Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Stiri / Noutati
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
http://quasiturbine.promci.qc.ca/

Primele detalii au aparut in noiembrie 2004 la Global Powertrain Conference (GPC) in Dearborn, Michigan, USA, dar iata ca deja tehnologia a fost perfectata si este o contraoptiune puternica la batranele motoare cu pistoane si wankel.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Tare de tot...
Citez:
The Quasiturbine is at the crossroad of the 3 modern engines: Inspired by the turbine,
it perfects the piston, and improves upon the Wankel. The Quasiturbine is universal in relation to energy sources: Liquid and gaseous fuel, hydrogen, steam, pneumatic, hydraulic...

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Foarte tare.
Voiam sa zic si eu aici ceva pentru a nu mai deschide alta discutie, referitor la chestii noi...
Stiati ca bmw a dezvoltat un dispozitiv capabil sa produca 20% din puterea motorului ce-l utilizeaza!?
Totul se bazeaza pe tehnologia old school imbinata cu noua tehnologie si anume: un circuit de mai multe rezervoare de apa, rezistente de inalta temperatura, compresoare si alte minuni, toate acestea generand un volum mare de abur care alimenteaza un motor atasat la arborele cotit al motorului.
Mi s-a parut interesant pentru ca este singura solutie de putere prezentata pana acum care nu consuma nimic si ofara un plus de putere de loc neglijabil.
Este posibil ca in viitorul apropiat sa se faca water tuning!? Very Happy
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cunosc sistemul de la Bmw, se bazeaza pe conservarea si refolosirea energiei termice reziduale produsa de motor, practic e o turbina cu aburi ce foloseste caldura degajata de motor (care altfel se pierde si nu e tocmai putina) pentru a functiona.
Skip ads

  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
http://www.teslamotors.com/

cu un pic de grija si centrale nuclare bine facute, nu o sa mai
creasca nivelul de poluare...
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Si pe asta o stiu.... dar e pentru cineva care-si permite un Porsche 911 turbo ca atata costa si asta... pana sa vedem un sistem de stocare a energiei electrice care sa fie destul de ieftin si eficient ca EV-urile sa coste cat masinile normale si sa aiba si un range similar mai este...
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
pacat ca "lumea" e condusa de petrolisti Exclamation ...am fi ajuns departe pana acum daca s-ar fi pus bazele pe energia electrica
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
edi tre sa-ti dau un documentar super tare: who killed the electric car, iti va placea....
baga un ochi si aici : https://www.clubopel.com/vie...hlight=who+killed
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
parerea mea e ca e ceva care combina in mod "intersant"... toate dezavantajele fiecarei solutii Rolling Eyes
Pentru o eficacitate termodinamica si o usurinta de exploatare corespunzatoare, aria de schimb a gazelor din motor trebuie sa fie cat mai mare ("supape mari" la motoarele "normale") iar volumul camerei de ardere minim, de preferinta cat mai apropiat de o sfera.
In plus, motorul trebuie sa fie de o constructie cat mai simpla, cu cat mai putine piese cu forme complicate, in nici un caz mecanisme complicate executand miscari desmodromice.
Vezi poza de pe site:

http://quasiturbine.promci....istonCompareE.gif

... si o sa-ti dai seama imediat ca nu e cazul...
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
multumesc LEXXX...l-am citit/auzit/vazut din prima zi de postare Wink ....extrem de interesant
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
l-ai vazut intreg sau doar trailer-ul?
  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
burn rubber not gasoline! tare Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Stiri / Noutati

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR