Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema...cred ca mi se dezamorseaza pompa de injectie de la o pornire la alta, deoarece porneste greu, cam la a 2 sau a 3 cheie cand e rece;daca o pornesc si pe urma o opresc imediat porneste la sfert de cheie...scoate si un fum urat mirositor dupa ce ii pun contactul de 2-3 ori inainte sa o pornesc, dar ma gandesc ca este de la motorina nearsa. Vroiam sa va intreb daca pe OP-COM se poate vedea daca se dezamorseaza pompa si ce ar trebui sa urmaresc ca sa imi dau seama. Bujiile sunt functionale;problema e ca 3 sunt Febi si una Bosch...se poate sa fie de la asta pornirea greoaie? Multumesc
Skip ads

  • jimmychelu

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
presiunea se face in rampa comuna, vezi daca ai scurgeri pe la pompa (daca e umezeala prin zona ), apoi verifica supapa mecanica din capatul rampei, daca e defecta scapa toata presiunea. Vezi ca in capatul celalalt al rampei ai si un senzor care citeste presiunea.... Problema e ca nu prea gasesti piese separat, doar rampa cu totul... Totusi din ce spui tu aici sigur este vorba de injectoare duse. Pe op-com vezi presiunea pe rampa (unde ai senzorul care citeste), pompa in sine face presiune in rampa, deci este pompa de presiune nu de injectie.
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
jimmychelu a scris:presiunea se face in rampa comuna, vezi daca ai scurgeri pe la pompa (daca e umezeala prin zona ), apoi verifica supapa mecanica din capatul rampei, daca e defecta scapa toata presiunea. Vezi ca in capatul celalalt al rampei ai si un senzor care citeste presiunea.... Problema e ca nu prea gasesti piese separat, doar rampa cu totul... Totusi din ce spui tu aici sigur este vorba de injectoare duse. Pe op-com vezi presiunea pe rampa (unde ai senzorul care citeste), pompa in sine face presiune in rampa, deci este pompa de presiune nu de injectie.



poate iti dai seama de ceva din valorile astea:
Valori reale:

Tensiune baterie,14.5 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Turaþie prescrisã,937 RPM
Turaþie motor,970 RPM
Turaþia axei cu came,485 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Turaþie ralanti - modificatã,NU
Temperaturã motor normalã,Inactiv
Temperaturã lichid rãcire,41 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.76 V
Temperatura combustibil,8 °C
Temperatura aer admisie,9 °C
Temperatura aer admisie,3.25 V
Temperaturã ambiantã,-7 °C
Senzor masã aer,30 kg/h
Senzor masã aer,1.86 V
Presiune barometricã,101 kPa
Presiune barometricã,3.86 V
Presiune turbo,99 kPa
Presiune turbo,1.84 V
Ventil AGR,Activ
Factor de umplere AGR,69 %
Presiune Rail prescrisã,26.40 MPa
Presiune Rail,26.60 MPa
Ventil control presiune Rail,15 %
Cantitate actualã injectatã,6 mm3
Inceput de injecþie real,1 grade
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,368 kPa
Presiune sistem climã,0.63 V
Releu climã,Inactiv
Clima în regim blocat,Sistem OK
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Conectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Nivel ulei,Normal
Stare nivel ulei,Okay-Smile
Timp pânã la schimb de ulei,87 %
Avertizare schimb ulei,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),Okay-Smile
Instrument: stare ID vehicul,Okay-Smile
  • abRoncs

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Buna, am si eu o problema cu pompa de pressiune, la una din cele trei chiuloase (cea de jos) picura motorina. stiti cumva un cod de GM pt garniturile separate? sau de unde pot cumpara? eu peste tot unde am cautat vroiau sa-mi vanda pompa intreaga... mersi
Skip ads

  • gelu23

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2009

  • Mesaj Privat
pentru domnu cu pompa de inalta care curge pe la partea inferioara se repara prin schimbat garnituri la duplex galati cu pret intre 150-200lei daca ii suni sa r pute sa ti trimita si prin curierDate de contact
Numele companiei:Duplecs S.r.l.

Persoana de contact:Alexandru Bogdan

Adresa:Str. Kogalniceanu Mihail, Nr. 18

Localitate:Galati

Judet:Galati

Telefon:0236/468565

Telefon mobil:0722244778

Fax:0236/494178
  • abRoncs

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Problema e daca prin schimbarea garniturilor se rezolva si dezamorsarea pompei. Din ce am studiat eu problema se pare ca nu se rezolva. Garniturile alea pierd presiune decat la pornire. Si eu am aceeasi problema, pompa umeda, chiar pica bine si din cand in cand probleme la pornirea la rece. Mai fac niste sapaturi... Stima!
  • alexmag90

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut , am si eu prob cu pompa de inalta pres , imi pierde motorina , la inceput era doar umezita acum am consum in buc 10 l/ 100km enorm pt z13dt, se pierde multa , pornirea e de asemenea la a 2 3 cheie , daca ii schimb setul de garnituri la duplecs galati sau endor diesel buzau ? Scap de problema ?
astept raspunsul vostru .MULTUMESC MULT ! Tin sa precizez ca alte prob n are masina , n are oscilatii de turatii , nu moare motorul , porneste mereu din prima etc .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR