Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salutare si mult respect.in ultimele doua zile am cautat pe forum tot felul de probleme asemanatoare de a mea si nu am gasit nimic care sa ma ajute.
nu o sa ma lungesc prea mult cu vorba pentru ca am postat 2 filmutele pe youtube si se poate vedea acolo exact ce se intampla cu masina mea.
precizez ca motorul este y20 dth(celebrul).si pentru a nu fi tras la raspundere mentionez ca nu se dezamorseaza circuitul cu motorina,filtrele tot sunt schimbate,bujiile incandescente sunt bune, iar bateria este noua(cred ca ea este singura care mai ma ajuta pe frigul asta)
asadar primul video este cu pornirea....o sa vedeti despre ce este vorba...iar al 2-lea dupa ce masina a fost pornita 10 minute





inca o data va multumesc cu speranta ca cineva ma va lamuri despre problema mea
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Neata!
Fa ceva cu linkurile alea, nu sunt bune...
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be


http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nici acum nu merg. Nici cu click, nici copiate in fereastra noua...
Poate le mai mesteresti un pic, e bine sa le vedem inaunte sa incercam o parere.
Skip ads

  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,089
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ba merg dar selecteaza incepand cu http.... pana inainte de paranteza patrata [ , click dreapta / deschide legatura in fila (fereastra) noua.
Ca sa poti folosi introducerea de filme de pe youtube pe site trebuie ales alt tip de link de la site-ul youtube.

LE vad ca a schimbat link-urile. Click pe link apoi click in partea dreapta sus pe fullscreen.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Corect, merci...
Intr-adevar, urata treaba. Si e clar ca bateria e brici.
Ce inseamna ca bujiile incandescente sunt bune? Cum le-ai verificat?
Pe op-com ai pus-o?
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
un mecanic a folosit plusul de la baterie si le-a atins varful fiecarei bujii.fiecare facand scanteie.plus de asta anul trecut am cumparat eu 3 bujii bosch noi si au fost montate.
mai multe persoane mi-au spus de "debitul de motorina la pornire" .insa si ieri am intrebat de asa ceva la un service si mi-au spus simplu ca de asa ceva nu se ocupa.
nu stiu ce sa ii mai fac
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme cu bujiile. Au fost testate si masurate, aratau bine, insa tot am avut probleme.
Intr-adevar, la tine nu pare a fi de la bujii, dar nu le-as scoate definitiv din calcul.
Sa mai asteptam si alte pareri, sunt multi care au avut aceleasi simptome.
AR fi bun si un tester, chiar daca n-ai eroare in bord.
Skip ads

  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
in al 2-lea filmulet porneste la sfert.asa cum pana sa vina gerul asta pornea.si chiar si acum daca sta 3-4 ore nepornita tot la sfert o ia.problema se intampla dupa o zi pe alta respectiv 10-12 ore ceva de genul.habar nam.ma gandesc anul asta sa ii iau alta pompa de injectie
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E clar, e vorba de pornirea la rece.
Si mie, chiar daca ai verificat cam tot ce se putea, tot a dezamorsare a pompei imi pare.
Te tot intreb de tester, dar nu zici nimic. Ai facut o diagnoza? E foarte importanta...
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
prin oras nu am gasit decat persoane cu tester de 2 lei(vechi).conecteaza laptopul la masina cauta nush ce erori,gasesc unele pe acolo de la nush ce le sterg si dupa aceea bineinteles ca nu mai apar, gata a luat 50 de lei si pleaca.iar eu raman tot cu masina in dilema. si cei de la opel din ploiesti ( di bas) am inteles ca nici ei nu sunt foarte straluciti
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E vital sa faci o diagnoza completa cu Tech2.
Skip ads

  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
daca sunt colegi aici pe forum care au asa ceva le-as fi recunoscator(contra cost evident).mi-a scos peri albi masina asta si sincer sa fiu nu as vrea sa apelez la vopsea de la varsta asta Very Happy
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tech2, n-are nimeni, e ~1500 euro. Doar op-com.
recomandarea mea: vii la Bucuresti la EDS, la @maiandrei. Are Tech2, costa 80 ron o testare completa.
Azi la ora 16, tot la el merg si eu pentru o diagnoza completa.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
incerc cam de mult sa ajung in bucuresti la maiandrei.insa nici pana acum nu mi-am facut timp.in viitorul apropiat cu siguranta voi ajunge pe acolo.multumesc frumos de sfat
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mai ales ca si el are tot vectra B, Y20DTH... E cea mai buna solutie sa vii la el. Cauta timp, merita.
Suni inainte si faci programare, apoi vii si parerea mea e ca sigur o sa se rezolve... Sau macar sa iti gaseasca buba.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ce mi se pare mie ciudat. Becul de la bujii sta foarte mult timp aprins, dupa ce ai pus contactul. Ceva nu e bine acolo. Ori o bujie are probleme, ori releul.
La mine la minus 19 grade cat au fost zilele astea becul nu sta aprins mai mult de 1 -2 secunde. La tine am numarat si 16 secunde. Din experienta cu alte masini diesel e foarte mult.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E, de asta ma miram si la mine. De cand sunt -15 grade, si becul meu sta aprins chiar vreo 5-6 secunde bune. Dar masina porneste...
La el sta peste 10 secunde ce-i drept... Nici mie nu-mi pare in regula...
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
incearca sa o pornesti dimineata cu mufa de la ETC scoasa dar ai grija ,bujiile vor sta mult mai mult puse dupa ce porneste cupleazai mufa inapoi. fa asta si spunene ce rezultate a dat pe urma putem trage concluzii in functie de cum porneste cu operatia asta.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
E normal sa stea mai mult aprins la temperatura aia...asa face si a mea. Daca spui ca bujile sunt bune incearca sa verifici releul in felul urmator: deconectezi mufele de la bujii si cu un bec de 12V cu soclu si 2 fire bagi un fir in mufa de la bujie si unul pe motor pentru masa, asta in timp ce ai pus contactul si s-a aprins martorul de bujii, deci trebuie sa fie rece motorul. Daca e bun releul trebuie sa se aprinda becul. Nu stiu de ce dar am impresia ca , asa cum spunea si adware_man ti se dezamorseaza, uitate bine pe la furtunasele de retur pt ca odata cu frigu asta ele devin foarte dure si casante si pot sa nu mai etanseze bine. O ultima problema care ar putea fi se refera la injectoare, S-ar putea ca unul sa nu mai pulverizeze ci doar ,,da jet,, . In ordinea pe care am prezentat-o verifici si constati.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR