Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
De ce sa facem noi asta, filmeaza dumneata si dovedeste-ne ca acel kerosen topeste motorul altfel povesti cu pesti.

Adica ne puneti la treaba si apoi sa veniti dumneavoastra cu dezbateri, nu este deloc echitabil.

Smile
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pentru mine e floare la ureche sa cumpar un produs de 30 ron si sa ma duc la prieteni in service, sa caut prin gunoaie un piston si sa ma joc cu el stanga - dreapta ( fara conotatii) la un ceai. Se pare ca subiectul oricum s-a parcurs la peste 100 grade si s-a accentuat pe un alt topic. Oricum, toata lumea trebuie sa traiasca, unii vand petrol lampant si altii il cumpara. Nu credeam ca este asa de greu, atatia cati s-au increzut ca utilizeaza acest produs, sa scurga 50 ml intrun borcan si sa agite o piesa uzata in el. Acum, eu nu o sa dau bani pe cutia aia verde sa arat la lumea care a folosit si nu a facut nimeni nici un film sau poza, dar l-au ,,folosit" toti. Ma abtin de la comentarii ulterioare.
http://www.youtube.com/watch?v=bRiZOTTel34

si aici un test pro tec facut de un amator probabil
1,35/1,31/1,27 si dupa flush si schimbat ulei cu nu stiu ce iar pro tec bagat in el si prin rezorvor iar bagat ceva, pe cauciiucuri nu am vazut sa dea cu ceva, poate pe parbriz sa alunece mai tare.
1,37/1,32/1,32
final, vreo 100 ron sau poate chiar mai mult cheltuiti pentru? De unde stim ca valori identice sau chiar mai bune nu se obtin cu un ulei mai scump sau schimbat mai des.
http://www.youtube.com/watch?v=JaWAOEIETyU

Nici eu nu stiu unde este vorba de topirea pistonului, poate curatarea lui sau mai bine zis revenirea segmentilor blocati. Very Happy


Ultima modificare facuta de 2kappa la Joi 03 Oct, 2013 10:57 pm, modificat de 9 ori in total
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
OK, am urmarit filmuletul si nenea ala spune ca este foarte multumit de produsul ala, ca si-a facut jobul si are acuma un cilindru curat fara prea multe batai de cap.

Sincer nu stiu unde bati cu povestile astea, oricum nu am inteles ideea filmului expus pentru ca pistonul nu l-am vazut topindu-se asa cum ai afirmat mai sus.

Poate ca sunt eu prea obosit si nu am inteles prea bine.

Smile
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Scuze, se poate sterge, am observat ca se mai intampla la edit treaba asta cu repetarea.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ehhhh Stefane, uneori nu se topesc pistoane ci axe cu came Very Happy
Glumesc! Stai relax.
Cred ca al nostru coleg Kappa incerca o reclama la Protec (ce-i ala?)

Am mai spus si o mai spun. Flush, acetona, cherosen, gaz lampant si similare sunt bune sa curete inainte de RK sa nu muncim prea mult la spalat.
In rest, de aceea platesc o droaie de bani pe ulei, modern, sa nu mai folosesc si aditivi sau acetona. ...
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu eram gigi contra nu pro
  • 1st_opel

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Motoarele X10XE, X12XE, Z10XE, Z12XE, Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP, Y17DT, Y20DTL, Y120DTH, Y22DTR si altele nu au probleme cu simeringuri valve DAR nu stiu cum ar rezista cauciucul ala si asa 'piatra' la X16XEL, Z14XE, Z16SE, Z16XE care sunt renumite pentru simeringuri terminate.
Simeringurile de la 'ala cu cercul' = Elring sau Nea' Victor = Victor Reinz sunt de foarte bune si cam toti recomanda astea inclusiv silicon de etansare Victor care desi e de 3 ori la pret merita ultimul banut. Treaba cu siliconul e pe langa subiect, nu va fi afectat sa stai in cap ca el e pe la garnituri si bla bla.

Simeringuri supape duse ca de obicei se observa dupa fum la pornire, simeringuri vibrochen sau came dupa pete de ulei sub motor sau in capac distributie sau la volanta.

Solutiile tip flush evident ca fac bine la un motor murdar sau mai putin murdar, problema e cat de murdar este, daca are simeringuri de calitate, daca in cazul X cu Y date si simptome Z este recomandat sau nu.

Sper ca discutia sa fie constructiva si sa nu degenereze ca altele.


Legat de motoarele pe care le-ai postat si eu as vrea sa fac un engine flush la masina mea dar nu stiu daca se merita la Vectra A 1995 17TD TC4EE1. Cei drept habar nu am daca un flush ar dauna motorului sau l-ar imbunatati mai ales ca am deja aproape 300k facuti?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
TC4EE1 nu a facut probleme la simeringuri dar avand in vedere vechimea lui unele depuneri pot fi benefice. La tine o spalare motor se poate face foarte bine cu un ulei la butoi mers 100km si pe urma ulei bun.
Skip ads

  • 1st_opel

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu
Am sa incerc atunci sa fac spalarea cu ulei de butoi sa nu patesc ceva cu engine flush Very Happy.
Chestia e ca nu stiu pe ce ulei sa merg pentru ca difera in functie de codul motor. La TC4EE1 s-a tot bagat 10W40 Mobil 1 dar ma gandeam sa trec la ceva mai bun (parerea mea) gen Motul X-cess 5w40 dar nestiind ce cod motor am pe ea nu stiu cum sa aleg uleiul.
Ai putea sa ma ajuti sa localizez codul motor ca nu stiu daca la TC4EE1 este X17DT sau 17DT ?
Asa as sti daca pot sa pun 10W40 in continuare sau pot sa trec pe 5w40 (asta luand in considerare si vechimea masinii).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune 10W40 si la 'spalare' identic sau 15W40 dar sa fie de turbodiesel....camioane, tractoare, autobuze, autocare sunt turbodiesel...
  • 1st_opel

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu
Am gasit un ulei Mobil 1 - http://goo.gl/zAD7GT
As vrea sa te intreb daca e ok asta? Mai ales ca e recomandat pentru motoarele turbodiesel?

PS: In caz ca se considera reclama te rog sa imi stergi postul si sa imi trimiti un raspuns pe PM.
Mersi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce ai in link este Mobil Super S semisintetic, nu se mai produce demult, dar merge la turbodiesel. Mobil 1 este numai sintetic, hai chiar nu stim sa citim ?
Skip ads

  • corsax1.0xe

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2013

  • Mesaj Privat
nota 10 ,urmat sfat in tocmai,mai putin cu flush-ul,doar ulei 10w40 gm{[stiu ca vine iarna,am citit si se recomanda 5w30 dar eu merg mai putini km si nu schimb in primavara iar cine stie cind fac 8-10.000 km, poate peste un an si prin si vara cu uleiul asta]} si filtru mahle 173d,au iesit cam 2.6 litri am completat 2.8 am sa mai verific si mai pun in 2-3 zile,

fara probleme doar un pic la desfacere surubului de la baie,era strans zdravan,eu abia am luat masina si e prima servicesare in cont propiu,sunt foarte multumit ,

multumim si forumului si celui care a facut tutorialul...urmeaza filtru aer,benzina,polen si bujii si gata revizia,benzina,apa paie si bataie:)
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@2kappa
Ai mai postat tu si in alta parte....parerile Contra Engine Clean. Nu te condamn,e parerea ta,si poate in mintea ta crezi ca se distruge "pelicula" creata de ulei dealungul km-lor.
Eu sunt la al 2 lea Engine fush,il am acasa,urmeaza peste 4mii km. Uite aici rezultatele: https://www.clubopel.com/vie...sc&start=6780
Si explica-mi tu: de ce se innegrea uleiul in ...10 min,si dupa engine flush m-a tinut peste 400km cu uleiul super curat?
De ce sa redus zgomotul? de ce dupa aproape 20.000km de la Engine Flush,motorul si-a redus consumul?
Si acum,dupa atatia km,inca aud suieratul fin de Turbo,care ma repet,nu l.am auzit pana la engine clean. Semn ca e curat!
Ulei nu consuma,si nici nu a consumat.
Treaba cu "Pleicula" nu o inteleg,caci un ulei bun,la primul contact cu piesele metalice lasa acea pelicula,si ramane.
Daca vrei iti pot face inregistrari,si dovezi cate vrei. Prietenii au folosit si ei,la recomadarea mea pe: Laguna III, Vectra D (2007),Megane II,Seat Leon FR. Toti se declara multumiti de rezultate. Plus, as putea sa-ti atasez sute de postari din alte tari,cu impresii dupa folsirea produsului.
Repet: nu te condamn,si nici nu vreau sa duc un razboi cu tine,sau cu oricare altcineva.
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut poate ma ajuta si pe mine cineva sa nu mai deschid alt topic. Am un astra g cod motor z16xe vad ca dancuciureanu este foarte documentat de acest tip de motor, problema la mine ar fi cosumul de ulei si inegrirea lui foarte rapida, urmeaza sa fac schimbul de ulei si am tot citit despre acest produs Pro Tec Engine flash parerile sunt diferite, cat despre ulei folosesc GM 10w40 si as vrea sa trec la un Castrol magnatec 10w-40 a3/b4 dar inainte sa bag noul ulei as vrea sa ii fac o curatare.Va rog daca cineva a facut pe acest tip de motor z16xe astept cateva sfaturi si imi cer scuze pt postare.Multumesc anticipat
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Uleiul negru indica un bun pachet de adtivi. In urma arderii,motorul lasa in urma lui cenusa,iar rolul uleiului este de a mentine curate pistoane,semeringuri,camasi si supape. Cand uleiul comntine un pachet ridicat de aditivi, detergenti/dispersanti,acestia impiedica rezidurile lasate in urma arderii sa se depuna. Aceste particule, uleiul "le plimba",si nu da voie sa se "cuibreasca" nicaieri. Eu am ales sa fac acest engine-flush deoarece motorul a avut intretinerea de 30k km,ceea ce mi-sa parut exagerat,si am vrut sa fac "gargara" sa ii usurez treaba uleiului. Daca ii faci engine-lush,alege un produs de marca,bun,si unu care sa-ti asigure curatarea,si sa nu existe nici un risc in urma acestuia. Pune-l in uleiul vechi,lasa-l cat scrie pe eticheta, la relanti,motorul sa fie cald....
Alege un ulei bun care sa indeplineasca ACEA A3/B3.
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc mulahul pt raspuns si un produs bun pt engine-lush ce imi recomanzi?
Si modul de utilizare este acesta: motorul trebuie sa fie cald si il bag in uleiul din motor si las 10-15 min depinde cat scrie apoi fac evacuarea lui si bag noul ulei.
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu ce produse se gasesc in Romania,si nici nu am incredere in calitatea acestora,deoarece multe sunt contrafacute.
Poti gasi Liqui Moly,sau pro-tec,ce au folosit cei din urma. Eu am folosit motul,cumparat de la distribuitor certificat.
Daca vrei sa eviti engine-flush,foloseste un ulei A3/B3/B4,mai ieftin,si il schimbi la 800-1000km cu altul mai bun cu aceleasi caracteristici.
Modul de utilizare este cel descris de tine. Important este sa nu accelerezi deloc,si avacuarea pe la buson.
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da multumesc am sa ma mai documentez
  • Wall02

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Dupa cateca cautari bune si intrebat persoane cu experiente revin cu urmatoarele: Ce sa aleg
Liqui Moly-40 lei
Motul-intre 50-70 lei
METABOND-80 lei
Pe care din ele sa merg?
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR