Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
incerc maine debimetru...
Azi am mers cu un opel astra g motor 2000 Dti 16v din 2002 pai frate ala manca nori...rupe a avut si el problemele astea dar la el a fost din vacum alea 3 de langa baterie...

Am o intrebare eu in vacumu de la Turbina ala in stanga sus am avut furtunele inversate si plus de asta era plin de ulei e normal ? daca furtunele alea 2 le impreun fara vacum sa ii fac un test e ok ?
Skip ads

  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
?
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca le impreunezi nu o sa mearga, o sa fie si mai puturoasa pentru ca intra in limp-mode. Incearca cu alta electrovalva si monteaza corect furtunasele. Pentru VAC furtunasul ce vine de la pompa de vacuum si OUT furtunasul ce merge la wastegate, deci la comanda.
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
da asta stiu,ma intereseaza daca e normal ca in vacum la turbo acolo sa fie ulei ? si daca nu este bine din ce cauza este?
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Si la mine am vazut ca este putin dar nu mult , acuma depinde, oricum prezenta uleiului acolo de datoreaza uzurii pompei de vacuum.
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Azi am verificat urmatoarele lucruri...

-Cand Pornesc motorul chestia aia de vina de la vacum se trage putin de tot in interior si cand opresc revin la loc (nu stiu cine mi`a zis sa verific asta sa vad daca merge turbo) insa mie unu mi se pare ca trage prea putin chesia aia..

- Acum 3 zile am curatar vacumurile de ulei si am facut cu masina 100de km si sunt iara imbacsite de ulei in special vacumu la turbo
-Eu la supapa EGR este metalica cum naiba se desface sa pot verifica membrana acolo ?
-care este pompa vacum chestia aia de este prinsa pe capacu de la motor in dreapta ditre motor si baterie acolo? de pleaca acel furtun de jos? eu acel furtun l`am gasit crapat putin



In primu poza este aia de vina la turbo
In a 2 poza este vacumu de la turbo doar ce am pus furtunasele in ordine
in a 3 poza este supapa egr
in a 4 poza cred ca este pompa vacum am dreptate? de asta vb ? asta sa fie beleaua de imi baga ulei pe vacum
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Racareanu a scris:Azi am verificat urmatoarele lucruri...

-Cand Pornesc motorul chestia aia de vina de la vacum se trage putin de tot in interior si cand opresc revin la loc (nu stiu cine mi`a zis sa verific asta sa vad daca merge turbo) insa mie unu mi se pare ca trage prea putin chesia aia..

- Acum 3 zile am curatar vacumurile de ulei si am facut cu masina 100de km si sunt iara imbacsite de ulei in special vacumu la turbo
-Eu la supapa EGR este metalica cum naiba se desface sa pot verifica membrana acolo ?
-care este pompa vacum chestia aia de este prinsa pe capacu de la motor in dreapta ditre motor si baterie acolo? de pleaca acel furtun de jos? eu acel furtun l`am gasit crapat putin



In primu poza este aia de vina la turbo
In a 2 poza este vacumu de la turbo doar ce am pus furtunasele in ordine
in a 3 poza este supapa egr
in a 4 poza cred ca este pompa vacum am dreptate? de asta vb ? asta sa fie beleaua de imi baga ulei pe vacum

colegu mai intai schimba capelte de cuciuc de la furtune ca dac u zici ca sunt crapate cum vrei sa tina vacum schimba-le si o sa vezi o schimbare nu sunt sigur dar eu cred ca la tin la valva de la turbo cum se vede in poza le-ai pus invers cand pornesti motorul se trage tija westgate la maxim? dac nu se ai probleme la electrovalva aia incearca sa le schimbi intre ele adica pe aceea de langa baterie o pui la tubo si invers au acelasi cod pe ele parca sunt gri ambele . asteptam un raspuns Bafta !
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Alea de cauciuc era doar una crapata si am rezolvat problema insa nimik...si la turbo sunt puse bine vacumurile ca am facut la un alt opel astra g 2000Dti 16v si era bine tija de la turbo se trage ff putin nu mult!


Repet.. Am mult ulei in furtunele de la vacum si in special la ala de la turbina...dc ? si ce trebuie schimbat! am inteles pompa vacum dar care este aia
Skip ads

  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Racareanu a scris:Alea de cauciuc era doar una crapata si am rezolvat problema insa nimik...si la turbo sunt puse bine vacumurile ca am facut la un alt opel astra g 2000Dti 16v si era bine tija de la turbo se trage ff putin nu mult!


Repet.. Am mult ulei in furtunele de la vacum si in special la ala de la turbina...dc ? si ce trebuie schimbat! am inteles pompa vacum dar care este aia

pompa de vacum este cea din poza 4
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
EGR-ul il poti verifica astfel:lasi furtunasul care intra in el si il scoti din electrovalva.....pui gura pe capul furtunasului care il scoti din electrovalva si tragi aer apoi pui varful limbi pe furtunas.....DACA TINE LIMBA INSEAMNA CA ESTE BUNA MEMBRANA dar daca iti elibereaza limba inseamna ca e fisurata
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Verifica furtunasele/tuburile (nu stiu cum sa le numesc) din plastic pe tot circuitul vacuumatic sa nu se fi frecat de vreo componenta si astfel sa fi capatat vreo gaura prin care sa pierzi vacuum-ul.
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
MS mult de tot...Deci furtunasele de la vacum sunt bune,problema este de nu merg ca sunt infundate cu ulei..cel putin cum am mai zis pe cel de la turbo mai ca nu trecea aerul am scos o gramada de ulei din el...

intrebarea e alta cum naiba se desface pompa de vacum? se poate repara curatza ceva? sau asta cand se strica se strica si gata o schiombi ?
Skip ads

  • cosmache

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Racareanu a scris:din cate am inteles cica nu este normal sa arunce ulei pe la buson cand este motorul pornit!


Ba da este foarte normal ceea ce ti se intampla tie , asta inseamna ca ai ungere foarte buna la motor , sa te plangi si sa intri in panica atunci cand nu ti-o mai sari ulei cand ai sa deschizi busonul. Numai bine !
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Deci azi am mers cu masina ..

La 110km/h se aprinde acel bec galben si nu mai trage.valva Egr am verificato e bruna membrana,nu am reusit sa curat si admisia ca e nebunie acolo,

E ceva mai bine acum dupa ce am curatin toate vacumurile si am pus furtunele de la turbo trage bine problema este ca trage de rupe pamantul dupa 3000 de rot/min de parca ii intra turbo la 3000 se simnte puterea atunci...deci merge mult mai bine acum...dar tot nu fuge mai tare de 110km/h


as mai avea o intrebare...daca ii scot mufa de la debimetru de aer nu ar trebui sa se tureze mult mai bine,chiar sa scoata si fum ? eu la mine cand ii scot mufa nu se mai tureaza mai mult de 2000 de rot/min parca ar fi infundata...e ok asta ?
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
chiar nu stie nimeni dc nu se mai tureaza daca scot mufa de la debimetru...?
  • emil_251

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Racareanu a scris:nu am reusit sa curat si admisia ca e nebunie acolo,



....Curata galeria de admisie....clapeta de acceleratie..... sezorul de la galeria de admisie.... si apoi incearca sa faci niste '' liniute ''..........Succes ... Very Happy
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
bai colegule uita te cu atentie, pe unde ar putea ajunge ulei in circuitul de vacuum?iao pe segmente si nu mai sari de la una la alta;verifica in principal valva egr ,sa nu aiba membrana fisurata ; vezi pe traseul de admisie intre turbina si valva egr daca ai ulei;daca da e de la lagarele turbinei sau uzat;daca scoti mufa de la debitmetru e normal sa intre pe avarie deoarece motorul nu mai "stie "cat aer intra in el.duo la un tester.spor la treaba.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica cu un tester ce cod de eroare iti da cand ti se aprinde masinuta cu cheita de nu mai poti merge mai mult de 110km/h.
pe furtunele de vacum nu trebuie sa ai deloc ulei. daca ai inseamna ca e posibil fie sa ai probleme la pompa de vacum (atunci ar trebui sa ai ulei si pe celelalte furtune de vacum fie ai problema la turbina acolo unde intra furtunul ce pleaca din electrovalva in turbina si iti intra ulei pe acolo care apoi e tras in electrovalva.
ar trebui curatata toata galeria de admisie si mai ales senzorul de presiune care este in partea din dreapta pe galerie.
dar principal este sa vezi ce erori iti da ca sa sti unde sa cauti...
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2012

  • Mesaj Privat
De la valva Egr pleaca acel furtun negru si gros care duce la turbo acolo pe furtunu acela negru unde vine valva egr am gasit ulei si ceva mai mult insa pe furtun in colo era uscat, vACUMu la ea este cu ulei... Imi cer scuze ca va disper cu problemele mele dar aici la mine mecanici sunt praf am pus masina pe tester de vreo 2 sau 3 ori si imi dadea erroare la o bujie care am rezolvat problema in rest nimik...daca l`am pus sa imi puna pompitza inainte de filtru si mi`a taiat alt furtun pe care trebuia sa il taie deci va dati seama ce este aici!


Admisia as vrea sa o curat ca pun valva Egr acum o pornesc merg putin si cand o dau jos parca ar avea pamant pe ea..adminisa nu stiu daca a fost curatata prea curand... inca ceva Egr meu este metalic se poate desface sa vad membrana? asa am verificato pare a fi in regula nu blockeaza sau altceva!
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
eu am un astra G din 2000 2.0 DTH Am avut probleme cu valva EGR si am schimbato.Am vrit sa cumpar una cu carcasa metalica si la magazin si colegii de pe forum mi s-a spus ca cea cu carcasa metalica are tija mai lunga ca cea cu carcasa din plastic.Mie imi e ca EGR-ul tau sa nu isi faca bine treaba avand acea tija mai lunga.Incearca sa gasesti o astra cu EGR cu carcasa de plastic si incearca.Acun daca gresesc in privinta celor doua EGR-uri,imi cer scuze si astept corecturi dar asa am fost informat.
Si ca sa te convingi: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1012277
Si sa iti mai zic ceva:si eu am ulei pe instalatia de vacum(nu este normal) dar masina zic eu ca se comporta cat de cat normal,ajunge si la viteze de 150-170.Eu zic sa incerci cu un EGR cu carcasa din plastic.Bafta


Ultima modificare facuta de motanel_cristi la Mar 24 Jan, 2012 1:56 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR