Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Acum da, merci. Am urit chimia in scoala.
Skip ads

  • ovidiu1980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare. am o dilema si doar aici cred ca pot afla raspunsul....
Momentan am pe masina 4 cauciucuri 235/45/R18, si ,cum sunt destul de scumpe, momentan vreau sa imi iau doar doua pe fata de dimensiune 245/45/R18. Este vreo problema daca dimensiunile cauciucurilor vor fi diferite ca marime?..adica pe fata de 245 iar pe spate de 235?..ma pregatesc sa plec in concediu si vor fi cam 3000 km dus intors si nu as vrea sa uzez inutil ceva...multumesc mult!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Stiu ca mai pun unii pe spate mai late un pic dar pe fata nu am auzit/vazut la nimeni. De ce nu iei tot 235?
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Din câte știu eu 245 45 R18 e dimensiunea corectã pt varã. 235 45 R18 s-ar putea sã meargã pt iarnã
@ovidiu1980
Te sfãtuiesc sã iei de 245 și mai târziu sa-ti mai iei alte 2 identice
Skip ads

  • ovidiu1980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2013

  • Mesaj Privat
@borsy, @BV-31STE, la asta ma gandeam si eu, sa imi iau acum doua de 245 pe fata ca e marimea trecuta in talon...iar cu timpul sa mai iau inca doua...ma gandeam ca mai are cineva cauciucuri mai late pe fata si sa-mi spuna daca a intampinat vreo dificultate sau daca masina s-a comportat diferit. multumesc de sfaturi!
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ar fi drumurile noastre proaste (mai ales denivelate) si nu ar fi mai util sa protejezi janta de gropi, atunci ar fi de preferat 235 ca sa diminuezi efectul de linii de tramvai - anvelopele urmaresc denivelarea drumului. Pina la urma diferenta e destul de mica ca sa nu conteze mai deloc orice ai pune. Poate doar politia sa aiba ceva de zis cind vede ca scrie in talon ca 235/45 e pentru iarna... daca e unul mai strict. Eu n-am fost controlat niciodata la vechea masina desi ea venea din fabrica cu anvelope oficiale mai late decit trecusera aia de la RAR in talon.
  • ovidiu1980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Insignia 2009 a20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2013

  • Mesaj Privat
multumesc de sfaturi, daca o sa constat vreo diferenta notificabila o sa va tin la curent.
  • UIlie

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Sã înteleg cand vine iarna se reduce presiunea din roti
  • UIlie

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Nu sunt cunoscãtor in domeniu de asta intreb
  • vvede

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai e oarecum normal... 2.3 vara (25-30*C) va fi mai putin iarna (5-10*C).
D-aia e recomandat sa faci presiunea in roti cand acestea sunt reci.
  • yeti

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
UIlie a scris:Sã înteleg cand vine iarna se reduce presiunea din roti

Depinde de ce intelegi prin "se reduce".
Raspunsul poate fi "da", presiune se reduce singura datorita legilor fizicii.
Altfel, indiferent de sezon, presiunea trebuie pastrata in limitele prescrise de constructorul masinii (vezi manual, sau sticker lipit pe undeva pe masina). Astfel, in sezoanle de trecerea de la cald la rece (si invers) sunt necesare cateva ajustari ale presiunii in roti.
Revenind la iarna, pe drumuri alunecoase (polei) sau acoperite cu zapada, o presiune usor scazuta poate fi in avantajul aderentei, dar impotriva consumului si uzurii (prin flexare exagerata). Pentru drumuri "normale", presiunile prescrise asigura optimul intre aderenta, consum si uzura.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR