Parola noua?


salut!sunt nou pe aici!am o problema cu bucsele pe spate de la brat..as vrea sa imi spuna daca cele 2 bucse sunt identice...sau ce ar trebui sa cumpar mai exact pentru ca as vrea sa le schimb eu!masina e vectra b din 96 motor 1.6 16 v!
multumesc anticipat
Sunt 10 bucsi la puntea spate si chiar daca le poti schimba acasa, tot va trebui sa mergi la un service pentru reglarea geometriei.
sunt 2 bucse la roata la brate poti sa imi spui daca sunt identice?momentat vreau sa schimb doar pe o parte ca bate cam urat!este o bucsa superioara si una inferioara,daca ai putea sa imi dai detalii despre ele...
Detalii gaseti aici: http://www.clubopel.com/vie...unte+spate+vectra
Shimband doar 2 din 5 (de la o roata) nu ve scapa de zgomote. Si oricum trebuie sa reglezi directia dupa operatiune.
pai m-am uitat la ele...bucsele de la roata s-au largit aia de pe caroserie nu pare sa bata...le schimb pe alea si daca tot continua sunetul voi incepe sa schimb pe la ea!acusi tre sa o duc la itp...si vreau sa ma duc eu cu ea..nu sa le platesc la altii sa mearga cu ea si sa "fie totul in regula"
Daca vorbesti de bucsele de la roata sunt identice si se numesc bucsi oscilante si se schimba doar cu presa hidraulica,se dau foarte greu jos.Mai verifica si cele doua bucsi de la bara de torsiune pentru ca si ele bat destul de rau,Acestea se schimba foarte usor.La aceste patru bucsi nu trebuie sa faci geometria.
multumesc domnule petru!aveam ceva informatii ca se dau cu presa hidraulica!multumesc pentru sfat am sa ma uit si la alea de la bara de torsiune!mai este o bucsa la brat care vine pe caroserie daca imi puteti spune cum se numeste!multumesc!
Ca sa scoti oscilantele, trebuie sa dai butucul jos, operatiune ce nu se poate face decat dupa desfacerea bratului longitudinal. Ori, sistemul de reglaj al geometriei puntii spate este fix prinderea acestui brat: l-ai desfacut, adio geometrie. Dar fiecare e liber sa faca ce vrea.
Se poate si fara sa dai butucul jos,exista un tutorial.Eu am facut aceasta presa,intradevar nu hidraulica dintr-un piston de etrier de dacie , o bucata de teava si un surub,toate aceste piese date cote la strung.BLAJMIHAI,intra tu pe sectiunea tutorial (cum se schimba bucsele brate spate opel vectra b)si ai sa vezi si cum arata o presa si toate bucsele necesare.
Si ai stat sub masina cat le-ai schimbat? Nu de alta dar nu toti au un elevator in garaj iar din groapa mi se pare imposibil.
Din groapa cu roata data jos.Mai uitate pe la tutoriale,eu atunci nu aveam cu ce sa filmez,dar ma-m uitat si eu si am rezolvat.Partea de pe mijlocul masinii de la brat se da jos fara presa.
eu am schimbat bucsele de la bratele de pe spate ( cele 4) fara elevator si fara groapa ci doar masina pe cric , suspendata si asigurata pentru eventuale surprize neplacute ,cu o presa " hand made" fara prea mare dificultate doar ceva vointa !
l-am desfacut astazi... nu am dat butucul joc si bratul...dar nu vad de unde geometrie...butucul e prin in 4 puncte cele 2 brate cu pricina..bratul longitudinal..si bara de torsiune(stabilizatoare)!am scos bucsele alea vechi...dar din pacate mi-au incurcat comanda si mi-au adus alte bucse!le astept maine pe alea bune!revin cu detalii!multumesc!
si eu am auzit la cineva pe forum ca dupa schimbarea bucselor pe spate se reface geometria masinii , eu nu am facut asa ceva si nici probleme cu uzura cauciucurilor nu am avut ,ma intreb acum prin schimbarea bucselor pe spate cu ce se afecteaza geometria masinii !
da e adevarat ca se poate face ceva de genu!nu stiu daca se numeste neaparat geometrie!in fine..am pus-o la loc astazi s-a rezolvat..dar se pare ca s-a dus cauciucul care vine pe telescop...nu mai bate asa tare!
Toate acele suruburi,sau ma rog piulite dela bucsi le-ai strins definitiv dupa ce ai lasat masina pe roti si eventual doua persoane pe bancheta din spate?Daca nu,bucsele o sa ramana torsionate si se vor uza mai repede.
le-am strans la inceput...nu cu persoane pe bancheta din spate!

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou