Parola noua?


Salut ,am un opel vectra b motor y 20dth, la relanti nu sta si se aude intrerupt. Dau sa o accelerez si nu vrea , se apreinde in bord becul martor de la Check Engine . E a treia oara cand face asa , primele ori si a revenit repede acum nu mai vrea . Ce ma sfatuiti? Va multumesc .


Ultima modificare facuta de catre ciaciru la Mie 28 Mar, 2012 11:10 am, modificat 1 data in total
Spune-mi si mie care e martorul de la turbina ca eu nu am auzit asa ceva, probabil ca ai Check Engine aprins, te sfatuiesc sa o pui pe un tester si sa citesti ce erori ai stocate, numai bine si spor la treaba
da check engine , ms
de cele mai multe ori, in situatia asta, de vina este senzorul de pe axul cu came sau cel de pe vibrochen. Mai poate fi si senzorul de acceleratie dar daca zici ca nu sta la relantiu e mai putin probabil. O diagnoza te-ar ajuta mai bine.
bafta!
nici turomentrul nu merge !
la y20dth nu este senzor ax cu came si doar senzot turatie vibrochen care
este dispus intre motor si radiatoare si are un fir lung cu mufa prinsa sus in partea dreapta a galeriei de admisie pe un suport de tabla. nou de la bosch te costa cca.90 lei
Multumesc de sfaturi . senzorul de turatie era , mufa aia era desfacuta
Asa e Costy ai dreptate acela este senzorul crankshaft, senzor de camshaft (ax cu came) nu are si nici nu-i trebuie pt ca are senzorul de rotatie din pompa de injectie; stii tu foarte bine care Smile
si eu am patit acelas lucru de 1 mai. am fost la Sibiu si am mers ca cu 120 la ora ,la intrare in Sibiu martor motor aprins, turometul zero si relantiu intrerupt .am gasit un loc de parcare in centru si dupa vreo2 ore am pornit masina si totul era ok.abia astept sa ajung acasa sa o pun pe tester.cred ca acel senzor e de vina!
nu o mai pune pe tester..ca este senzorul de turatie dus.
Sa va spun simtomele. Cade tutometrul in mers si nu mai intra turbo, masina abia tragi de ea.Daca o lasi sa se raceasca merge normal pana se incalzeste dupa care pica iar turometrul
La opelul vectra al meu am cam aceleasi simtome, mai exact cand pornesc motorul totul ii ok pret de 4-5 min dupa care dak o las la relanti incepe sa intrerupa urat de tot, daca merg cu ea asa cand se incalzeste putin nu conteaza in ce viteza sunt dupa 2000 de ture imi da in nas si de abia mai trage, dak o las la relanti si tin pedala de acceleratie la podea urca pana in 5000 de ture dupa care coboara la 3000 si se chinuie bn de tot pana ajunge la 3500 ca sa nu zic ca nu ajunge la 5000 numai in cazul in care o tin turata pret de 1-2 min.
Oare tot senzorul de turatie sa fie?

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou