Parola noua?


Am un Opel Astra Caravan din 2001 cu motor de 1.6 16V tip Z16SE la care am constatat urmatoarele erori P1120 P1122 P1550. Masina ramane in relanti cand este pornita! (nu mai functioneaza acceleratia(nu se mai tureaza, cand actionez pedala)). In timp ce este pornita daca sterg codurile de eroare cu OP-COM se accelereaza, aleator de 2-3 ori, apoi pica iar in relanti, si acolo ramane... Mentionez ca am schimbat si pedala de acceleratie cu o alta SH...
Din cate am mai citit pe acest forum rezolvari:
- Curatarea clapetei si a locasului unde aceasta actioneaza;
- Verificarea contactelor de la cei 2 senzori ai pedalei de acceleratie;
- Verificarea ECU (cum se face?).
CE ESTE DE FACUT ? Multumesc anticipat!...
inlocuit ECU.
unele se pot repara, dar atentie mare pe ce maini ajunge,ca este foarte usor de distrus.
Multumesc ! Sad ... Adaug aici, cum s-a remediat problema!...
Ai rezolvat ceva?si eu am cam acceeasi problema adica codurile de eroare sunt aceleasi, am schimbat pedala....la fel, am demontat ecu ...am lipit cateva fire de alea de argint....la microscop...unele care pareau ca ar fi desfacute si tot la fel face.merge super dimineata pana se aprinde masinutza cu cheitza adica max 3 min:) si dupa nu mai trage mai deloc.
1.7dti_edition2000 daca ma poti ajuta....lasa-mi un nr de tel sau un mesaj pe mail [email protected].....am vazut discutii ca ai mai rezolvat ecu pe la "colegi" pe aici..pls help!
Da... in sfarsit .. am fost la Bucuresti am predat Ecu meu si am primit altul la schimb, de la un tip! Acum e OK!...
tarzan23 a scris: Am un Opel Astra Caravan din 2001 cu motor de 1.6 16V tip Z16SE la care am constatat urmatoarele erori P1120 P1122 P1550. Masina ramane in relanti cand este pornita! (nu mai functioneaza acceleratia(nu se mai tureaza, cand actionez pedala)). In timp ce este pornita daca sterg codurile de eroare cu OP-COM se accelereaza, aleator de 2-3 ori, apoi pica iar in relanti, si acolo ramane... Mentionez ca am schimbat si pedala de acceleratie cu o alta SH...
Din cate am mai citit pe acest forum rezolvari:
- Curatarea clapetei si a locasului unde aceasta actioneaza;
- Verificarea contactelor de la cei 2 senzori ai pedalei de acceleratie;
- Verificarea ECU (cum se face?).
CE ESTE DE FACUT ? Multumesc anticipat!...



salutare ,aceleasi probleme le-am avut si eu,dar sa descriu sintomele..............sa aprins in borb martorul masina cu cheia,in prima faza am crezut ca esta EGR dar nu a fost asa,am facut testul cu agrafa si mi-au dat erorile pe care le ai si tu,am fost si le tester si au fost aceleasi erori,erorii care nu nu puteau fi sterse,imi dedeae ceva cu clapeta de acceleratie,senzor clapeta de acceleratie ,am luat legatura cu un , meserias in reparat ECU din cj,omu se pricepe foarte bine la asa ceva si da si garantie la lucrare, cind am zis ce motor am ,m-a intrebat daca am fost la testar si mi-a spus ce este problema,la mine se manifesta cam asa,cand o porneam ,martorul era stins dar dupa ce ajungea motorul la temperatura normala de functionare se aprindea martorul si motorul nu mai tragea,...............sa rezolvat prin reparare ECU mai bine zis calculatorul motor..........dupa aceasta totul este ok,bafta
Opel Astra 1.6 Z16SE 2001 hatch
Am si eu aceeiasi problema .. erorile 1122,1120,1550. Lipsa putere si in mers si la relanti (cred ca din cauza asta merge mult mai prost si A.C., servodirectia, servofrana (se accelereaza motorul cu 100 rot cand franez mai puternic), intarzie comanda acceleratie, motorul merge innecat.
Din ce am citit tot aici pe forum este ECU, nu?
Ma poate sfatui cineva unde as putea sa-l repar?

Am mers ceva timp cu aceasta problema.. cam 4-5 luni si cred ca deja a afectat unpic motorul ca imi trepideaza in primele 2 minute dimineata si apoi cand dau drumul la acceleratie se aude gen rateuri...

Din capitolul alte probleme:
1. se consuma ulei (am facut schimbul vara trecuta am cumparat 5 litrii, mi-a ramas 1 din care am tot completat, apoi am trecut la alt bidon de 1litru din care mi-a ramas 100g (perioada de consum ulei 1an si 3-4000km)(se vede pe motor si cutie ulei scurs, in parcare nimic pe pietris.) si imi scade antigelul da nu tot timpul....?!?!
2. cand mergeam (ca acum nu mai pot sa merg "sportiv") in oras cu 3500 rot/m , sau in afara depaseam 100/120km/h se oprea motorul din senin si nu mai pornea aproximativ 30 min. (am citit tot pe forumuri si zicea cineva ca e de la modulul de aprindere)

Lamuriti-ma va rog frumos!
Nu vreau sa iau service-urile la rand si sa schimb componente pana imi rup buzunaru fara nici 1 rezultat

Eu sunt din Buzau, daca stie cineva cine ma poate ajuta, am citit ore intregi pe forum si am vazut pareri pro si contra... si sincer mi-e teama sa trimit ecu prin posta...

Va multumesc anticipat!
da, ai ECU defect.
la 3500 rpm nu este un mers sportiv ci unul normal.
peste 4500 poti spune ca este sportiv.
la pct. 2 tot din ECU este.
am si eu un astra 1.6 16 v 2001 si am aceiasi problema. imi puteti spune cat costa inlocuirea ECU? Si dupa inlocuire e posibil ca problema sa mai apara? multam
Inlocuirea ecu...te referi la manopera sau la cat costa ecu?
Problema o sa apara si la celalalt ecu,dar nu se stie dupa cat timp...pot fi ani,luni,saptamani,zile sau ore.
Nimeni nu poate anticipa.Important e sa nu dai la automat cu o baterie care e descarcata sau are elementi in scurt-circuit.
Un ecu sh sigilat, gasesti intre 300 si 400 euro.Manopera este intre 100 si 200 lei depinde de service.
Oricum,sa iei de unde iti da si garantie, macar sa dormi linistit o perioada.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou