Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
si la mine s-a marit ralantiul acum pe frig .anul trecut la fel .dupa ce s-a incalzit afara a revenit la normal.deci suntem prea multi cu aceeasi "problema"ca sa fie ceva anormal,nu Wink
Skip ads

  • catalin chirila

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
deocamdata am trimis ecu la mihai la reparat ,
dupa aceea mai vedem, sper ca aceasta sa fie problema , va tin la curent
  • astrasport

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu cred ca este normal sa se intample asa . La masina mea astra z16xe, 2002,cand afara sunt temperaturi cuprinse intre -20 si -11,-10 grade am observat ca relantiul sta la 1000 rpm si asta chiar in conditiile in care eu am mers cu masina aproximativ 33-34 km si numai pe autostrada.
Acum cand afara s-a mai domolit un pic gerul , incepand cu -9,-8 grade dupa ce merg prin oras un pic, am un relanti normal de 750 rpm.
Atat timp cat a fost frig, nu am avut probleme cu pornirea sau de orice alta natura, singura diferenta fiind relantiul putin marit si cred eu normal in aceste conditii.
  • catalin chirila

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ok, dar sa stea in 2000 ture dupa 60km parcursi nu cred ca este normal
Skip ads

  • astrasport

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Corect! Insa topicul acesta este deschis daca nu ma insel de Cojocaru Sorin si eu am pus aici parerea MEA referitor la intrebarea lui (mai putin cea legata de AC).
Cat despre problema ta , Catalin, este clar ca ca nu este normal sa se intample asa si chiar ai o problema care nu include diferentele de relanti legate de temperaturi scazute.
Sper sa o rezolvi fara prea mari costuri si sa te bucuri din plin de sofatul fara griji !
  • cojocaru sorin

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Acum când temperatura a mai urcat puþin, în timpul zilei (-5 grade) relantiul tot aºa este, la 1000 rpm. Nu mã deranjezã foarte tare, problema e cã a crescut consumul, instantaneul la relanti e undeva la 1,1 - 1,2 l/h faþã de cât era normal de 0,6 - 0,7 l/h ºi la vitezã mai micã nu prea te ajutã frâna de motor pe drum alunecos. O mai las pânã ajungem la temperaturi exterioare pozitive, poate îºi revine singurã ca ºi iarna trecutã. Mulþumesc tuturor pentru informaþii ºi pãreri!
  • tomi70

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna dimineata.Si eu am avut aceeasi problema cu turatia la relanti,dar acum ca s-a mai incalzit afara -5 grade am rezolvat problema in felul urmator: cu toate ca temperatura era de -1 sau -9 grade turometru statea la 1000 rot/min, am deschis capota si am scos pentru 5 secunde senzorul de temperatura aer expirat ( se gaseste pe tubulatura ce pleaca din caseta cu filtrul de aer ) si imediat mi-a revenit turatia la normal.Mentionez ca de atunci au trecut 4 zile in care temperatura de afara oscila intre 0 si -7 grade , dar turatia , dupa ce se incalzea motorul ( cam 2-3 minute) revenea la 750 rot/min.In concluzie ma gandesc ca poate nu ar fi rau sa incerci si tu aceasta metoda , poate da rezultate si la tine.
Va doresc o zi buna tuturor.
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
de ce ai face asta, cand i-si va reveni singura .atunci cand calculatorul va simti ca motorul lucreaza in parametri va regla el,da noi tipic romanesc scoatem mufa de la senzor.dac tu crezi ca motorul lucreaza in parametri optimi doar ca ai scazut ralantiul fortat, cred ca te inseli.si tomi,aerul este aspirat pe acolo nu expirat.nu de alta da sa nu bagam oamenii in ceata mai tare decat sa-i ajutam,nu?
Skip ads

  • cojocaru sorin

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cum se scoate efectiv senzorul de temperaturã a aerului admis? Am tras de el în toate direcþiile ºi nu am reuºit sã-l scot. Am vãzut cã e prins ca intr-o garniturã de cauciuc dar mi-a fost fricã sã nu o rup. Poate o fi murdar sãracu ºi lucreazã cum poate ºi el.....
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
la z1.8xe e simplu are doua coliere care-l tin iar fisa de cablu are un tac-pac ce trebuie ridicat si dupa aia tragi de fisa
  • cojocaru sorin

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2007

  • Mesaj Privat
A mea e Z16XE ºi e înfipt cumva acolo sau e bãgat forþat.
  • tomi70

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Poate ca o sa isi revina, dar din moment ce temperatura exterioara a ajuns la 0 grade iar relantiul nu-si revine inseamna ca poate sanzorul s-a blocat sau mai stiu eu ce s-a intamplat.Cum iti explici atunci faptul ca dupa ce l-am introdus inapoi ( dupa aproximativ 5 secunde) si-a revenit si de atunci functioneaza normal?Eu nu vreau "sa bag oameni in ceata" , doar am relatat un lucru pe care l-am experimentat pe masina mea.
In alta ordine de idei , vreau sa va spun ca numai mufa senzorului trebuie scoasa nu tot senzorul, iar mufa iese foarte usor se apasa pe mufa in lateral si il tragi usor afara.
Skip ads

  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ai vreo informatie exacta la ce temperatura i-si revine, de tii la acel 0 grade?al meu si-a revenit abia dupa ce am mers constant vreo 20km la temperaturi de aprox.10grade.nu sunt sigur dar ar putea sa-ti dea eroare daca scoti mufa in timpul functionarii
  • tomi70

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu mi-a dat nici o eroare si ai putea sa raspunzi in termeni mai amicali!
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
pai arata unde-i faza, in care te-am jignit cu ceva .ca te-am corectat ca de fapt motorul pe acolo aspira si nu expira?
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
sau ar trebui sa fiu umil ca-s nou pe forum ,sau care-i faza?
  • tomi70

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu m-ai jignit dar exprimarea ta lasa de dorit.Si crede-ma ca stiam si eu ca pe acolo se aspira aer.
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
lasa de dorit?din ce punct de vedere?dar oricum suntem oftopic asa ca n-are rost frectia asta
  • deleted-70402

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Buna
Si eu am vazut ca la masina mea astra z16se,in vremuri reci are relantul ,putin sub 1ooo rot/minut si chiar daca folosesc masina in drumuri mai lungi. Daca opresc motorul,si pornesc din nou relantul se opreste la parametrii normali,adica 750,doar dupa cam 10 secunde urca iarasi la aproape 1000, si nu am nici un bec aprins in bord care sa indice ceva probleme. Nu demult am schimbat termostatul,fiind blocata pe deshis.
Citind pe forum am scos contactulul de senzor temperatura lichid antigel,si dintr-o data turatia a revenit la 750.
intrebarea fiind daca cineva a mai avut aceasta problema ?,si eventual cum a rezolvat ?
ms pt raspuns.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ieri dupa un drum de vro 50 de km ralantiul si-a revenit , aseara la -5 grade celsius acul de la turometru statea unde trebuie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR