Parola noua?


am o intrebare urgent care ma poate ajuta...am un opel astra g din 2000 motor 2.0 dti 16v

Cand pornesc masina si deschiz busonul la ulei imi arunca stropi de ulei afara...din ce cauza?
Sunt piese in miscare (ex. axa cu came) unse cu ulei deci e normal.
din cate am inteles cica nu este normal sa arunce ulei pe la buson cand este motorul pornit!
Si la mine face asa si cred ca e normal datorita constructiei capacului de la culbutori. Eu am si un golf 3 td si la ala nu arunca deoarece are un fel de protectie cand desurubezi busonul si uleiul se scurge cumva printre. Nu stiu daca e logic dar sper ca m.am facut inteles.
mi`au zis ca daca arunca ulei pe acolo ar fi de la compresia slaba! si ar mai fi o chestie am 101 dar mi se pare puturoasa masina..adika am mers cu un controen c5 110cp si ala rupe adika te lipeste de scaun chiar de la turatii mici...la mine se simnte ca trage dupa 2500 adika cand ii intra turbo! ce`a ce este nasol la un bme 320 intra turbo la 2000 la cintroen la 2000 am am avut si alba 156 1.9Jtd intra turbo la 1800 turatii
Compresie slaba pe dracu'. Astea-s legende de mecanici de doi bani. La compresie slaba o sa ai pornire din parti, mai ales iarna. Fa-ti griji daca nu ar arunca ulei, asta ar insemna ca nu ai ungere in chiulasa. Nu mai aplecati urechea la tot felul de tampenii.
Chestia cu citroenu e ca ala are turbina cu geometrie variabila si deaia trage bine si la turatii mai joase. La fel si 320 -ul . Ale noastre y20dth au geometrie fixa trebuie sa o ti peste 2000 daca vrei sa ii dai ,,tabla pe tabla,, si sa raspunda. Eu am vectra c si nu prea emit pretentii pentru ca e grea masina dar nu ma lasa la greu. Poti sa verifici sistemul de vacuum sa nu ai pierderi.
deci multe persoane mi`au zis sa verific vacumu adika alea pe partea stanga acolo cu furtunasele alea subtiri dar nu stiu cum se desfac de acolo au capac ceva?
Sal colegu Racareanu da cu ochiul in topicul despre electrovalve si vei vedea ce si cum :Y20DTH: problema electrovalve bafta !
Alea de care spui tu sunt electrovalvele una la turbo, una la swirl si dupa caz una la egr daca ai egr vacuumatic si nu electronic asa cum e al meu la vectra c. Eu spuneam sa verifici mai intai furtunasele care intra respectiv ies si racordurile de cauciuc. Deci le verifici sa nu fie crapate, ai grija cand le montezi inapoi furtunul ce vine de la pompa de vacuum si care se ramifica trebuie bagat la electrovalva intotdeauna pe teava cu VAC iar celalalt care e comanda la solenoid fie el turbo, swirl vine mufat la OUT. Intrebi daca nu te descurci! ps partea electrica la electrovalve nu prea pica dar le poti verifica cu 2 fire de la o baterie 12v unul pe un pin si altul pe celalalt trebuie sa faca scantei.
Azi am curatit Egr verificat toate furtunasele,vacum la turbo tot pare a fi in regula nimik crapat sau rupt,nu se aude nici un zgomot ciudat nimik


Problema ce`a mai mare este in felul urmator masina nu trage mai mult de 115km/h si mi se pare puturoasa si in accelerat turbo se aude ca intra zic eu ca atunci cand o accelerez pe loc si trece de 2500 se acceleaza mai tare dintr`o data si se aude,se schimba imediat sunetul! Daca te duci la Egh acolo e furtunu ala mare daca il strang nu se mai accelereaza!

Mai este o chestie mi se dezamorseaza si inainte de filtru de motorin am pus o pompita sa o pot amorsa are si supapa unisens e posibil sa nu traga destul motorina la turatii mari ? la 115 cand ajunge mi se aprinde becu ala portocaliu si nu mai trage deloc chiar daca o las mai incet,trebuie sa opresc motorul sa isi revina! Ma disperat masina asta!
Ai curatat sorbul din rezervor? Eu am stricat o pompa de injectie din cauza ca aveam sorbul infundat.
rezervoru a fost curatat in totalitate
Un tester sa citesti erorile, eventual in mers cand es aprinde martorul astfel vom fi si noi si tu mai informati.
Deci va rog sa imi raspundeti si mie la o chestie...La vacum la ala la turbo ala din partea stanga sus langa filtru de aer al masinii cum vin furtunasele acolo in cruce sau in linie? la mine vin in linie,cinema mi`a zis ca trebuie sa vina in cruce?
nu mai apleca urechile la toti merge masina sanatate sa=ti arunce ulei e normal
Racareanu a scris: Deci va rog sa imi raspundeti si mie la o chestie...La vacum la ala la turbo ala din partea stanga sus langa filtru de aer al masinii cum vin furtunasele acolo in cruce sau in linie? la mine vin in linie,cinema mi`a zis ca trebuie sa vina in cruce?

cam asa:
mda le`am facut in seara asta ca eu le aveam inversate,parca sa zic ca are ceva zvac mai mult dar tot nu trage cum trebuie si masina pe loc nu se accelereaza mai mult de 3500
incearca sa scoti mufa de la debitmetru si vezi atunci daca se tureaza.
Racareanu a scris: am o intrebare urgent care ma poate ajuta...am un opel astra g din 2000 motor 2.0 dti 16v

Cand pornesc masina si deschiz busonul la ulei imi arunca stropi de ulei afara...din ce cauza?


E normal sa faca asa , nu te mai lua dupa mecanici competenti care zic ca ai probleme cu motorul . Pentru linistea ta mai verifica si un alt diesel de 2000 si ai sa vezi ca la fel face . Daca eram in acelasi oras iti faceam eu o proba si la a mea ca sa te linistesti
Cum zice si colegul mariusapostol -schimba cu cineva debitmetrul , mai mult ca sigur acolo este cauza.
Dimineata iti porneste bine , chiar si dupa 24 de ore?
Verifica debitmetrul ca o simptoma asemenatoare a avit-o si userul vik71(victor soare ) si el a schimbat debitmetrul si acum ai maninca asfalt.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou