Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sa imi spui si mie daca rezolvi,sa stiu si eu la ce sa ma astept.Bafta si sper sa nu fie grav
Skip ads

  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
o sa te tin la curent ..sper si eu sa fie bine ,,
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
revin cu noi informatii .un mecanic a dat vina pe turbo ,degeaba i-am explicat ca nu are joc si mie imi pare ca functioneaza bine ,el zice ca e de la turbo .o sa mai intreb sa vad.
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sall , sunt total convins ca turbo e vinovat mai exact garniturile de la turbo ( cum axul e uns cu ulei ) , acum o luna am facut schimbul uleiul si filtru inebunit de consumul mare de ulei cam un litru la luna . pana acum 3-4 luni am mers pe castrol 10 w 40 magnatec si am facut un schimb ,, mai economic ,,( pe care il regret amarnic)cu un ulei respsol 5w40 si pe langa faptu ca motorul erea mai zgomotos a inceput si consumu - la inceput am crezut ca am lasat dopul de la baie nestrans , sau am ciupit garnitura la filtru, m-am uitat peste tot si nu se vad urme de scapare , nici in apa si atunci pe unde ? tinand cond de faptul ca am 250 de mii e logic ca consume ceva dar nici chiar asa .....cu castrol la schimb intre 12-14 mii imi consuma undeva pana la 400 grame , dar acum ajunsesem la 1 litru la 2 mii de km pe luna, ......acum la inceputul lunii am revenit iara pe castol 10 w 40 magnatec si pana acum nivelul e acelasi , (in dreptul nivelului de maxim ) acum cateva zile am curatat valva egr pt ca mi sa aprins beculetul si am observat ca pe peretii galeriei de admisie e uleiul lipsa - in cantitati mari( ramanea pe deget exact cum ai baga degetul intrun borcan cu dulceata ) plus ca egr-ul erea plin ....pe langa am curatat si senzorul de la presiunea de aer . cu uleiul vechi scotea fum alb albastrui ca un abur nu alb negricios , la demaraj sau cand avea nevoie de putere la urcat o panta , si acum f putin ...aproape deloc f f putin .. si motorul dimineata pe frig e mult mai silentios , 10 w 40 e mai vascos si unge bine , si cum la x 17dtl tachetii sunt hidraulici , ofera o presiune mai mare si se obtine o amorsare mai buna a tachetilor . revenind la turbo ..... cu timpul axul si garniturile se uzeaza si pe acolo se pierde ulei , verificati si partea de jos a intercoolerului unde e inbinarea cu furtunul de urca la galerie , e posibil ca si acolo sa fie ,,depozitat ,,ulei .cum da putin caldura ma asteapta o curatire a intregului circuit de admisie plus o revizie sau inlocuit turbo, , va tin la curent ....pana atunci salutari si numai bine ...... ps ...recomand castrol 10 w40 magnatec pt x17dtl (dasta apus fostul propietar cu dasta am continuat si io)daca a ajuns la 250 de mii cu el inseamna ca ebun de ceva SmileSmile:
Skip ads

  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de informatii ,,intradevar in galeria de admisie am si eu ulei dar nu e mult e unsa totusi ,valva egr nu o infunda .si in panta trage, mie cel putin mi se pare ca turbo merge bine .daca ii faci o revizie asteptam si noi informatii cu efectele si costurile reparatiei
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
uleiul nu afecteaza cu nimic ,, performantele ,, turbo-ului si mie imi tragea si mergea f bine masina , doar ca scotea fum cand avea nevoie de putere , in rest totul normal si referitor la curatirea admisiei si repararea pieselor stricate astept venirea caldurii ....
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
uleiul nu afecteaza cu nimic ,, performantele ,, turbo-ului si mie imi tragea si mergea f bine masina , doar ca scotea fum cand avea nevoie de putere , in rest totul normal si referitor la curatirea admisiei si repararea pieselor stricate astept venirea caldurii ....
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
la mine scoate fum la rece ,,fum albastru .,dar dupa ce se incalzeste numai scoate.oare se gaseste kit de garnituri pt turbo la magazine?
Skip ads

  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
la rece te referi la pornirea de dimineata , pe frig ,? daca iese fuim timp de cateva segunde atunci e posibil sa ai o bujie incandescenta arsa ..
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nu nu dupa ce porneste si pleci cu ea de pe loc scoate fum albastrui ,azi am dasfacut egr sa vad ce mai e acolo am ceva ulei prin galierie ,egr era curat .singurul lucru infundat cu negru de fum era conducta ce vine de la turbo si intra in galerie .bujiile sunt noi de cateva zile .apropo la relanti motorul tau trepideaza?eu cred ca am probleme cu injectoarele,
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sal la mine scoate fum chiar si cand e cald motorul ,cand o turez pe la 3000 de ture nu stiu parca e cam alb dar de tras trage foarte bine o fi si de la motorina nu stiu ce sa zic,ulei eu am bagat GM 10w40 si am completat vreo 2,5 litri la vreo 7000 km facuti ,MARIO zici ca daca bag castrol magnatec se reduce consumul,eu am mai mers si pe mobil 10w40 dar degeaba acelasi consum de ulei,acum imi mai tacane si tacheti de la ce sa fie?Multumesc
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut,dupa ce am avut o tigra revin pe forum cu o Astra X17DTL...probleme Smile ...se aprinde martorul in bord (motorasul cu un fulger in mijloc) la drum lung,pe la 2000 rpm moment in care pierde putere motorul,o accelerez si martorul se stinge iar puterea motorul revinde la normal.Intrebare:
EGR sau debitmetru aer?Pot curata egr cu motorina? sau e nevoie de o solutie speciala? Am ulei in pompa de vid cu ce o curat? e nevoie?...Debitmetrul se curata? Multumesc si scuze pt eventualele greseli.
Skip ads

  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
poti curata si egr ,,dar mai intai curata senzorul de presiune turbo de acolo e treaba ..daca se aprinde si se stinge cand accelerezi ,sau o lasi un pic si accelerezi de acolo e ,senzorul de presiune turbo ,e langa debitmetru montat pe galeria de admisie ,il vezi acolo ,,bafta.nu ai nevoie de nici o solutie pt egr ,il dai jos il cureti si gata
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
o sa ma uit sa caut senzorul de turbo....dar daca ai o scheme sau o poza in care sa mi-l arati as fi profund recunoscator...Mersi
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nu am nici o schema ,,dar e langa debitmetru ,,il vezi prins de galerie deasupra cu un surub cu cap de steluta,,,Smile .intra si o mufa in el il vezi acolo sunt firele de la debitmetru si firele de la senzor ,,numai astea sunt acolo
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ala e senzorul de presiune a aerului aspirat
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
asa stiu si eu....ca ala e senzorul pt vid ...si nu pot sa desfac suruburile...(are 2)...alte variante?.... Acum am mai observat mai atent comportamentul si poate aveti si alte pareri.... In primele 4 viteze totul e ok.In viteza 5-a pe la 2000 rpm se aprinde becul de avarie(cel galben cu fulgerul in mijloc)...daca o accelerez se stinge si trage (intra turbo) daca nu o accelerez sau o accelerez usor becul ramane aprins si nu intra turbo.Dupa ce intra turbo merge ok...dar cand reduc rpm pe la 2800 se aprinde din nou avaria si nu mai trage(nu intra turbo) daca accelerez tot nu se remediaza .Ca sa-l pot stinge trebuie sa cobor pe la 2400 rpm si apoi sa accelerez ca sa pot folosi turbo.....Ce dracu are masina? :)Multumesc pentru eventualele raspunsuri.
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
in fine senzorul de vid sau vacum cred k zici ,,e langa egr ala de presiune turbo e in partea alternatorului
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ok...multam...o sa verific maine daca am timp...problema e ca fac chiar si 1000 km pe zi cu ea.....afecteaza cu ceva daca merg cu problema asta ?Nu intentionez sa o las asa dar pana cand timpul imi va permite....nu am de ales
  • raz1978

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
BUNA TUTUROR ! VA ROG MULT IMI PUTETI SPUNE SI MIE UNDE ESTE POZITIONAT TERMOSTATUL LA ASTRA G !AN 1999/12 1,7 TD !MOTOR IDENTIC CA IN POZA DE DEASUPRA ! MERSI MULT !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR