Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ciprian1982
in capatul alternatorului e o rola care in interior are un fel de ambreaj si care se defectraza la mine s-a intamplat in mers sa se distruga ala si am mers cu masina cat a putut sa ma duca bateria
noroc ca erea aproape de oras poti inlocui acea rola cu una simpla si e mai ieftina pe la 150-180 lei
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ciprian1982 a scris:masina a stat cam o luna fara sa fie pornita si cand am vrut sa o pornesc am constatat ca se aude un scartait puternic si mult fum : cureaua de la alternator se invarte in gol pe fulie . Am dat cureaua jos si am vazut ca e blocata . Se poate repara ? s-au trebuie altu nou? (are si putina rugina )

Se poate repara.Trebuie dat jos alternatorul si vazut de ce s-a blocat.Probabil unul din rulmenti.

@lucio85,eu n-am auzit pana acum de alternator cu ambreiaj (daca exista vreau sa stiu si eu).N-ar avea niciun rost.Compresorul de aer conditionat are ambreiaj si seamana ca forma cu alternatorul...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ciprian1982 are o Corsa B 1994 deci alternator blocat.
La Z13DT alternatorul are fulie cu ambreiaj, chestia este buna tehnic dar practic o tampenie ca patineaza si incarcare ioc.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
aveti idee daca eu sudez fulia exista repercusiuni ? am inlocuit de doua ori fulia si acum iar imi face probleme .
Skip ads

  • aecrim

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Mai bine incearca sa afli ce anume duce la defectul respectiv. Cat priveste sudura: oricat de meserias ar fi sudorul care-ti face lucrul respectiv, nu cred ca fulia va fi perfect centrata si echilibrata. Cel putin asta este parerea mea.
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Curpeala..pai le sudezi pe toate 3..si mai schimbi cate una..cand se rupe de tot..asta doar daca dusorul are mai mult de 8 clase..si stie sa foloseasca un subler...
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pana la urma am vb cu cineva sa-mi confectioneze o "scula" ca sa pot scoate fulia si sa vedem daca se poate reconditiona ceva , daca nu scrie "alta " pe ea .
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Are cineva dimensiunile (L x l x h) masurate ale unui acumulator original GM pentru Corsa C ?
Urmeaza cat de curand sa-mi inlocuiesc accumulatorul are deja 4 ani si as vrea sa nu o mai dau jos sa o masor inainte de cumparare.
Skip ads

  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
175mm inaltime. Restul e ok, atata timp cat nu pui una de tractor. Inaltimea e problema.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mihai ,mersi.Wink
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
aecrim a scris:De-asta eu raman la parerea mea si anume de a face una care sa-mi asigure o protectie termica adevarata. Trebuie sa fac niste masuratori si in functie de ele sa aleg materialele potrivite.


nu este mai usor sa cumperi din dezmembrari o husa de baterie de la astra g ?
  • aecrim

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
O sa cercetez si sugestia asta si o sa vad ce solutie aleg.
Skip ads

  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
B1485 - Circuit de curent excitatie generator (linia61) - tensiune prea mare
- Nu este prezent

Imi apare la fiecare pornire.
Stie cineva cauza?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sertizarile de la baterie oxidate, baterie obosita, regulator alternator posibil bolnav, papucul mic de la alternator oxidat.
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc, Dane, o sa verific.
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
La Astra G din cite am inteles bateria e in compartimentul motor; husa ei termica e mai mult pentru protejarea ei de caldura motorului. La Corsa nu e expusa caldurii asa tare, acolo mai degraba ar fi util un alt capac pentru a proteja de apa, zapada, alte scurgeri de lichide pe ea (mai ales pe borne)
  • aecrim

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
liviudiaconu a scris:La Astra G din cite am inteles bateria e in compartimentul motor; husa ei termica e mai mult pentru protejarea ei de caldura motorului. La Corsa nu e expusa caldurii asa tare, acolo mai degraba ar fi util un alt capac pentru a proteja de apa, zapada, alte scurgeri de lichide pe ea (mai ales pe borne)


Perfect de acord cu tine, insa materialul folosit daca are proprietati de izolare termica asta inseamna ca este valabil si pentru (+) si (-). Eu unul asa vad logica materialelor termo-izolante.
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Corect si ce spui tu, problema e ca motorul se incalzeste rapid pe cind temperaturile "-" apar treptat, asa incit bateria se va raci pina la urma.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
din pacate scriu iar aici , dupa ce am schimbat anul trecut fulia pe garantie , acum a murit din nou , cu siguranta nu voi mai cumpara fulie pe producator .
  • pstefan

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
A doua oara tot pe producator ai luat ? :O
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR