Parola noua?


Am si eu o nedumerire....sau problema ,ziceti-i cum vreti! Am de curand un astra h 1.7 cdti si am incercat de cateva ori sa vad cat mai am autonomie pe BC cand se aprinde becul de motorina (pentru nivel minim evident).Acum faza cea mai tare e ca nu se aprinde nimic! Zilele trecute am ajuns pana la autonomie de 30km si tot nu se aprinsese nimic pe la bord.Doar pe BC pe la 50km incepuse sa apara " !RANGE! ".Intai aparea intermitent cu frecventa de la radio,apoi cand a scazut autonomia pe la 30km nu mai disparea de pe BC.Vorbind cu cativa colegi de la munca care au si ei astra h mi-au spus ca semnul ala cu pompa de pe ceasul de combustibil trebuia sa se faca rosu.La mine nu s-a facut....Sa fie becul care lumineaza semnul ala cu pompa ars sau e ceva care trebuie activat?Intreb asta pentru ca masina in starea in care am luat-o era cam cheala ca dotari!Si nu am nici senzori pentru lichid parbriz sau apa...
Indicatorul luminos se aprinde cand mai ai aprox. 5 l de combustibil in rezervor ( la prima linie din stanga de pe ceas ). Cred ca ai circulat mult in oras, ai un consum mediu foarte ridicat si astfel "range"ul chiar si la 6 litri de combustibil este foarte mic...De altfel poti circula cu masina pana cand indicatorul este foarte aproape de "0"...atunci martorul luminos sigur va fi aprins Wink
Pai la 30km autonomie nu cred ca mai aveam nici 3 litrii si nu am incercat sa vad pana unde ajung...Am circulat ce e drept doar in oras,dar consumul mediu pe BC imi arata un consum de 7.6 l/100.Si il resetasem de vreo 200km....Ca idee,indicatorul de pe ceas era la a doua liniuta mai subtire de la minim spre maxim....Colegii de care ziceam imi spuneau ca la ei se aprinde de obicei cand scade sub 100km autonomia,iar eu am ajuns la 30km...Asta e,multam oricum Edwin!
Iar daca mai e cineva care s-a mai lovit de problema asta poate imi spune si mie rezolvarea!
"Range"-ul nu este calculat pe baza consumului mediu ( in cazul tau 7.6l/100km ) ci pe baza consumului mediu pe ultimii cca. 10 km. Daca atunci ai avut si regenerare consumul a "sarit" sigur de 10-12l/100km.
Oricum in locul tau as face imediat un test cu Op-Com sa stiu sigur daca martorul este ok sau nu. Daca martorul se aprinde la test problema trebuie cautata in alt loc...
Asta o sa fac....Multam inca o data Edwin!
La punerea cheii indicatorul de Fuel Low obligatoriu trebuie sa se aprinda. Daca nu se intampla asa, ai o defectiune in Ceasuri/ IPC / Instrumente. Daca se aprinde la punerea cheii atunci inseamna ca nu a fost cazul sa iti indice carburant prea putin !

CristianTM.
Cand pun contactul am vazut ca se face rosu indicatorul ala cu pompa,iar dupa pornire devine un galben abia vizibil.Deci indicatorul merge!Oricum cu prima ocazie o sa o bag si pe un tester ca nu mi se pare normal sa am autonomie 30km si ala tot nu se inrosise.Ce dracu tre sa raman in pana prostului casa se aprinda si indicatorul?La alte masini care le-am avut cand ajungea autonomia in jur de 80-100 km se aprindea imediat!Ma gandesc la vreo decalibrare sau vreo intrerupere a senzorului...E posibila vreuna din astea?
Se pot face anumite "calibrari" cu testerul. De exemplu la mine cand "range"-ul ajunge la 0, in rezervor mai sunt vreo 3 l de combustibil. Wink Si bine ca e asa... Wink
O sa vad ce ii fac....Multam inca o data de ajutor!
Edwin, detaliaza un pic cum se poate "calibra" ? Ca la mine cand "range"-ul ajunge la 0, in rezervor mai sunt vreo 10 l de combustibil.
Si-a revenit si la mine indicatorul.....M-am dus cu range-ul pana la 20km si tot portocaliu era si apoi cand am bagat din nou motorina si am ajuns iar spre minim in jur de 50km,s-a facut brusc rosu....O fii vreun contact imperfect pe undeva?
Asta cred ca este punctul cel mai slab al masinii.Eu ieri am scos borna de la baterie,combustibil aveam ,iar cand am montat o la loc becul de la rezervor clipea.Eu nu ma mai iau dupa range sau ac.Calculez litri la consum si cand stiu ca se termina bag iar.
salutare,

