Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
e posibil ca bateria de pe masina mea sa fie si prima baterie a masinii? are eticheta opel, maintenance free, reciclabila, altceva nu mai stiu despre ea. masina are 130000 km si e din 2002, porneste din prima, repede, dar cica as avea probleme cu incarcarea si ar fi posibila schimbarea bateriei sau ceva de lucru la alternator. luminile (de bord si farurile)nu palpaie la relanti sau in mers.
Skip ads

  • cyoby38

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
e posibil,dute la electrician (electronist)sa o masoare
  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
si ce tre sa masoare la ea. ca sa tiu ce-i cer. ca si la un tester am fost mai de mult si ce trebuia nu mi-a zis.
  • cyoby38

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
volti.cu motor pornit 13,5-.14,5v stie el
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
e foarte simplu daca ai un aparat de masura fie electronic fie analog cu ace.
pui aparatul pe V si masori cat este tensiunea intre cele doua borne ale bateriei. trebuie sa fie cu motorul pornit undeva intre 13.8 - 14.5 la Opel si cu motorul oprit sa nu scada sub 12V. Daca este asa atunci totul este OK. Bateriile acelea originale sunt cele mai bune baterii de masina pe care le-am vazut eu pana acum. A mea e masina din 2001 si bateria cand am schimbat-o avea 9 ani si mai mergea dar invartea mai greu. Am dat-o la un unchi care a pus-o pe Dacie si zicea ca daca ramane fara benzine merge doar cu bateria ca asa de bine ii invarte motorul...
Atentie mare daca faci drumuri scurte in oras sa mai iesi la sfarsit de saptamana la un drum mai lung sa se incarce complet bateria si sa se mai curete motorul. Nu stiu daca ai diesel sau benzina...
o ultima idee: daca are probleme cu incarcarea masina atunci trebuie sa rezolvi aceea problema intai si doar apoi sa vezi de baterie...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Bateriile originale nu sunt neaparat foarte bune. Au fost perioade cand se schimbau foarte multe baterii in garantie pe Astra H. A mea a tinut 4 ani, deci n-a fost nici rea nici grozava.
  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
cand am fost la teser (nu la opel) tipul mi-a zis ca incarcarea sau ce era ea fluctueaza pe la 13.60-13.70 pe cand ar trebui sa stea fix la 14. asa ii arata pe aparatul lui conectat la calc. masinii. era ca un touch pad. si a zis ca merg la un electrician auto sa verifice bateria si alternatorul. si cu incarcarea care ar putea fi problema sau problemele?
masina e corsa c, diesel.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bateriile de prin 2000 - 2002 erau super bune...
Cat despre incarcarea ta Adina, ar trebui sa fie intre 13.8V - 14.5V la Opel deci la tine este cam mica iar faptul ca oscileaza daca doar atata este oscilatia adica 0.1V asta este normal sa oscileze putin ca doar acel regulator de tensiune face acest lucru tot timpul ca la orice turatie sa fie constanta incarcarea ca altfel la 800 rot/min ai avea 13.8 si la 4000rot/min ai avea 24V sau mai mult...
Sfatul meu este sa mergi la un electrician auto sa iti masoare incarcarea la alternator si daca tot asa face atunci sa dea jos piesa de pe alternator care are atat puntea de diode cat si regulatorul de tensiune pe ea si banuiala mea e ca e posibil sa ti se fi dus o dioda de la puntea de diode dar nu sunt electrician deci este doar o parere.
Incearca sa mergi la reprezentata sau undeva unde sa fie de incredere electricianul si calitatea...
Dar ti-am spus cum poti si tu verifica incarcarea la baterie cu aparatul de masura daca nu roaga un baiat sa te ajute sa verifice incarcarea. (daca vrei iti las un numar de telefon si ma poti sa suna sa iti explic exact cum si ce sa faci... : 0744677871 Mihai)
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Masoara cu un multimetru pe baterie direct inainte sa faci altceva. Si la mine arata cu 0,3-0,5V mai putin in ecranele masinii si cu multimetrul e OK. Tech2 afiseaza aceeasi valoare eronata ca si cea de pe afisajul masinii.
  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:Bateriile de prin 2000 - 2002 erau super bune...
Cat despre incarcarea ta Adina, ar trebui sa fie intre 13.8V - 14.5V la Opel deci la tine este cam mica iar faptul ca oscileaza daca doar atata este oscilatia adica 0.1V asta este normal sa oscileze putin ca doar acel regulator de tensiune face acest lucru tot timpul ca la orice turatie sa fie constanta incarcarea ca altfel la 800 rot/min ai avea 13.8 si la 4000rot/min ai avea 24V sau mai mult...

si e posibil ca din cauza incarcarii defectuoase nici motorul sa nu mai mearga rotund? in ultima vreme parca e tractor.
  • marinelo_99

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2005

  • Mesaj Privat
si eu am un astra g din 2001 cu urmatoarea problema....de 1 an si ceva....
am sch bateria originala (care a tinut 8 ani) si am cumparat o baterie rombat (PREMIER) care se laudau ca-s excelente pentru diesel....si de atunci au inceput problemele....
adica dupa un an a inceput sa nu mai porneasca...incarcarea e ok (am fost si la electrician) au masurat-o si cei de la garantii de la rombat totul e ok....dar de cum a dat frigul bateria moare in 3-4 zile....eu folosesc masina doar in weekend in rest sta in garaj....am fost la garantii cu bateria au trimis-o cica la fabrica , au testat-o zic ca e buna ...acu eu nu mai stiu ce sa cred...?
masina e buna bateria e buna si totusi nu porneste ? Question
am masurat cu aparat , si masina are un consum de~200mA cand e oprita ....unii zic ca aia ar fi problema dar ma indoiesc...
consumul respectiv dispare cand scot mufa de la radio....unii zic ca e normal sa consume altii nu-s de aceasi parere...
poate s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema ...nu-mi vine sa sch RADIO_CD asa aiurea mai ales ca am si comenzile pe volan....
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
200mA e mult. In 4 zile iti descarca 20Ah din baterie. Daca nu era nici 100% incarcata ramai cu bateria cam la 50%. Bateriile se uzeaza mai repede daca stau mereu descarcate, ca in cazul tau. Rezolva problema cu consumul ala. 7-8mA e normal. 200 e foarte mult.
Skip ads

  • marinelo_99

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2005

  • Mesaj Privat
nu stiu exact ce alimenteaza mufa aia dar in momentul cand scot mufa de jos de la radio-cd consumul dispare....
mentionez ca , casetofonul functioneaza perfect e original de la masina ...o sa incerc sa-l schimb sa vad unde gasesc unul original....
mai e ceva .... masina avea si car kit pt telefon nokia pe care l-am scos.. de fapt am demontat doar mufele....nu cred sa fie asta o problema.....
intadevar si mie mi se pare mult 200mA consum ...dar bateria nu funct asa matematic in x ore ramai fara curent
dar si cu cea veche era acelas radio acelas consum aia de ce a mers 8 ani si abia apoi am schimbat-o....?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Incarca bateria pe redresor, scoate mufa cat timp masina stationeaza si vezi daca porneste dupa 3-4 zile. Daca porneste ai gasit cauza. Poate nu aveai consumul asta acum 8 ani.
In general Rombat sunt bune. Acum e posibil sa fi nimerit tu una proasta sau care a stat prea mult pe raft inainte sa o cumperi.
  • octaviantomescu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Si masina mea este echipata cu car-kit nokia, la care am deconectat mufele si totul este ok. Deci car-kitul nu este o problema.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
adinag a scris:
mikyboy a scris:Bateriile de prin 2000 - 2002 erau super bune...
Cat despre incarcarea ta Adina, ar trebui sa fie intre 13.8V - 14.5V la Opel deci la tine este cam mica iar faptul ca oscileaza daca doar atata este oscilatia adica 0.1V asta este normal sa oscileze putin ca doar acel regulator de tensiune face acest lucru tot timpul ca la orice turatie sa fie constanta incarcarea ca altfel la 800 rot/min ai avea 13.8 si la 4000rot/min ai avea 24V sau mai mult...

si e posibil ca din cauza incarcarii defectuoase nici motorul sa nu mai mearga rotund? in ultima vreme parca e tractor.

s-ar putea sa aiba o mica influenta daca ai masina pe benzina acestea consuma mai mult curent decat diesel si daca nu e destul curent nu da scanteie cum trebuie si asa mai departe...
la toate astea se mai adauga si faptul ca se apropie iarna cu pasi repezi deci temperaturi sub 0°C si astfel si masiniile sunt mai zgomotoase mai ales dimineata la prima ora... cand ai schimbat uleiul prima data si ce ulei ai in motor?
  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
acum cca 8000 km. ulei este wurth. acum vreau sa schimb cu liqui molly cat mai repede ca e deja cumparat si sta degeaba.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dar ce tip de uleiu Liqui Molly ai cumparat? ce motorizare si cati km pe bord? da mai multe detalii despre masina sa ne putem face o idee mai reala despre masina ta si eventualele probleme care pot influenta mersul sacadat al masinii.... ar mai putea sa fie si de la motorasul de relanti sau multe altele...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Motorul e diesel. Nu cred ca are vreo influenta bateria. Dieselul e zgomotos cand e frig. O fi si uleiul prost, dar cu orice ulei face zgomot la frig. Sursa zgomotului la motorul diesel sunt exploziile din motor, nu piesele metalice care se lovesc.
  • adinag

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
motor 1.7, are cam 125000 km. uleiul are norma gm.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR