Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un astra g din 2002 cu motor y20dth de curand am reparat calculatoru pompei de injectie si am impresia ca decand lam reparat consuma mai mult, are legatura cu calcularoru pompei? sau este doar impresia mea? Multumesc.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Impresie doar....
  • MARIAN GEORGE

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut fratilor.eu am un Opel astra g y20dth.am ramas cu el blocat in trafic in pasajul subteran din UNIRI.am iesit din el pe geam.ajunsese apa la jumatea usi.mi sa oprit motorul si mu a mai pornit. a doua zi am pornito cu greu.daca mergeam cu ia sub 2200 Rpm. mi se aprindea masina cu cheia.si un mai imi urca mai mult de 2800 Rpm.am fost cu ia la Opel si miau schimbat valva EGR au zis cai de vina .dar nimik.si am mers la bosh sami puna testerul si mia iesit eroare 1604CODIFICACION DE VARIANTE DEL MODULO DE CONTROL NEPROGRAMADO..
  • MARIAN GEORGE

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
ASA CA cei cu eroare 1604 trebuie sa reprogrameze centralita sau sa o schimbe in caz cai defecta..eu am gasit chitul conplect la 100€.centralita +bonbin cu cheie si cip+imobilizatorul.iar daca esti putin manios schimbi cipul dentro cheie in alta .si un trebuie sa mai schimbi contactul;)
Skip ads

  • MARIAN GEORGE

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
P0604 Internal Control Module Random Access Memory (RAM) Error.....ASTA INSEAMNA
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cred ca am si eu o problema cu calculatorul de la x20xev (era si cazul o am de ceva vreme) .
pe scurt din 10 incercari de pornire 1-2 sunt ok daca nu-l opresti nicio problema restul zici ca se rupe motorul. parca a inversat cineva fisele la bujii. nu am eroare aprinsa. S-a mai umblat la calc acum citiva ani cind am avut probleme cu imobilizatorul. ma gidesc sa vad ce si cum cu lipiturile si sa dau si cu un spray contact la mufa. masina nu am mers mai mult de 10.000Km in ultimii 5 ani (am dat-o parintilor)
A mai avut cineva probleme de genul asta?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Incearca totusi sa verifici de erori si in ECU si in IMMO
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
normal ca o sa verific, azi nu aveam interfata la mine . imobilizatorul este anulat demult.
oricum dupa cum se manifesta pare ca primeste comenzi aiurea la secventa de aprindere, am auzit si un fel de rateu (detonatie). altceva nu prea poate sa fie.am schimbat si electromotorul pt ca facea zgomote ciudate (ramanea agatat). cu asta nu mai face asa.dupa schimbare a plecat la sfert. apoi din 5 incercari nu a mai pornit decit odata. nu am mai fortat ca nu are rost sa stric inca un electromotor.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
se pare ca m-am inselat initial .
dupa testul cu interfata a rezultat eroarea 00019 - Incorrect RPM Signal
Not present.
am mai sapat pe forum si am gasit inca unul cu simptome exact la fel.
deci este senzorul cranksaft.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat era mufa .pur si simplu era iesit din mufa.
  • florinelux

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut . am problema cu un opel corsa c . se aprinde bateria dupa care in max 10 min se intrerupe motorul apare check engine si cheita service , ce pot face ? ... multumesc .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Citeste erorile cu metoda din link-ul asta si posteaza-le la Corsa C nu aici.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Posibil baterie sau incarcare pe duca.
Skip ads

  • xnn
  • *
  • 20 mesaje
  • din 11 Jun 2011
  • Astra 2001 y 17 dt
  • Vrancea
  • xnn

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut colegul ,si eu am aceasta problema la y 17dt. am reparat lipiturile reci la edu si nimic ... acum am desfacut ecu si cei 2 condesatori tantal galbeni impuscati .problema e ca nu stiu seria lor:are cineva seria? Va multumesc..
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
15uF/35v
  • florinel_444

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut prieteni am si eu o astra F c16nz la care nu îî mai vine curent la injector in schimb pe GPL functioneaza brici ca la carte ce credeți ca ar putea avea poate cineva sã ma ajute va rog
  • florinel_444

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cum pot verifica si unde de c nu vine curent la injectorul de benzinã la opel astra F c16nz am verificat ambele fire care vin la injector albastru si negru cel albastru avea curent iar cel negru ma gîndesc ca ar fi întrerupt sau nu mai face continuitate în calculator apropo injectorul primeste curent direct din calculator sau se alimenteazã din alta parte?astept sfaturile voastre prieteni
  • roby64

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua stiu ca nu e opel dar am si eu un golf 4 1.6 sr benzina, a pornit normal a tras bine am mers cu ea am oprit-o si cand am vrut sa o pornesc acuma nu mai porneste invarte dar nu porneste pompa de benzina nu ajunge curent pe ea am schimbat si releul 409 cel de la pompa de benzina,tot nu porneste, pe pompa nici nu ajunge curent ma puteti ajuta cu un sfat ce as putea verifica acum sau ce sa putut intampla? este posibil sa fie si la mine ecu-(calculatoru de injectii)? astept raspuns .va multumesc!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pe langa releu nu ai si vreo siguranta?
Are imobilizator?
  • roby64

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2014

  • Mesaj Privat
am verificat toate sigurantele din tablou si relee da am imobilizator dar nustiu cum se verifica...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai cheie de rezerva? Daca da incearca cu ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR