Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Sunt posesor de opel corsa c z10xe si am o problema.Cand pornesc motorul dimineata( sau cand e rece) merge normal iar cand isi revine din soclu automat da sa moara si cand e frig dimineata chiar moare.Daca in timpul acesta accelerez merge normal.Poate cineva sa ma ajute cu o idee?
Skip ads

  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Iar in mers cand apas ambreiajul scade turatia la 600-650 rot. si apoi isi revine
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi poate e o problema la clapeta de acceleratie... poate are probleme sa revina la pozitia de relanti
da jos tubulatura admisie aer si verifica clapeta.. curat-o daca e necesar (data jos)..,verifica orificiile, furtunele...
  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dar dak ii dau cateva sprituri atunci cand da sa moara merge normal la relanti.La tester nu da nimic
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu tot cred ca e murdara clapeta si face fite cand da sa se pozitioneze pe relanti
  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
se da jos greu ? stiu k are 2 sutuburi deasupra care se desfac greu.Se curata cu ceva anume?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu se da greu... sunt 4 suruburi cu care e fixata pe galeria de admisie..
daca se desfac greu da cu degripant si lasa sa actioneze ceva timp...
se poate curata cu decarbusolv..
atentie sa nu se astupe o gaurica din interiorul ei
  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o intrebare...dak e egr-ul dus dak ii scot mufa ar rebui sa meara motorul normal (rotund)?
mie imi variaza turatia la relanti si in mers cand apas ambreiajul scade la 600-650 rot si apoi isi revine
Skip ads

  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat bujiile,am curatat clapeta , o sa mai curat si egr-ul sambata
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi EGR-ul nu actioneaza tot timpul... numai cand motoru-i cald si nu lucreaza in sarcina.. daca scoti mufa vei avea un martor aprins in bord...la rece n-ar trebui sa afecteze mersul motorului
  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
...dar poate fi o varianta egr-ul la ce simptome are?
  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu ma pricep cine stie ce dar vreau sa le iau prin eliminare singur k de service sunt satul
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi daca EGR-ul nu functioneaza cum trebuie atunci cand iei piciorul de pe acceleratie sau cand mergi cu motorul subturat iti da in nas.. Oricum e bine sa -l verifici... cauta aici topic ptr. curatare..
  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut .Am desfacut clapeta de acceleratie, am scos motorasul si am constatat k nu se inchide clapeta de tot dupa cateva spalari.E ceva normal? poate sa ma ajute cineva?
Ar trebui sa se inchida ermetic?
  • DANVUG

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Are un mic joc si se inchide de tot doar dak apas pe ea
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
E normal ca clapeta sa nu se inchida detot astfel nu ar mai sta la relanti.
Uite aicia punete pe citit curata clapeta calumea, decapseazo, curata si motorasul dal cu sprei de contacte cu uscare rapida . https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
  • andrei_dabaca

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
buna ,am o corsa c 2001 1.0 motor z10xe ,aseara in drum spre casa becul din bord ulei s-a aprins si s-a stins,dupa care am tras dreapta am verificat uleiul....era ulei. stiu ca fiind motorul cald nu-ti poti da seama de cantitate..am mers mai departe mai avand in jur de 5km pana acasa,am mai mers 2km s-a auzit zgomot la motor din ce in ce mai tare,dupa care a murit brusc!motorul nu mai invarte,uleiul este normal,nu am pierdut uleiul! ce poate sa aiba?poate sa fie si distributia?
masina nu este in tara,daca ii schimb motorul ce trebuie facut din punct de vedere legal!il schimb aici si pot sa ma duc cu ea la R.A.R!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In tarile cu apa calda motorul este considerat piesa de schimb si nu ai seria trecuta in acte. Doar la noi RAR verifica seria motor si o trece in CI.
Motorul tau a mers fara ulei, probabil sorb infundat si acum e teapan. Pana nu il desfaci nu poti vedea pagubele si sa hotarasti daca se poate repara sau cumperi altul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR