Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am fost la mecanic, a umblat el la avans dar fara succes, pornea un pic mai bine dar check-ul nu se mai stingea deloc.Referitor la acea supapa am scris ca ,are ulei in mufa de contact si cred ca nu este in regule.Ieri am observat ca e un tacanit la motor ,ascultind mai atent ma dus la conducta de motorina dintre pompa si injectorul 4 ,daca o misc un pic acel tacanit dispare
Skip ads

  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Acel tacanit apare datorita presiunii slabe si injectorul tacane cand se deschide si pulverizeaza motorina. Nu ar trebui sa poti misca conductele dintre injectoare si pompa, sar putea sa le ai slabite. Pune mana pe o cheie de 17 si verifica daca sunt stranse corect.
Referitor la verificatul distributiei trebuie sa demontezi fulia de la accesorii, cea de pe arbore si capacele care acopera distributia( cel de sus si cel de jos) pentru a vedea daca arborele, axul cu came si pompa de injectie sunt corect pozitionate.
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ooooooof ,ori scriu in chineza si nu intelege nimeni ! ori ami vad de treaba mea si nu mai scriu nik
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am zis de acea conducta ca : daca o misc un pic , adik 2mm , nu ca trag de ea si se misca conducta ca is cum ar fi slabita din piulite,daca nu ar fi strinsa ar da cu motorina pe la acele piulite de pe bloc sau de la pompa
Skip ads

  • ion-marin

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut ady,nu te mai apuca sa tragi de nimic sa nu strici ceva pe acolo,vino intr-o zi cu masina la mine sa verificam ce se poate verifica la prima vedere ca nu ai nimic de pierdut,nu te costa nimic
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut Mariane ,nu trag de nik stai fara grije ,dar nu m a inteles omu . Idea
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ADYS_1967 imi pare rau ca nu te-am inteles, am incercat sa-ti ofer un ajutor, problema la tine e un pic mai complicata P1220 poate avea o sumedenie de cauze .Motorul X17DTL are pompa VP29/30 ce este sora mai mica a pompei VP40 montata pe motoarele X20DTL, Y20DTL, Y20DTH in diferite variante. Poti cauta raspunsul la problema ta si in topicurile celor cu aceste motoare. Uite unul : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15820
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sal Tudor,nu trebe dmne sa ti para rau , nu ne am inteles si gata , am intrat
pe link-ul care l ai pus tu aici , de fapt am fost pe acel topic ca tot am cautat pe aici , dar nu e nimic concret
Skip ads

  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ADYS_1967 a scris:sal Tudor,nu trebe domne sa ti para rau , nu ne am inteles si gata , am intrat
pe link-ul care l ai pus tu aici , de fapt am fost pe acel topic ca tot am cautat pe aici , dar nu e nimic concret

  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
SenatorC30SE a scris:
Codul P1220 se refera la problema mecanica, adica filtru combustibil murdar, sorb rezervor murdar si in final pompa de injectie dar numai partea mecanica, sau supapa ce regleaza avansul, este montata sub capul hidraulic al pompei. Daca masina in momentul in care se aprinde becul check si apare P1220 scoate fum albastru atunci pistonasul care regleza avansul in pompa de injectie este blocat iar daca nu scoate fum si defectul persista este supapa electrica pt avans. Iti recomand daca problema este mecanica in pompa schimba numai corpul pompei si monteaza electronica ta pe ea nu fa altceva pt ca este timp pierdut si bani aruncati.

Turculetz a scris: aia P1220 am avut-o si eu, ceva de genul fuel reduction caused by high pump temperature, se pare ca am scapat cu ceva fuel cleaner (tratament injectoare mai bine zis)
Silviu.cip a scris: codul 1220 este dat de faptul ca pistonasele de avans din pompa de injectie sunt blocate.
Veronel a scris: eroarea p 1220 reprezinta blocarea pistonasului de avans
Gabiopel a scris: Legat de P1220 -este vb de partea mecanica din pompa de inejctie -pistonasul de avans-posibil sa ramina blocat . Ia incearca sa cumperi un aditiv pentru lubrifierea pompei de injectie de la Liqui Molly cod 5122 , vezi aici au acest produs
http://www.limorom.ro/
si incearca sa bagi cu o seringa mica in filtru putin aditiv sa ajunga mai repede in pompa si restul de aditiv il bagi in rezervorul plin..


Un link unde se poate verde a modul de functionare a pompei de injectie
http://www.turbodieselregis...52590-post24.html

In concluzie cam asta sunt posibilele cauze ale lui P1220. Rezolvarea cea mai simpla a dat-o Gabiopel, merita incercata, nu aveti ce pierde.
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sal tudor , mersi ,am sa incerc si un lubrifiant ptr injectie.
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
P1220 Fuel quantity adjustement control=malfunction De asta ai vreo idee? ceva cu reglerea cantitatii de combustibil
Skip ads

  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Cantitatea de combustibil o regleza ECU. P1220 Fuel quantity adjustment control-malfunction , peste tot unde am citit, pe forumuri romesti cat si straine, toti spun ca e de vina ECU, trebuie inlocuit sau reparat. Se pare ca aveti o lipitura rece pe ECU, care se manifesta doar in acea plaja de turatie. Am vazut ca se remediaza defectul si in Bucuresti, sunt cativa pe forum care se ocupa cu asa ceva.
Eu as incerca totusi si varianta curatarii cu un aditiv de motorina sau un curatator al sistemului de injectie diesel.
Eu recomand:
http://www.liqui-moly.de/li...ument&land=DE
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
ok mersi
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salutare tuturor celor ce au un x 17 dtl si nu numai,am rezolvat toate problemele ce tineau de acel martor aprins,am curatat electrovalva egr-ului si pompa vacum,p1220 tine de avansul pompei ,nu este nici o defectiune nici la pompa nici la ecu,bineinteles ca p1220 poate aparea in diverse situatii ce tin de alimentarea cu combustibil
  • paulgl

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare la toti colegii!am citit acest topic dar sunt nelamurit in privinta unui lucru. cum ajunge ulei in pompa de vacuum si apoi de acolo plecand spre egr(x17dtl)?pt ca am desfacut egr-ul si am gasit ulei in partea de sus a lui(acolo unde intra furtunul de la pompa de vacuum)?care este rezolvarea problemei?pompa de vacuum?turbo?cat despre consumul de ulei,in jur de 3l de la schimb la schimb
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
sal,mai concret ce pronleme sunt
  • ADYS_1967

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2011

  • Mesaj Privat
uleiul in pompa de vacum , nu e o defectiune , e un necesar
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o broblema cu un astra g 1.7 td (x17dtl) din 1999,am schimbat la ea acum (senzorul de pe admisie,debitmetrul) si senzorul de la electrovalva egr care vin furtunasele pentru ca im baga ulei pe furtunasul care vine din pompa de vacum ,acum am observat ca tot baga ulei pe furtunas si azi sa aprins si chekul,Multumescam puso pe tester si aveam eroarea p 0400,mentionez ca checul se aprinde cand trec de 2000 de turati si merg constant cu ea si se stinge cand accelerez,reaprinzandu-se din nou la viteza constanta,care poate sa fie problema,ce ar mai trebui schimbat ca nu mai stiu ce(senzori toti pe care i-am schimbat sunt noi si comandati de pe codurile de pe cei vechi). Multumesc
  • antone mihai

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu sa mai intalnit nimeni cu problema asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR