Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
1.In vara am schimbat tot kitul de ambreiaj am apelat la marca sachs in speranta ca nu o sa mai am probleme, masina pleca sacadat in treapta 1, adica ajungea pe la 1500 de ture si sacada de 2 ori, dupa 5000 de km masina a inceput iar sa faca asta la cald la rece dar nu tot timpul, intr-o seara zic sa plec mai tare de la semafor, am simtit miros de ars si surpriza masina merge bine dar cand e rece sacadeaza in jur de 3-4 minute, am fost la un mecanic a zis ca sigur sigur e volanta si ca e cu dubla masa si costa in jur de 700 de euro(sunt in austria mecanic roman) ce parere aveti?
ma duc sa le dau cu kitul de ambreiaj in cap la superserviceul din brasov? imi aduc aminte ca le-am zis sa verifice si volanta si au zis ca e ok.
Conduc masina frumos nu plec tare de pe loc , mai am momente de nebunie dar nu dau in masina ca nebunu.

2.Mai am o problema la timonerie cand iau o curba mai stransa parca imi sare schimbatorul, nu stiu cum sa explic, se aude un bonc, stie cineva cum se umbla la timonerie si ce se poate strica pe acolo?



Multumesc
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
E normal ca dupa schimbarea discului de ambreiaj sa mai faca fite pana se aseaza bine .. daca face zgomote urate s-ar putea sa fi sarit un arc de pe disc.. Eu as aerisi si instalatia hidraulica...(sunt aici pe forum indicatii)
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat