Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu e normal deloc.
Scoate capacul de plastic de pe motor si vezi daca "pufaie" pe undeva.
Skip ads

  • geoX

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Momentan te deranjeaza mirosul. Mai tarziu o sa dea eroare DPF-ul.
Tu alegi..


Adica? Sa schimb racordul?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Corect.
  • tacalin

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pentru cei care aveti miros de fum in masina iarna cand porniti sistemul de ventilatie,in special cand stati pe loc la ralanti ,sunt trei mari cauze:racord flexibil crapat,galeria de evacuare sparta sau carcasa filtru motorina crapata.
Skip ads

  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Dupa atata timp am ajuns sa scriu si eu aici. Aceeasi problema am si eu incepand cam din aceasta toamna. Masina este cea din semnatura cu motorul Z19DT. La mine acu 2 sapt am schimbat singur uleiu si am verificat racordul care nu are absolut nimic. Tind sa cred ca este dusa garnitura din zona galeriei caci totodata imi cam suiera si turbina. La inceputul lui iunie mi-am curatat EGR-ul si am strans foarte bine suruburile si nu scapa deloc la acele garnituri din tabla. Acum cred ca-mi voi achizitiona garnitusa de la galerie si voi vedea mai departe ce se mai intampla. Dar cred ca-n primavara.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
tacalin a scris:Pentru cei care aveti miros de fum in masina iarna cand porniti sistemul de ventilatie,in special cand stati pe loc la ralanti ,sunt trei mari cauze:racord flexibil crapat,galeria de evacuare sparta sau carcasa filtru motorina crapata.
Daca era sparta carcasa sigur vedeai ...crede-ma ...asta scoate-o din ecuatie si nu mai scrie aberatii... Shocked Shocked
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Fumul din compartimentul motor se datoreaza in principal racordului flexibil sau galeriei de evacuare daca acestea sunt crapate sau fisurate. Dar acest fum nu ar trebui sa intre in habitaclu prin sistemul de ventilatie decat daca garnitura din cauciuc pe care ,,cade,, capota motor este rupta sau lipseste.
Ventilatorul nu trage aer din compartimentul motor ci de afara, prin grilele de sub stergatoare.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
In weekendul ce a trecut mi-am facut timp si-am investigat compartimentul motor. Se aude fasait dar pur si simplu nu-mi dau seama pe unde. Am dat si capacul motor jos sa vad pe langa injectoare si nimic. Am astupat si tevile evacuare si nu se face presiune sa mi le arunce afara. Pai inainte cand aveam doar o toba puneam mana si in maxim 5-6 secunde facea presiune si-mi impingea palma. M-am suit pe motor si-am bagat capul in zona EGR-ului si se simte miros de noxe. Am desfacut toate racordurile de la EGR, le-am inspectat vizual si n-au nimic. Garniturile din tabla sunt in regula. Le-am strans inapoi si nicio schimbare. Tind sa cred ca racordul flexibil de pe sapement e de vina. Sincer nu l-am inspectat. Imi pare rau ca n-am fost inspirat sa fac aceasta inspectie cand era ger afara ca vedeam mult mai usor unde e HIBA. Sper sa se racoreasca si sa-mi arunc iar un ochi acolo. Sper sa fie racordul de pe evacuare care e mai usor de gasit si inlocuit. Racordul se invarte in jurul sumei de 100-115lei marca Bosal+ sudura meseriasului in caz de demontez singur pozitia respectiva.
Skip ads

  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Posibil daca mirosul este doar la pornire sa fie si unul din cele doua furtune gaze carter spart. De regula mai crapa cel dinspre spate.


  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat acest furtun si nu are absolut nimic. Am infundat tevile spate si tin sa spun ca acum creeaza presiune puternica. Cred ca in mare scapa la etansarea EGR. Oricum nu ma las. Mai investighez.
  • Ducucucucu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut baieti, am un opel zafira 1.8, si am aceeasi problema, daca nu inchid aerul din ext. ma gazez pur si simplu in masina. Nu e miros de esapament....de benzina, ci mai multe de ulei ars amestecat cu benzina. Am schimbat racordul flexibil,dar fix aceeasi problema. Cand se mai incalzeste afara o sa desfac capacul de plastic ce acopera motorul, cineva mi-a zis ca e din zona culbutorilor. Oricum am desfacut capacul galben de la ulei si miroase aproape la fel ca fumul din habitaclu. Nu este de la esapament fiindca acolo este un alt miros, de benzina...nu de ulei. Am umblat cu detectorul de fum (nasul meu) pe langa motor....tot fumul acela innecacios iese de sub capacul de plastic, si intra prin imbinarile de plastic prin sorbul ventilatorului de sub parbriz exact in habitaclu...
  • Ducucucucu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat, am desfacut capacul de plastic de pe motor si ...surpriza! doua furtune din cauciuc erau scoase de langa compartimentul culbutorilor, aprindere. Cred ca vreun mecanic grabit a uitat sa le mai puna la loc. Asa ca nu e rau daca aruncati un ochi prin motor inainte sa o duceti la service, nu de alta dar cu banii economisiti beti de bucurie !
Skip ads

  • andreiodaniel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ciprinel a scris:Dupa atata timp am ajuns sa scriu si eu aici. Aceeasi problema am si eu incepand cam din aceasta toamna. Masina este cea din semnatura cu motorul Z19DT. La mine acu 2 sapt am schimbat singur uleiu si am verificat racordul care nu are absolut nimic. Tind sa cred ca este dusa garnitura din zona galeriei caci totodata imi cam suiera si turbina. La inceputul lui iunie mi-am curatat EGR-ul si am strans foarte bine suruburile si nu scapa deloc la acele garnituri din tabla. Acum cred ca-mi voi achizitiona garnitusa de la galerie si voi vedea mai departe ce se mai intampla. Dar cred ca-n primavara.


Salut ! probleme cu turbina am si eu, imi si fluera , dar si imi suera in viteza 1 , 2 si de putine ori in vit 3-a cand o turez mai mult. (parca am evacuare sport) Smile) Egr ul l-am curatat si eu in 2013 - perfecta stare ! masina o am luat-o de noua din 2008, op vectra c motor z19dt 120cai. Parca am si eu un miros in habitaclu si un sunet ciudat de la racordul tevii de esapament. Totusi nu inteleg daca acest racord este fisurat de ce ne intra fum in habitaclu cand turbina pentru aer isi trage aer de afara nu de la motor (de sub capota) asta nu inteleg ! si chiar daca am avea gaze sub capota , nu au pe unde intra in interiorul masinii prin gurile de aer.... zic bine? va salut!
  • andreiodaniel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
aceeasi problema , am un z19 dt vectra c .....a gasit careva de la ce este problema? Sad
  • andreiodaniel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:Doamne fereste! La asta m-am gandit si eu prima data cand am simtit mirosul. Si chiar daca unii spun ba ca asa e iarna, altii ca asa e la rece pana se incalzesc nu stiu ce conducte eu raman la parerea ca pierde pe undeva pe la evacuare. Dar cum ajunge totusi in inralatia de climatizare?

Edit: uite ce mai zic altii la alt model de motor: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1114535


salut. Am facut investigatii ! Ma lupt cu aceeasi problema Sad . Am si eu fisurat racordul flexibil iar mirosul de gaze care intra in masina este foarte deranjant stand cu masina pe loc. Am depistat ca in cutia turbinei unde se pune filtrul de polen exista o gaura cu un furtun moale de caociuc , sa zic de vreo 6-7 cm ,care se intinde in interiorul motorului, din cauza aceasta gazele ne intra in masina, probabil asta a fost si rostul acelui furtunas , ca sa ne dam seama cand sunt scapari de gaze !

M-ar interesa cat costa acel racord flexibil si daca stiti vreun mecanic bun ! va salut !


Ultima modificare facuta de andreiodaniel la Joi 10 Sep, 2015 1:14 am
  • andreiodaniel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si inca ceva....pe langa faptul ca fluera...ceea ce e normal pt un disel 1.9 , SUERA doar in mers, parca am evacuare sport, dar nu-mi dau seama daca suera pe la turbina sau pe la acel racord flexibil...... foarte stresanta treaba, mai ales cand pleci intr-o excursie !

Nimeni pe aici baieti? ? ? un mic ajutor ....!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Da ....racordul flexibil se schimba destul de simplu si costa in jur de 100 de lei....acel furtunas nu are rolul de a simti mirosul ci de a evacua ..apa...turbina daca fluiera se aude foarte clar in comparatie cu racordul flexibil.
  • andreiodaniel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
nu cred ca se strange apa in acel compartiment deoarece ar intra la ventilator ! turbina fluiera, dar si suiera ceva...si nu stiu daca vine tot de la turbina sau se aude de la racord . Pe loc cand o turez nu suiera...Sad
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca e in mers poate fi si de la curentul de aer ...
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare baieti. Tin sa va spun ca am descoperit ca acel miros era de la racord si inca este caci n-am apucat sa-l inlocuiesc. Acum vreau sa-l achizitionez si numai marca Bosa ca din ce-am inteles este singurul producator care face pe interior si acel tub gofrat din metal. Majoritatea care-s mai ieftine au doar impletitura. Am pus sublerul si-mi da diametru de 54mm. Pe serviceopel am vazut un racord Bosal de 54x200mm la 85 lei. Si mai este unul de 55x220 la 115lei. Acum trebe sa masor si lungimea ca am omis acest aspect.
Cel existent a inceput sa se afume, deci asta ar fi principala problema. Verificati cu atentie acest racor,.
O seara buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR