Parola noua?


Si pana la urma cu ce se curata[dizolva] acel Gel din interiorul calculatorului?
HMMMM......ma mir ca nu a raspuns nimeni pina acum.....!
Am sa incerc sa fac un rezumat al operatiunilor pe care tatal meu le-a facut, (nu foarte multe si din cauza unei gripe puternice). Dupa ce a facut mai multe masuratori, nu a gasit absolut nimic in neregula, a sigilat ECU-ul cu gasket negru, asa cum ati spus l-a montat din nou pe masina, unde bine inteles ca dupa ce a mers cam 500 de metri, a aparut aceeasi problema.
A desfacut acceleratia, a facut masuratori si acolo, dar din nou totul a fost perfect. La un moment dat a inceput sa oscileze un releu aflat pe manunchiul de fire care duce la ECU, nu s-a mai aprins matrorul de la motor in bord si numai pornea. La masuratori a gasit usor alterata valoarea de la pinii 29 si masa. Dupa ce a deschis din nou ECU, a miscat cateva fire acolo, pentru ca altceva nu prea avea ce sa faca deoarece nu existau alte valori gresite. A sigilat din nou ECU, iar masina a pornit, insa tot cu problema veche.
Nu a vrut sa incerce sa refaca acele contacte pana nu e sigur, in sensul in care la masuratori ar da ceva in neregula. Probabil si din cauza aparaturii, el avand o lupa 5x, destul de mica avand in vedere ca acele contacte sunt cele scurte, accesul catre ele fiind mai dificil.
Parerea lui este ca aceste defectiuni de la ECU provin din amplasamentul gresit ( pe blocul motor), acesta preluand atat vibratiile, cat si temperatura pe care motorul o degaja in timpul functionarii, chiar daca are radiatorul acela.
Totodata, am reusit sa gasesc problema pentru care interfata OP-COM nu imi citea valorile reale ale masinii, deconectandu-se in momentul in care porneam motorul. Era din cauza cablului USB, care nu avea nicio perla de ferita, semnalul fiind perturbat de catre impulsurile de inalta frecventa de la bobina de inductie cel mai probabil... Dupa toate "evenimentele" petrecute in ultima perioada la masina, ECU a inregistrat urmatoarele erori:

Numãrul codurilor: 11

P0120 - Senzor 1 poziþie clapetã - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent

P0220 - Senzor 2 poziþie clapetã - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P1550 - Avarie E-gaz - regim limitat prin management putere
(0B) - Nu este prezent

P1550 - Regim limitat - avarie E-gas
(0A) - Nu este prezent

P0220 - Senzor 2 poziþie clapetã - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent

P0340 - Semnal incorect de la senzorul axei cu came
(00) - Nu este prezent

P0120 - Senzori poziþie 1&2 clapetã - corelaþie incorectã
(0Cool - Nu este prezent

P0120 - Senzor 1 poziþie clapetã - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P1120 - Senzor 1 pedala de acceleraþie - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P1122 - Senzor 2 pedala de acceleraþie - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent

P1550 - Avarie E-gaz - regim ralanti forþat
(0C) - Nu este prezent

Am sters aceste erori, observand ca indiferent ce as face, atata timp cat motorul este in functiune, eroarea "P0340 - Semnal incorect de la senzorul axei cu came" este detectata. De exemplu, daca sterg erorile cu motorul oprit, se sterge si ea, aparand imediat dupa pornirea motorului.
A intrebat cineva pana acum daca in romania nu exista vreun laborator al firmei opel care sa faca reflow-uri la ECU ?
Se fac 2 luni de cand chinui ECU.
Nu era mai simplu sa-l trimiti la reparat ? Mie in nici un caz, nu repar cele desfacute de amatori.
Buna Dane asta primesti la reparat? Confused
Ala e Nea Vasile tatal lui Dorel care a reparat ECU de la masina nepotului Laughing , aviz amatorilor... EDU taiat cu flexul am pus poza ca nu credeam asa prostie pana nu am vazut cu ochii mei....
Unele operatiuni la masina nu sunt pentru toti. Trebuie sa intelegem ca cel care are un pistol de lipit nu este electronist, ala cu 2 chei si un ciocan nu e mecanic si tot asa. De foarte multe ori mai mult strica in speranta ca repara singur si salveaza bani.
Masina a fost cumparata de client si a mers fix o luna..,era y17dit cu eroarea P0251,de la binecunoscuta problema... am ajuns aici ECU nu comunica cu EDU.Cand am dat jos capacul surpriza mare.D-ar sa rezolvat si acum merge.....
...........Lasati omul in pace .......a incercat si el ,sa convins pe buzunarul lui ,nu a facut rau nimanui.Intr-o alta ordine de idei ......sa fim seriosi nimeni nu s-a nascut invatat .......toti am inceput la fel ,a fost odata unul ,si apoi altul si altul.......
Buna seara! Sunt tatal lui Adi.Adica sunt cel care a desfacut ECU.Credeam ca pe acest forum ,se discuta colegial si in spirit de intrajutorare ,despre masinile Opel.Imi pare rau nu ma asteptam din partea unui moderator, sa aiba atitudine zeflemitoare, chiar daca, dumnealui este cel mai tare din parcare.Din pacate, neaviand cele necesare pentru reface respectivele contacte ,am renuntat si nu pentru ca nu m-as pricepe.Domnul meu sa stai linistit ca eu nu te voi deranja niciodata sa faci dumneata ce stric eu! Imi pare rau ca am postat pe forum . Seara buna!
dancuciureanu a scris: Se fac 2 luni de cand chinui ECU.
Nu era mai simplu sa-l trimiti la reparat ? Mie in nici un caz, nu repar cele desfacute de amatori.

ady_balcesti asta am scris si nu este in zeflemea. Este un sfat binevenit in aceasta situatie. Daca era ceva mai simplu va spuneam o solutie ca de obicei dar aici pass. E pacat sa stricati...si eu cand nu am cu ce sau stiu doar teoretic mai bine merg la unul care asta face toata ziua.
Vreau sa multumesc pe aceasta cale domnului Doru Lucian in primul rand pentru seriozitate si spirit de intrajutorare.Zeflemeaua si mistoul, sunt atributele altor persoane de pe acest forum, nu trebuie sa ii nominalizez, pentru ca se stiu.Nu in ultimul rand ii multumesc pentru ajutorul acordat in reparatiatia ECU.De aceea il recomand cu incredere tuturor celor care au probleme de aceasta natura. Pentru cazul meu serviciul acordat a fost rapid (doua zile).Cu stima si respect!
Sall

Curatire gel din interiorul ECU

Decarbusolv,Acetona,Benzina..Nu am respectat o proportie anume de amestec!
Am reusit sa curat impecabil cu acest amestec dar avertizez[fff.Imflamabil] ca a fost vorba in total de 2 zile
si temperatura de lucru a amestecului a fost cam 30..40 grade.
Acum vine partea mai grea..adica reumplerea cu gel..sper sa gasesc o solutie si ptr aceasta problema.
O zi placuta !
cristichd a scris: sper sa gasesc o solutie

Solutia ideala: http://ro.farnell.com/acc-s...win-pk/dp/1667364
http://www.farnell.com/datasheets/92231.pdf
Ce parere aveti ..din punct de vedere pret/calitate..?

http://www.clubopel.com/lin...win-pk/dp/1667364

sau

RAYTECH - MAGIC GEL 300 - BI-COMPONENT POLYMER GEL, 300 ML PACK
Raytech e firma respectabila pentru produsele de gel.
ady_balcesti cine ti-a reparat ECU? Si al meu trebuie reparat,dar parca as incerca si pe la alti,nu as arunca asa 100+ de euro.
Vreau sa precizez ceva, pt ca am observat ca se intelege altceva din ce am scris mai inainte, nu am nimic cu domnul Dan (tot respectul) sau cu altcineva, cand am zis ca nu as arunca 100+ chiar asa (cam atat cer majoritatea care se ocupa cu asa ceva,fara referire la cineva anume), ma refeream ca poate reusesc undeva sa il fac la un pret mai avantajos.
Vb si cu mariusnapcori http://www.clubopel.com/pro...rofile&u=9452 pt reconditionare ecu.

Cred ca cea mai buna solutie pt evitarea problemelor cu stricarea ecu ului, este mutarea lui de pe motor intr o zona mai la racoare si cu mai putine vibratii.
mariusnapcori...este cea mai buna alegere

Pe aceasta cale rog frumos pe marius sau un alt moderator sau orice user sa construiasca un mic tutorial despre interpretarea parametrilor din OpCom

Asta doar daca doresc
Multumesc anticipat!
mihaiadrian a scris: Vb si cu mariusnapcori http://www.clubopel.com/pro...rofile&u=9452 pt reconditionare ecu.

Cred ca cea mai buna solutie pt evitarea problemelor cu stricarea ecu ului, este mutarea lui de pe motor intr o zona mai la racoare si cu mai putine vibratii.

Deja a fost mutat ECU de langa motor, dar probleme tot persista si nu mai am scapare, decat sa il repar.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou