Parola noua?


cum spune si titlu am nevoie de niste sfaturi? ce suruburi trebuie date jos? este si un senzor la care trebuie sa fii atent ? multumesc
cod motor z16xe
poi trebuie desprinsa de chiuloasa.. 10 suruburi si de suportii de la blocul motor.. 2 suruburi cred...
inainte trebuie dat jos "carburatorul", rampa de injectie desprinsa si data la o parte..
uita-te pe opeloem.com
A mai curtat cineva galeria de admisie la z16xe? este greu? Un link ceva sau un tutorial? Multumesc!
da eu singur si chiar nu e complicat. nu am urmarit nici un forum nimik. m-am apucat de ea pursi simplu.
citeste si pe aici
http://www.clubopel.com/vie...asc&start=220
salut,
sunt nou pe forum si am si eu o problema la masina, am un tacanit la motor. Am fost cu ea la un service auto si mi-au spus ca este de la galeria de admisie, tacanitul apare de la niste clapete ca ar fi in galerie. Mecanicul mi-a spus ca nu poate fi desfacuta, ca e capsulata, si trebuie schimbata galeria.
m-am uitat pe forum si am vazut ca galeria poate fi curatata
intrebarea mea este, daca stie cineva, la astra 1.6 16v Z16XE galeria poate fi desfacuta, se poate ajunge la acele clapete?
Se poate desface galeria. Stiu ca exista doar clapeta de la acceleratie (throttle body) care se poate curata relativ usor. Poate te ajuta cu ceva link.ul de mai jos. Bafta!
http://www.clubopel.com/vie...p;highlight=p1550
Hai noroc

Pai din cate stiu NU sunt "clapete" in galeria de admisie.
Poate la tine tacanitul se aude de la culbutori cel mai probabil.
Ce nivel de ulei ai in motor?

Galeria de admisie se poate desface si curata fara probleme.

O zi buna si drum intins.
de la culbutori nu este, au fost verificati.
uleiul abia l-am schimbat, nivelul e bun
cred ca o sa dau galeria jos sa vad ce e acolo, sa o curat, sa vad acele "clapete" de care m-i sa spus
Nu exista nici un fel de clapete in galeria de admisie la motorul asta(Z16XE).Am vazut cum arata o galerie desfacuta si nu exista nici o clapeta.
nu e un tacanit constant, in mers daca iau o groapa dispare acel tacanit, si cum pe drumurile noastre sunt multe gropi, apare -dispare. La inceput, cand aparea tacanitul (care seamana mult cu cel de culbutori) se auzea continuu pana cand opream motorul. primii 2 mecanici la care am fost au spus ca e de la culbutori, unul din ei i-a desfacut, i-a verificat si nu e de la culbutori.
Daca accelerezi se intensifica tacanitul?
Poate sa fie de la intinzatorul de curea accesorii sau de distributie.
Ar trebui de verificat, cred.
masina am cumparat-o acum 2 luni. cand am luat-o nu se auzea nimic. dupa 2-3 saptamani a aparut acest tacanit care aparea putin dupa pornire, (dupa ce se incalzea putin motorul) si nu disparea decat la oprirea motorului. un prieten, care e mecanic, mi-a spus ca e posibil sa fie de la culbutori, atunci m-am hotarat sa-i fac o revizie: ulei + filtre + distributie + curea alternator. dupa aceasta "revizie" tacanitul a reaparut dar nu mai era continuu, daca luam o groapa disparea dar daca aparea si trageam pe dreapta se auzea pana la oprirea motorului. acum de o sapt nu mai e continuu, daca o turez pe la 3000-3500rpm, apare dar dispare dupa cateva secunde.
Incearca sa dai jos cureaua de accesorii si sa vezi ce se intampla.
Daca stai in fata motorului, putin aplecat spre el din ce directie se aude?
la prima impresie se aude in spate la motor pe la galeria de admisie. daca ma aplec spre motor se aude dinspre stanga, mecanicul a dat capacul de la motor jos si sa uitat la bobina de inductie, se auzea din partea stanga. a banuit ca ar putea fi rupta, crapata o fisa dar....
deci se aude spre partea distributiei sa inteleg.
Incearca sa dai jos cureaua de accesorii.
Distributia ai schimbat kitul complet curea si role (toate) banuiesc.
Poate fi si rola intinzatoare de la distributie.
da jos cureaua si porneste masina sa vezi daca mai face. Ceva asemanator am patit si eu si era de la rulmentul fuliei de AC

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou