Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@constantin gabor nu uita ca asteptam vesti....bune.
Inainte de a pune capacul mai uita-te odata cu lupa bine bine de tot.
Vorba lui @liviu2004 ...nu se stie....din graba sau bucurie ca ai gasit beleaua sa nu ratezi altele...
Skip ads

  • constantin gabor

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vestile bune sunt bune @catastefan !
asa cum spuneam,curiozitatea a omorat maimuta dar,vorba lui Darwin,acest lucru a dus la evolutionism.
Am dus calculatorul la un electronist,care stia despre ce este vorba -a refacut toate lipiturile pieselor incastrate in rasina(vreo 10 la numar) si in 30 de min. masina mea a pornit la cheie si toarce ca un motan.

Multumesc colegilor de forum care au postat din experienta lor ,electronistului(al carui nr de telefon il pun la dispozitie in privat-ca sa nu se considere reclama ) si bine-nteles mecanicului,care a ezitat sa comande un calculator sh.)

Stima,
Constantin GABOR
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
practic nu sa vorbit mai nimic 90 de pagini Very Happy dupa ce am luat totul la rand , parerea mea e alta dupa ce am desfacut edu si relipit toate lipiturile de pe ambele fete ale placi edu. Culmea la cald cand afara atinge 20 de grade porneste la sfert accelereaza foarte bine nu se opreste nici dupa ce atinge 60-80-90 de grade motorul se infige la 170km/h , bujii bune ecu verificat eliminat surplusul de motorina , eliminarea probleme cu motorina din releele ...
A ramas doar senzorul de temperatura pus pe motor si cred ca acelea il aveti si voi oricat ati lipi la pise pe placa edu. Vorba lu tata daca tot face probleme eliminam mufa de la edu si lipim direct pe placa firele Very Happy
  • danamag06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2012

  • Mesaj Privat
sal
am un opel astra h 1,7 cdti si am urmatoarea problema daca turez masina la 4000 ture la relanti si o tin cateva secunde turata se aprinde cheia cu masina
am fost la un domn in berceni la dezmembrari am schimbat toti senzori de pe motor am facut si proba cu un egr nou nu dispare acesta problema el a zis ca ar fi de la calculatorul masini ceva un condensator nu mai functioneaza la parametri normali
rog foarte mult sa ma ajutati
astept raspuns
multumesc mult
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@danamag06 daca s-a aprins martorul inseamna ca ai si eroare stocata.
Incearca testul cu pedalele sa citesti eroarile ai aici cum se face https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Revino cu codul erorilor
Daca nu merge testul cu pedalele pune-o pe tester.
  • danamag06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2012

  • Mesaj Privat
sal
am urmatoarele coduri
ecn 007071 si ecn 062101
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ECN 007071, Ambient Air Temp Sensor Circ se refera la senzorul de temperatura exterioara

ECN 062101 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction - verifica alternatorul. Masoara incarcarea si bateria.
  • danamag06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2012

  • Mesaj Privat
sal
am revenit bateria este ok 12,7 motor oprit si 14 ,2 pornit
problema este cand tin turata masina cateva secunde in 4000 ture apare cheia
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Totusi eroarea indica tensiune incarcare incorecta .
Verifica rola intinzatoare si cureaua de alternator si punctele de masa cu caroseria.
Daca ai op-com fa o inregistrare parametri si vizualizeaza tensiunea de incarcare.
Ce motorzizare ai ? La Astra H din 2008 nu este Y17DT...
  • danamag06

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2012

  • Mesaj Privat
DA ESTE Z17 DTH
  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare colegi! Am o probelma cu acest pin 38 de la mufa M beculetul galben din bord este aprins de 1 an si ceva pe tester im da eroarea 0400 ..am schimbat electrovalva egr dar nimic...azi cand am spalat masina nu stiu ce mia venit sa scot acea mufa de la ecu si am observat acel pin rupt.cine ma poate ajuta cu ceva informatii? Cum il pot lipi si de la ce este acel pin daca are legatura cu p0400.multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pinul 38 este folosit din pacate, putea sa fie si nelegat nicaieri.
Nu cumva ai motorina in mufa si inmplicit in ECU ? Nu cumva speli motorul ? Garnitura portocalie mai e intreaga ?
Se poate pune pin fara sa desfaci dar nu te baga tu ca o sa-l strici, ori apelezi la un electronist care a mai facut asta ori il faci pachet, cat e drumul atat si manopera.
Skip ads

  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Nu am motorina nu am nimic in neregula decat acest pin daca se poate sa ma luminati putin in legatura cu functiile acestui pin ce face el daca are legatura cu electrovalva egr...?multumesc de raspuns dancuciureanu
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Merge la masa ca si altii, ca are sau nu treaba cu EGR nu cunosc.
  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc....sanatate!
  • red.bogdan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2013

  • Mesaj Privat
revin si eu cu o problema, aseara mi s-a oprit masina in mers(un vectra b 2.0 16v diesel) si nu a mai pornit nici in ruptul capului nici trasa, am desfacut furtunul de la injector pe care vine motoorina, cand dai la automat scuipa f putina motorina? ce ar putea fi? calculatorul sau pompa de injectie? se poate remedia acasa? cu cateva ile inainte tin sa preciz ca mirosea a ars
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi calculatorul pompei de injectie dar si altceva, fara un tester si coduri eroare notate apelam iar la ghioc.
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua, intai de toate, in al doilea rand imi cer scuze daca nu intreb in forumul adecvat. Ma framanta urmatoarea problema: am spalat motorul la opelul meu cu motor de Isuzu de 55 KW tip motor Y17DT, 1686 cc, si mi-a intrat apa in Mufa M de la calculatorul de injectie, am stat asa cu apa 3 zile si azi masina a dat semne de oboseala, adica nu se mai accelera la pedala si statea turata singura la 1500 ture si martorul aprins continuu, am ajuns cu chin cu vai la mecanic si a scos afara mufa M si era plina de jeg, apa , muradie, etc, a dat-o cu spray de contacte si cand cand a suflat-o cu compresorul au zburat pur si simplu 3 pini din mufa. Am crezut ca s-a naruit cerul pe mine. Stiam din ce citisem pe acest minunat forum ca un ECU second hand costa intre 400 ron si 1000 ron cu tot cu imobilizator si cheie, dar mecanicul s-a oferit sa ma ajute si a contactat un electrician si a zis ca mi-i pune ele la loc pinii oricati ar fi cu doar 300 de lei si totul va fi ca nou. Acuma dilema mea suna in felul urmator: dupa ce mecanicul a curatat mufa si a bagat-o inapoi in calculator , minune, masina a posrnit si functioneaza ca noua, fara ca macar sa se aprinda martorul in bord... am ramas socat a doaua oara! Ce se intampla? poate cineva sa me ajute cu schema electrica a pinilior din mufa M? e posibil ca acei pini rupti de fapt sa nu corespunda vreunor comenzi si sa fie pusi ca pe un eventual viitor sa se conecteze ceva? Nu inteleg, cu 3 pini rupti masina merge ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. va rog mult din suflet daca poate cineva si stie schema electrica si corespondentele electrice a pinilor din mufa M ECU motor 1,7 YDT isuzu sa ma ajute, va multumesc frumos,
Cu stima Darius, de la Arad
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In mufa sunt pini nefolositi...asa ca aia au sarit....
Daca a pornit in regula si nu ai erori inseamna ca erau nefolositi.
  • sorynel2011

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cine stie cum pot sa verific daca ajunge curent la mufa valvei spill?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR