Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Rugamintea mea este daca ma poate ajuta cineva cu schema circuitului de racire inclusiv traseul din aeroterma pentru incalzire in habitaclu. Mai exact, vreau sa stiu ce se intampla in circuit in momentul in care deschizi si inchizi comutatorul pentru caldura. Comutatorul acela comanda un electroventil sau este vreun sistem mecanic?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
traseul trebuie sa fie in manualul de reparatii...
cand invarti de comutatorul cald-rece atunci se actioneaza o clapeta ptr. amestecarea aerului cald cu cel rece.. prin intermediul unui cablu...
daca dai jos torpedoul atunci poti vedea in spatele consolei cablurile si clapetele pe care le actioneaza... ala de jos mi se pare ca actioneaza clapeta de amestec.. oricum clapeta de amestec are un clips gri.. celelalte ptr. distributia aerului sunt parca verde si maro
daca ai clima automata atunci sunt servomotorase la clapete..
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
din pacate nu gasesc schema iar ce spui tu se refera la clapetele de aer. Pe mine ma intereseaza apa. Adica atunci cand misti comutatorul spre cald exista un robinet care da drumul apei prin calorifer sau este un electroventil care este responsabil cu circulatia apei prin calorifer. In momentul in care apa trece si prin calorifer, presiunea scade in instalatie? Pompa de apa este mai fortata?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu stiu ca lichidul circula tot timpul prin calorifer chiar cand nu e deschis circuitul de racire al motorului .... si cand manevrezi comutatorul acela deschizi numai clapeta sa treaca aerul prin calorifer
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu exista electroventil, ventil sau robinet, radiatorul interior face parte din circuitul mic ca e iarna sau vara.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am inteles. Problema persista si e cam asa: dupa ce am schimbat rolele si cureaua de transmisie scartaitul nu a disparut. Am schimbat rulmentul din spate la altelnator si inca o curea dupa nici o luna. Scartaitul persista. Intr-o dimineata, din joaca am comutat pe rece la ventilatie si scartaitul a disparut. La fel este si acuma. De aceea suspectam ca atunci cand comuti pe cald exista un consumator electric care forteaza alternatorul sau pompa de apa este mai solicitata (am inceput sa banuiesc si rulmentul pompei de apa). Sper ca in aceasta saptamana sa reusesc sa schimb si rulmentul din fata la alternator (bineinteles si pe cel de spate) si rulmentul pompei de apa.
  • cristinel

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pot sã vã ajut cu o imagine generalã, care cred cã este valabilã pentru orice tip de maºinã.
Greºealã: imaginea este pentru circuitul de aer condiþionat.
  • freetestup

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema... cred ca clapeta de amestec a aerului cald cu rece nu se inchide bine sau are altceva, deoarece seara cand e racoare si dau pe ventilatie, aerul care vine e caldut si afara e racoare bine. Si imi combina si cand dau drumu la clima si nu e rece cum ar trebui. Se poate regla de undeva sau e stricata? Am verificat bratul clapetei si are cursa normala... Multumesc anticipat!
  • mariusbmm

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cum ajung sa vad daca e blocata clapeta amestec aer la o Zafira A cu AC ? Incep sa dau jos de la pasager ca si cum as schimba filtrul de polen sau nu? Si odata ajuns la ea cum verific daca e ok, pentru ca mi-a ramas partea pasagerului- gura din dreapta si cea din mijloc jos(cea mica ) blocate pe cald. Multumesc.
  • mariusbmm

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
M-am descurcat pana la urma.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR