Parola noua?


buna ziua!
am un opel combo 1,7 cdti ,101 cp ,an fabricatie 2006 si are 152000 km.
am cumparat masina acum o luna si i-am schimbat uleiul ,filtrele,egr curatat,electrovana si i-am facut testul la injectoare.
promblema este ca motrul merge intrerupt in anumite momente iar in mers la viterza mica merge in suturi
pe tester nu iese nimic iar mecanicul spune ca este calculatorul
ma lamureste si pe mine cineva care ar putea fi problema?
mutumesc anticipat!
schimba benzinaria...
Sigur iti da si martor de eroare in bord, nu? Daca da, citeste eroarea!
Poate si si senzorul de turatie (crankshaft).
nu am niciun bec aprins la bord ,mecanicul insista ca este calculatorul
motorul are momente cand merge intrerupt
Eu totusi as face o diagnoza cu op-com sau tech2.
Si ma gandesc la senzorul de turatie.
Pana la calculator, e drum lung...
adware_man a scris: Eu totusi as face o diagnoza cu op-com sau tech2.
Si ma gandesc la senzorul de turatie.
Pana la calculator, e drum lung...

ca sa fiu sincer nu inteleg toti termenii:op-com sau tech2.,dar nu ar trerbui sa-mi dea problema pe care o am pe tester?
am pus-o pe tester de la reprezentanta opel,chiar nu mai inteleg nimic!
OP-COM = interfata care citeste erorile la opel. Se conecteaza prin USB la laptop.
Tech2 = testerul original opel, cel care ar trebui sa fie si in reprezentante.
Mi se pare aproape imposibil sa n-ai eroare atata timp cat masina face asa figuri.
daca nu ai erori atunci n-as crede ca ai ecu defect. Mai degraba egr-ul imbacsit sau vre-un debitmetru obosit, dar toate astea se pot vedea la o diagnoza profi, nu doar ciitirea erorilor . Anumiti parametrii trebuiesc interpretati
Am intalnit manifestari identice la care cel putin unul din injectoare era defect.
trebuie sa pleci in trafic cu tester-ul si in momentul in care merge aiurea motorul cel care e cu tester-ul trebuie sa vada valorile si sa stie sa le interpreteze...
degeaba te duci la tester si iti zice ca nu ai erori...
posibil sa nu fie erori ci o functionalitate defectuoasa

inca ceva, incearca sa cureti senzorul ala de la pedala de acceleratie (e un potentiometru daca nu ma insel)
adware_man a scris: OP-COM = interfata care citeste erorile la opel. Se conecteaza prin USB la laptop.
Tech2 = testerul original opel, cel care ar trebui sa fie si in reprezentante.
Mi se pare aproape imposibil sa n-ai eroare atata timp cat masina face asa figuri.

mi-a pus testerul de la reprezentanta opel pe ea dar nu ia dat nimic,mi-a spus ca e posibil sa fie un injector dar nu-i apare pe calculator
m-am dus la alt mecanic sa-mi faca testul pe injectoare si a spus ca sunt ok,acest mecanic repara injectoare,banuiesc ca era interesul lui sa umble la ele decat sa-mi dea alt diagnostic(calculator )
motorul merge intrerupt doar cand e cald la rece se comporta bine
in primul rand curata EGR-ul si senzorul de presiune din galeria de admisie apoi daca face la fel verifica injectoarele...
SAKY 77 a scris:
adware_man a scris: OP-COM = interfata care citeste erorile la opel. Se conecteaza prin USB la laptop.
Tech2 = testerul original opel, cel care ar trebui sa fie si in reprezentante.
Mi se pare aproape imposibil sa n-ai eroare atata timp cat masina face asa figuri.

mi-a pus testerul de la reprezentanta opel pe ea dar nu ia dat nimic,mi-a spus ca e posibil sa fie un injector dar nu-i apare pe calculator
m-am dus la alt mecanic sa-mi faca testul pe injectoare si a spus ca sunt ok,acest mecanic repara injectoare,banuiesc ca era interesul lui sa umble la ele decat sa-mi dea alt diagnostic(calculator )
motorul merge intrerupt doar cand e cald la rece se comporta bine

un alt fenomen ciudat este ca atunci cand motorul merge intrerupt turometrul nu are variatii(ramane la aceeasi turatie) in schimb luminile palpaie foarte tare l
[quote="SAKY 77"]
SAKY 77 a scris:
adware_man a scris: OP-COM = interfata care citeste erorile la opel. Se conecteaza prin USB la laptop.
Tech2 = testerul original opel, cel care ar trebui sa fie si in reprezentante.
Mi se pare aproape imposibil sa n-ai eroare atata timp cat masina face asa figuri.

mi-a pus testerul de la reprezentanta opel pe ea dar nu ia dat nimic,mi-a spus ca e posibil sa fie un injector dar nu-i apare pe calculator
m-am dus la alt mecanic sa-mi faca testul pe injectoare si a spus ca sunt ok,acest mecanic repara injectoare,banuiesc ca era interesul lui sa umble la ele decat sa-mi dea alt diagnostic(calculator )
motorul merge intrerupt doar cand e cald la rece se comporta bine

mai nou masina mi s-a oprit la cateva secunde dupa pornire,a pornit mai greu,acelasi fenomen s-a intamplat si in trafic dar a pornit imediat.
ultimul mecanic spune ca e senzorul de la volanta
cpartea ciudata este ca motorul merge rau doar cand se incalzeste
SAKY 77 a scris: ultimul mecanic spune ca e senzorul de la volanta
Shocked
eu nu cred sa existe un astfel de senzor...
poate la combo o exista insa pe vectra c sigur nu exista...
@ SAKY 77 se pare ca pana acum ai decis sa ignori toate sfaturile de aici.Ceea ce ma face sa ma mir de ce ne mai intrebi ce poate fi daca nu crezi sfaturile colegilor.

Nici eu nu am auzit de senzor volanta.Cred ca se refera la senzor arbore cotit(crankshaft).Sfat care deja l-ai primit.
am fost pana acum la 3 mecanici cu pareri diferite fiecare dintre care 2 lucreaza la reprezentanta opel
primul mi-a spus ca e posibil sa fie un injector dar nu ii apare eroare pe calculator,m-am dus la alt mecanic sa-mi faca testul la injectoare si mi-a spus ca e posibil sa fie calculatorul de bord.in cele din urma am apelat la un al treilea mecanic care intradevar si-a dat silinta sa ma ajute cu adevarat si mi-a spus ca e posibil sa fie senzorul de la volanta(motrul meu este identic sau aproape cu cel de corsa c,nu cred are treaba cu cel de vectra)
acesta mi-a pus 2 testere pe masina ,repet masina face figuri doar dupa ce se incalzeste motrul
am 4-5 luni de cand umblu sa o fac,sper sa ma iintelegeti
Iti intelegem situatia, daca ca sa descoperi defectul, uneori trebuie sa o iei prin eliminare (daca nu ai la indemana scule de diagnoza, scule de masurat sau electro-mecanici priceputi). Senzorul de turatie pe pe volanta nu e foarte scump si se inlocuieste foarte rapid. Schimba-l si vezi ce rezolvi. Simptomele tale au o legatura evidenta cu incalzirea motorului. De obicei senzorii (vechi, obositi) o mai iau razna cand se incalzeste motorul. Cum spuneam si mai sus, ia in calcul ca si un injector sa fie de vina. Testul de injectoare clasic (epubrete pe retur) nu poate scoate in evidenta un defect de natura electrica, care survine la o anumita temperatura.
Am patit-o cu un Astra G, z17dtl. Motorul mergea bine, pana cand ajungea la 80 grade si se oprea din senin. Vedictul initial a fost: ECU defect, pentru ca toate erorile aparute, procedurile de diagnoza si masuratorile asta indicau. S-a dovedit a fi in final un un injector defect.
cel care mi-a facut testul cu eprubeta la injectoare le si repara,banuiesc ca era in interesul lui sa-mi spuna ca e un injector de vina dar e posibil sa fi facut asta cand motorul este rece si se comporta ok (verdictul lui a fost calculator de bord)
o sa schimb acel senzor apoi mai vedem

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou