mariogsm
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
mariusdo
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,428 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,428
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
mariogsm
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
mariusdo
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,428 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,428
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Deci erori stocate NU, becul in bord se aprinde cand si cand in timpul functionarii motorului.
Precizari:
1. Se aprinde in timp ce invarti volanul/schimbi directia.?
2. Predominant la parcarea/plecarea de pe loc? Sau in timp ce rulezi cu diverse viteze?
Daca ai si alte informatii suplimentare sunt binevenite, pentru a reusi sa ne imaginam situatia.
Precizari:
1. Se aprinde in timp ce invarti volanul/schimbi directia.?
2. Predominant la parcarea/plecarea de pe loc? Sau in timp ce rulezi cu diverse viteze?
Daca ai si alte informatii suplimentare sunt binevenite, pentru a reusi sa ne imaginam situatia.
mariusdo
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
Se aprinde cand dau intr-o groapa, rar ramane aprins de cum pornesc motorul. Dar la prima groapa se poate stinge. O singura data s-a aprins intr-o curba(aveam maxim 50km/h).
Pana acum am facut urmatoarele:
1. Firul de masa care se prinde pe caroserie(din stanga bateriei) l-am curatat(era jalnic de ruginit)
2. Am verificat siguranta de 50A si este buna
3. Firul maro de pe stalp era intact, totusi l-am curatat si pe ala daca tot am dat jos plasticurile
Precizez ca masina avea alarma cand am cumparat-o si m-am uitat cum a fost montata, surpriza un fir de la alarma era tras exact din mufa care intra in motorasul eps, l-am scos am izolat, dar problema persista....
Pana acum am facut urmatoarele:
1. Firul de masa care se prinde pe caroserie(din stanga bateriei) l-am curatat(era jalnic de ruginit)
2. Am verificat siguranta de 50A si este buna
3. Firul maro de pe stalp era intact, totusi l-am curatat si pe ala daca tot am dat jos plasticurile
Precizez ca masina avea alarma cand am cumparat-o si m-am uitat cum a fost montata, surpriza un fir de la alarma era tras exact din mufa care intra in motorasul eps, l-am scos am izolat, dar problema persista....
mariusdo
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
mariusdo
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
CorsaIS
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
Intr-un final am rezolvat problema cu EPS ul care se stingea cand dadeam prin gropi si se aprindea tot la fel
Revin cu un mic DIY
Pentru ei care au problema asemanatoare recomand sa verifice in urmatoarea ordine:
1. Incarcarea min 13.9
2. Firele de masa sa nu fie oxidate. primul il gasiti langa baterie e prins pe caroserie, nu am mai facut poza pentru ca se gaseste f usor, al doilea se gaseste in interiorul masinii, pe stalpul din partea stanga a soferului, exact sub plasticul care e langa maneta de deschidere a capotei. Firul este du culoare maro
Dupa cum se vede am curatat acea zona pentru ca era putin oxidata
3. La mine firul de la alarma era prins de "+" de la motorasul EPS si fura curent
4. Sigurantele care le-am incercuit in poza
Problema la mine a fost de la acea siguranta mica si am verificat-o cu un creion de tensiune.....masina a fost cumparata de 2 saptamani si nu stiam ca fostul proprietar a pus litza in loc sa schimbe siguranta.....
Spor la treaba si sper sa va fie de folos
Revin cu un mic DIY
Pentru ei care au problema asemanatoare recomand sa verifice in urmatoarea ordine:
1. Incarcarea min 13.9
2. Firele de masa sa nu fie oxidate. primul il gasiti langa baterie e prins pe caroserie, nu am mai facut poza pentru ca se gaseste f usor, al doilea se gaseste in interiorul masinii, pe stalpul din partea stanga a soferului, exact sub plasticul care e langa maneta de deschidere a capotei. Firul este du culoare maro
Dupa cum se vede am curatat acea zona pentru ca era putin oxidata
3. La mine firul de la alarma era prins de "+" de la motorasul EPS si fura curent
4. Sigurantele care le-am incercuit in poza
Problema la mine a fost de la acea siguranta mica si am verificat-o cu un creion de tensiune.....masina a fost cumparata de 2 saptamani si nu stiam ca fostul proprietar a pus litza in loc sa schimbe siguranta.....
Spor la treaba si sper sa va fie de folos
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
CorsaIS
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am aceeasi problema la un Aveo t300 cu directie electrica.
Vireaza mai greu spre dreapta si mai usor spre stanga.
Am fost cu ea la garantie, unde s-a calibrat mai intai pozitia volanului, apoi senzorul de cuplu.
Problema e ca dupa aceasta calibrare, masina face la fel.
E posibil sa nu fi reusit calibrarea? N-am vazut nici o eroare pe ecran la laptopul celor de la reprezentanta.
Dupa aceea s-a verificat si geometria care este si ea in regula.
Care sa fie oare problema?
(Am postat aici deoarece am impresia ca Corsa si Aveo impart multe componente)
Vireaza mai greu spre dreapta si mai usor spre stanga.
Am fost cu ea la garantie, unde s-a calibrat mai intai pozitia volanului, apoi senzorul de cuplu.
Problema e ca dupa aceasta calibrare, masina face la fel.
E posibil sa nu fi reusit calibrarea? N-am vazut nici o eroare pe ecran la laptopul celor de la reprezentanta.
Dupa aceea s-a verificat si geometria care este si ea in regula.
Care sa fie oare problema?
(Am postat aici deoarece am impresia ca Corsa si Aveo impart multe componente)
scorpio27
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut! Eu am alta problema legata de servodirectie. Merge bine, vireaza f usor, doar ca atunci cand virez f putin incepe volanul sa tremure si se misca stanga-dreapta. Se aude un sunet de motoras cand face lucrul asta. Prima data am observat ca face doar in pozitia de mers inainte, dar am vazut ca face in orice pozitie dupa ce las volanul mai moale. Dupa multe cicluri din astea de stanga-dreapta imi apare EPS in bord si raman fara servo. Daca opresc si pornesc motorul isi revine si face la fel. Sa fie din cauza senzorului "chitaitul" asta? si miscarea de volan de capu lui ? Am o corsa C din 2001 motor de 973 benzina cu servodirectie full electrica.
- alamic
- **
- 142 mesaje
- din 03 Mar 2009
- Zafira 2000 x16xel
- Prahova
alamic
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2000 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
salutari,
acum 3saptamani, am "urcat" o bordura de 40cm, drumul era plin cu gheata si intr-o curba nu am mai putut vira....
consecinte o janta distrusa si aruncata, bieleta directie rupta, bascula stramba, bieleta antiruliu....
problema care a ramas : volanul, pe loc, se misca o idee mai greu, la viteze de peste 50km/h se misca extraordinar de greu, parca nu as mai avea servo......
ceva ideei
acum 3saptamani, am "urcat" o bordura de 40cm, drumul era plin cu gheata si intr-o curba nu am mai putut vira....
consecinte o janta distrusa si aruncata, bieleta directie rupta, bascula stramba, bieleta antiruliu....
problema care a ramas : volanul, pe loc, se misca o idee mai greu, la viteze de peste 50km/h se misca extraordinar de greu, parca nu as mai avea servo......
ceva ideei
xr650r
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salutare. Nu de mult am cumparat pt sotie o corsa c cheala toata 2005, motor un litru. M-am bucurat ca am dat putin pe ia, dar acum regret pr ca nevasta imi sare in cap in fiecare zi ca nu are servo, si trage ca disperata de volan. Bun, gag capul pe subr volan, constat ca nu are eps dar vad ca cablajul exista si sta cuminre prins in scoci de alre fire. Deschid capota si vad ca lipsesc cele 2 sigurante de la eps dar piciorusul este, deci e fir pana la siguranta. Am citi cam tot ce e scris pe aci dar nu am gasit pe nimeni sa-si puna eps pe o corsa.care nu are. Oare sar putea realiza minunea asta numai cu coloana de directie echipata corespunzator de. Pe o corsa cu eps sau o mai trebui si altceva? scuzati scrisul,telefonul e de vina
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mai intai trebuie sa gasesti o coloana cu EPS pe codul tau ca nu merge chiar orice, multe sunt de Anglia si sunt pe dos de nu le poti monta, la fel conteaza anul.
Fiind 2005 ar trebui sa cauti 93175517 900503
Daca o gasesti o poti monta tu sau ma cauti si te ajut macar cu un sfat, de programari te rezolv ca altfel ai muncit degeaba.
Fiind 2005 ar trebui sa cauti 93175517 900503
Daca o gasesti o poti monta tu sau ma cauti si te ajut macar cu un sfat, de programari te rezolv ca altfel ai muncit degeaba.
xr650r
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2013
- Mesaj Privat
Ms de informatii! Am gasit coloana cu toate pe ia la 400 lei. Programarea asta de soft merge pe calculatorul actual al masinii? Cunoasteti pe cineva care a facut operatia care doresc sa o fac eu si i-a reusit, s-au va dati cu parerea din auzite? Nu as vrea sa investesc bani si munca intr-o chestie care nu merge
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sub volan trebuie sa ai o mufa cu 2 fire groase cat tigara si inca una cu 8 fire ca sa fie masina cablata. De asemenea la BCM sau sigurante degeaba vezi tu ca ai contacte de siguranta, poate nu ai fire trase, am vazut si asta. Grija mare ce coloana cu EPS cumperi, ala vinde si-l doare in ... de tine...pretul este suspect.
Si DA, am montat ca de asta stiu ce scriu nu povestioare din parcare cu copchii tampi cu leduri albastre si pe toba.
Si DA, am montat ca de asta stiu ce scriu nu povestioare din parcare cu copchii tampi cu leduri albastre si pe toba.