de cand am schimbat kitul ambreiaj+volanta am inceput sa am probleme cu indicatorul de motorina
initial nu mai indica nimic, eroare F pe computer, dupa si-a revenit dar nu indica bine

becul rosu si range sub 50 imi apare la peste 25L Smile))
fac plinul si indica jumate, ultima data cand am facut plinul primii km afisa eroare F pe cumputer

cand nu-mi indica nimic si aveam eroarea F, a fost verificata la Opel dar nu i-au dat de cap, cineva mi-a umblat la sonda de sub bancheta si cu firele pe direct tot nu indica nimic (trebuia sa indice Full)
Da si la mine e ciudat acul! Eu nu am computer de bord activat, si nici nu am de gand sa-l activez, pentru ca am mai vazut la alte astra, ca nu indica prea coerent! Faza e ca stau pe loc cu ac, vreo 10 minute, si aveam sub lina de jumatate de rezervor, dupa arunc un ochi si trecuse indicatorul putin de linia de jumatate! Ciudat, in loc sa fie invers! Alta faza merg putin in oras cu ac, scade ca si cum am mers 100 de km, iar urca, etc!
Da, e cam ciudat la opel cu indicatorul de combustibil.
La mine se aprinde becul de rezerva, apoi in max 20 km palpaie si probabil, dar nu am asteptat, dupa inca vreo 20 km raman fara motorina
Nu este normal, cand se aprinde rezerva sa mai ai combustubil pentru aprox 100 km?
Si o intrebare, cati litri are rezervorul la astra h caravan?
52
gra a scris: Si o intrebare, cati litri are rezervorul la astra h caravan?


Din cāte știu eu... 42litri
52 litrii are rezervorul!Sau cel putin atata e scris in cartea masinii.In schimb nimeni nu stie cat din ei reprezinta rezerva si nici cand se aprinde becul de la martorul de benzina.Ma refer aici la cati km se face portocaliu sau rosu.E ciudat rau!Pana la urma m-am resemnat ca de-aia e si considerata "masina saracului"....
Pana si la matiz scrie in carte ca rezervorul are capacitate totala 35l,din care 5l sunt rezerva,asa ca......
Chiar masina saracului, daca tu unul ajungi sa pui intrebari gen cat circuli de cand s-a aprins becul! Nu sunt eu ala bogatul, dar odata ce vezi ca s-a aprins becul, te duci si alimentezi logic...
@seftaka iti pun si eu o intrebare.....Sa luam masina mea,din semnatura.....Mergi pe autostrada la nemti cu o viteza de sa zicem 160km/h.La viteza asta tu ai un anume consum (nu pot spune exact cat,dar oricum nu e econom).Te trezesti ca la un moment dat ti se aprinde becul de benzina/motorina si pe gps nu iti apare nici o benzinarie....Ce faci in cazul asta?Mai ales ca la nemti benzinariile pe autostrazi sunt cam din 200 in 200km.Unele fiind chiar inchise pe timpul noptii!
Asa,daca ai stii cam cat combustibil mai ai in momentul in care s-a aprins becul,ai putea sa faci o evaluare cat de cat si ai stii cam cum stai....Daca ai stii ca rezerva mai ai "x" cantitate de combustibil ai putea sa mergi mai incet si mai econom si ai stii daca poti ajunge pana la cel mai apropiat peco!
Sa stii ca daca vrei sa iti cunosti toate functiile masinii nu inseamna ca nu ai bani de combustibil sau altele....Dar pentru unii ignoranta e mare!

p.s: exemplul dat l-am patit eu cu un bmw la venirea din germania in romania.Si era vreo 2 noaptea.....Noroc ca am sunat un prieten care avea acelasi model si care mi-a spus ca in momentul in care se aprinde becul mai am fix 8l de benzina.Asa ca dupa ce mersesem numai cu 150-170km/h,am schimbat foaia si am mers cu treapta a 5-a la 100km/h ca sa fac economie.Si in final dupa ce am trecut prin 2 benzinarii inchise am reusit sa ajung la o a treia intr-un satuc langa autostrada unde am reusit sa fac plinul....

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou