Parola noua?


V-as ruga sa ma ajutati cu niste sfaturi din experienta voastra:
- cate oringuri sunt necesare pentru schimbarea celor vechi de la radiatorul de incalzire (calorifer)?
- cam cat costa un set original?
Anul trecut, neavānd piese originale, meseriasii mi le-au pus tot pe cele vechi, plus silicon, si au tinut pana luna aceasta.
Opelul meu: ASTRA CARAVAN Y17 DTI. EDITION 2000
Intreaba pe Zafirul, el a schimbat, iti poate spune si unde.
Costa 24 ron setul de 4 oringuri , faci comanda la un mag de piese si sunt pe original GM altcineva nu face. De schimbat poti sa o faci si tu daca ai timp si ceva indemanare caci altfel la service cer astia 200 ron. Cred ca se merita 2 ore de munca in loc de plata 200 ron.
la reprezentanta Opel am gasit la 8 Ron setul de 4 oringuri-originale GM
inseamna ca am luat-o. Smile
am aceiasi problema ,dar nu stiu cum sa ajung la calorifer am incercat o data si nu am reusit sa vad exact de unde pot sa-l desfac. ma ajuta cineva cu un sfat?
Multumesc pentru raspunsuri ! Ce inseamna original GM ???. Am trimis o oferta de pret si la Augsburg Militari. Mi-au raspuns ca oringurile sunt functie de climatizare: DELPHI sau BERTH???, nu mai tin minte exact cum se scrie. Pretul e in jur de 30 RON, dar mi-ai spus ca sunt numai doua bucati, iar eu sunt sigur ca sunt patru, dupa cum a-ti confirmat si voi. Daca voi putea comanda undeva (sunt din Alba Iulia) o sa incerc sa le schimb singur.
tuturor celor care vor sa incerce singuri aceasta operatiune:
Se scoate apa din instalatia de racire.
Scule: surubelnita torx20 si 25
Cu T20 se desfac toate suruburile care tin "shaua" dintre scaune se apasa scrumiera si se demonteaza si suruburile acesteia + bricheta apoi prin cateva operatii intuitive incercati sa scoateti shaua tragand de ea inspre bancheta spate.
Caloriferul se afla in cutia de plastic ce se vede in aces moment sub bord fiind prins mecanic doar prin presare in interiorul acesteia.
Se desfac clemele de metal ce tin jumatatea de jos a cutiei iar in acest moment intervine operatia cea mai grea pt ca sa o demontati de tot trebuie desfacute doua holtzsuruburi torx25 din compartimentul motor deasupra si dededesubtul picuratorului de la AC. Dupa acestea tavita inferioara poate fi scoasa integral si va ramane desvelit caloriferul care va cadea usor in jos. Schimabatul oringurilor se va face foarte usor acum dupa demontarea sigurantelor de pe conductele de apa.
Apoi se aplica operatiunea inversa
Succes.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou