de amestec (1:300) cat sa bag. Simplificat la maxim : 1l ulei 2T semisintetic la 300litri motorina, adica 100ml ulei 2T la 30litri motorina, deci pentru 10litri de motorina asta inseamna 100/3 = 33ml ulei 2T. Trag uleiul din bidonul de 1l ulei direct cu seringa (la gât bidonul de 2T Liqui Moly e exact cât seringa de gros, bag seringa cam 1cm si apoi trag cu seringa tinând de seringa iar bidonul sta fix pe seringa cu capul in jos si nu-ti curge pe lânga). La Vectra B il torn direct in rezervor pe tot ca nu are clapeta apoi alimentez cu motorina, la Astra G il torn in doua etape ca are clapeta (intai jumate din cat am in seringa, apoi introduc pistolul de motorina cat sa se ridice clapeta si sa se scurga uleiul in rezervor, apoi scot pistolul si torn restul din seringa, pe urma alimentez cu motorina (si deja incepe sa se amestece in rezervor). La Astra G ma cam exaspereaza clapeta aia cand bag motorina mai mult de 100lei, dar n-am ce-i face.

La seringa mea de 50ml, cu tija trasa cu grija pâna la maxim intra 66-68ml în ea si-mi ajunge la fix daca bag motorina de 100lei.

L.E:
Preferabil imediat dupa ce ai turnat seringa in rezervor, nu lasa seringa impinsa pâna la capat ca se intampla sa se blocheze. Eu prefer sa o trag inapoi cam 1-1,5cm si o pun intoarsa (asezata inclinat pe capatul tijei cu care impingi lichidul si cat timp alimentez cu motorina si platesc la casa are timp suficient sa se scurga ceva ulei ramas inapoi pe peretii seringii, pe urma ramâne pe orizontala asa trasa pâna la urmatoarea alimentare. Daca procedezi asa nu ti se va bloca seringa nici iarna, am tot experimentat cu seringi si am vazut ca impinse pana la capat cu uleiul 2T fac un fel de vacuum si nu mai poti trage de ele ca le sare cauciucul interior afara de pe tija si atunci va trebui sa-ti iei o seringa noua).
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Eu pun 300ml la plin, reservar de 61 , folosesc ulei 2t marca repsol Jason FD sintetic, ce parere aveti ? La mine se cunoaste la consum cu mínim 0.5 % .
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Eu pun 300ml la plin, reservar de 61 , folosesc ulei 2t marca repsol Jason FD sintetic, ce parere aveti ? La mine se cunoaste la consum cu mínim 0.5 % .
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Nu am știut cã se poate amesteca ulei cu motorinã și mai ales cã-i face bine motorului..
Am vãzut numai mașini euro 2,3 și 4, dar euro 5, nu.
ÃŽntrebare, mașina mea poate suporta acest tratament cu ulei?
Aș încerca și eu, dar m-a speriat cineva cã îmi stricã injectoarele.
Un ajutor din partea voastrã, vã rog.
Ce ulei și de unde pot cumpãra, vã rog.
Mulțumesc anticipat.
Numai bine tuturor membrilor.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Azi am pus si eu ulei 2 T.
Sunt curios ce se va întâmpla.Am pus circa 150 ml.in 30 l motorinã. Uleiul e de culoare roșie și l-am luat de la un atelier reparatii drujbe.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Eu am incercat ulei MOL AROL 2T, STHIL HP 2T, HITACHI 2T, cu cel din urma merg si in prezent, 30 ml la 10 litri motorina, vara am pus si 50 ml, nu au fost probleme, porneste la fel, merge rotund, are viata motorul.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor celor care citesc acest subiect.
Am citit de vreo 6 zile toate postãrile ºi mã întrebam dacã, maºina este E5 dar am scos DPF-ul, credeþi cã pot folosi uleiul 2T în combinaþie cu motorina, ºi la ce cantitate?
A mai folosit cineva dupã eliminarea filtrului de particule?
Am vãzut cã pãrerile sunt împãrþite, dar eu aº încerca, ºi aºa motorul meu scoate fum ºi consumã ulei, mai mult ce sã se întâmple?
Mulþumesc anticipat pentru rãspuns.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am dpf-ul anulat,Cum am scris si mai sus e prima datã când pun ulei 2T si nu am simtit nici o diferenta pana acum. Eu am pus 150 ml în 30 l motorinã,dar cred ca e putina cantitate ,datã viitoare pun mai mult.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR