Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am un prieten care a facut o prelungire cu fire si a pus calculatorul pe caroserie si nu mai are probleme cu el!
Skip ads

  • Barera

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Este posibil ca anumite erori sa fi cauzate de pini cu probleme ? sa existe o asemanare intre erori si sa corespunda unui / unor pini ?
Am erorile :

P0100 Mass Air Flow Sensor Voltage High C-09
P0100 Mass Air Flow Sensor Voltage Low C-09
P0120 Throttle Position Sensor (TPS) Voltage High C-06
P0120 Throttle Position Sensor (TPS) Voltage Low C-06
P0130 O2 Sensor Circuit Voltage High C-26
P0130 O2 Sensor Circuit Voltage Low C-26
P0403 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage High C-23
P0403 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage Low C-23
P0201 Injector Valve 1 Voltage High C-18
P0201 Injector Valve 1 Voltage Low C-18
P0201 Injector Valve 1 Open Circuit C-18
P0202 Injector Valve 2 Voltage High C-19
P0202 Injector Valve 2 Voltage Low C-19
P0202 Injector Valve 2 Open Circuit C-19
P0203 Injector Valve 3 Voltage High C-20
P0203 Injector Valve 3 Voltage Low C-20
P0203 Injector Valve 3 Open Circuit C-20
P0204 Injector Valve 4 Voltage High C-21
P0204 Injector Valve 4 Voltage Low C-21
P0204 Injector Valve 4 Open Circuit C-21
P1515 Idle Speed Actuator Feedback Signal high C-27
P1515 Idle Speed Actuator Feedback Open Circuit C-27
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sau poate a unei legaturi la masa necorespunzatoare.....?
  • Barera

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Si din cauza asta sa fluctueze relantiul la rece, sa moara motorul cand calc ambreajul ?
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Erorile pot fi cauzate de deconectari de cuple,cu contact pus/motor pornit... trebuie cautata adevarata cauza a fluctuatiilor de turatie a motorului la relanti.
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
salut
scuze daca gresesc, dar fluctuatii la relanti am avut eu pana acum 2 saptamani, verifica alternatorul, vezi cat incarca, al meu baga undeva la 13, 3-,4,-7,
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In situatii de acest gen se scoate cupla de la alternator(control incarcare),si alternatorul e ca si inexistent...
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut,am o problema cu masina...Scurt istoric: Azi mi sa oprit masina in mers, am dat la automat si a pornit dupa cativa metri sa oprit dinou,dau la automat porneste iaras...tot asa de vreo 4 ori pana cand nu a mai pornit,am tractato acasa, i-am dat cheie si a pornit din prima...pentru vreo 10 secunde dupa care nu a mai vrut sa porneasca....o las asa vreo 4 oire dau la automat porneste din prima si nu mai moare motorul (nu am iesit cu ea din parcare).Eroarea pe care o dadea era 0251 (care sa sters singura dupa ce am pornito ultima data si nu sa mai oprit motorul) din cate am citit pe forum este vorba de calculatorul de la injectoare,cum pot sa confirm faptul ca calculatorul este de vina? Alte pareri?
Opel Corsa C 1.7 DI 2001
Skip ads

  • Alexandrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Tigra 1997 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor poate ma puteti ajuta ca nu mai stiu ce sa ii mai fac am urmatoarele coduri de eroare la un opel tigra A 47 . 85. 43 16 44 93 34 33 15 24 13 nu vrea sa traga am amestec sarac bujii albe am schimbat bujii bobina fise filtre pompa benzina senzor apa map iac si tot nu vrea poate sa fie ceva din ecu? Daca scot senzorii pe rand se simte balbaie tremura etc.
  • fox7878

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2015

  • Mesaj Privat
alcaffera a scris:poza cu calculatorul desfacut este in garaj: https://www.clubopel.com/alb...c.php?pic_id=2467


Nu mai gasesc pozele. Ma poate ajuta cineva?

Multumesc!
  • fox7878

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2015

  • Mesaj Privat
l_stoian79 a scris:
oricum, am sa anunt departamentele de design ca limitele tehnologice ale liniei de asamblare automate folosite de noi au fost egalate de niste oameni pasionati cu adevarat de masinile lor ! la noi se considera intreg ECU-ul ca o piesa de schimb...daca pe linia de productie sau ulterior apare o defectiune, unitatea nu se repara decat in cazuri extraordinar de rare, ci se inlocuieste cu totul...dar se pare ca ar fi cazul sa se schimbe strategia asta Smile

numai bine va doresc.


Destul de ironic!

Da, modulul ar trebui schimbat cu totul si astfel am avea certitudinea ca masina va avea aceiasi parametri ca una iesita din fabrica. Ar fi foarte simplu pentru depanatori iar producatorii ar avea piata de desfacere.
Asta se va intampla doar cand acel modul va avea valoarea reala! Costurile de productie nu pot depasi 100 E iar pretul de vanzare depaseste 1000 E. O fi corect?

Pana atunci, piata SH si depanatorii vor balansa acest pret nesimtit si pot confirma ca folosind un minimum de scule specifice, materiale si indemanare se pot obtine rezultate bune. De asta inca existam, la ce venituri sunt in RO.
  • HAPKO

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Muta edu pe panoul ignifug și suplimentar pune pe el un ventilator de carcasa pc alimentat din mufa edu. La mine funcționeazã bine cu modificarea asta
Skip ads

  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu e nevoie de ventilator. Eu am mutat calculatorul de mai bine de 5 ani si nu am avut nici o problema de atunci. Am verificat de mai multe ori, dupa ce am mers cateva sute de km, tragand pe dreapta sa vad daca se incinge edu si vreau sa spun ca nu are nici o treaba cu temperatura, ba chiar e rece. Se incalzeste cand stai pe loc si motorul e incins si tot aerul cald e sub capota. Cine l-a mutat poate verifica ce spun. Mentionez ca edu e cel reparat.
  • HAPKO

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Si edu meu e reparat (mutat sus pe panoul ignifug ) si nu mai are lipituri reci sau alte probleme si cu toate astea se incalzeste destul de mult iar atunci cind este fierbinte masina pierde din putere in plus se incalzeste si ecu foarte tare din cauza edu.Dupa ce am pus un ventilator pe edu si ecu este mai rece deoarece curentul cu care functioneaza edu este livrat de ecu doar cind imobilizatorul citeste cheia (cipul din cheie) corecta.
  • marius333

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva, va rog!
Am im ECU defect(are vreo 3 pini rupti) de Y17DT !
Am luat un ECU de OPEL Astra ca-n imaginea atasata Y17DT !
Am mai gasit la dezmembrari si un ECU de y17 DTL ( Are un L in plus si difera puterea 65 CP in loc de 75 CP -Y17DT)
Cu ce ECU il pot inlocui pe al meu si cum pot afla codul de securitate(PIN Motor) la ECU cumparat-(daca il pun pe masina imi da codul PIN al meu)?!?!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Il cauti pe bazare ca tu nu ai cum si cu ce.
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Baieti chiar stie cineva cine repara ecu de z18xe? Da nu amarati din aia care doar te fac de bani! Multumesc frumos anticipat de raspuns
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut

Are cineva din Ploiesti un calculator de injectie de rezerva sa fac o proba sa vad daca e calculatorul meu de vina, imi da eroare P0370, am refacut lipiturile reci a mers doua zile, iar a picat , l-am studiat si am mai refacut ce mi s-a parut a fi neconform, a mai mers doua zile si s-a oprit iar, cand merge nu mai citesc nici o eroare, cum pica imi da 0370, eventaul daca are cineva de vanzare il cumpar daca e in stare ok. Atasez foto , daca stie cineva care sunt pinii functionali ca stiu ca nu-s decat vreo 8.


  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
A postat @dancuciureanu niste foto cu lucrari ''frumoase'' la acest calculator, urmariti filmuletul urmator si sa vedeti acolo ''arta'' !

http://www.youtube.com/watch?v=L1dfD5l3uW4
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mutarea ECU pt o mai buna ventilatie este o solutie buna ,dar nu este intodeauna de ajuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR