- HouSeMuZik
- *
- 13 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Astra 2001 1.7dti
- Dolj
HouSeMuZik
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Manuel23
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 1600cm
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
salut baieti! am si eu o prolema martorul de la ABS imi sta aprins km nu imi merge si la o decelerare eventual mai brusc mi se aprinde martorul chek engie si motorul merge anormal tinde sa se opreasca. opresc pornesc martorul se stimge si motorul merge normal dar cu martorul de la ABS aprins si bineinteles fara abs
- bacu andrei
- *
- 1 mesaje
- din 28 Jan 2011
- Ialomita
bacu andrei
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
salut! am un opel astra g 2003... am si eu o problema q ea...in mers dupa 120 km/h incepe sa-mi dea niste suturi parca ar ramane fara motorina iar dupa cativa km de parcurs dupa ce imi da suturile aceastea, in bord mi se aprinde martorul cu cheita, dupa ce reduc sub 100 de km/h martorul se stinge dupa 8-10 minute. In drum spre constanta in localitate mergand q 50 km/h s-a oprit motorul nu a mai vrut sa mai porneasca, dupa aceasta intamplace am fost la un specialist a bagat testerul si a depistat ca e problema la calculatorul de pe pompa de injectie , la desfacut a gasit niste cablaje arse si condensatorul din el , la reparat l-am montat pe masina , a pornit dar in schimb cheita apare la 105 km/h si are aceleasi sintome,am fost dinou la acel specialist si mi-a spus k nu e de vina calculatorul si cica are un scurt pe undeva si din aceasta cauza se arde calculatorul. ma poate ajuta cineva? k imi e frica sa mai merg q masina pe distante lungi. Multumesc
- urs_parcat
- **
- 54 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2003 Y17DTI
- Iasi
urs_parcat
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
salut baieti..si mie imi apare masinuta aprinsa dupa pornire si codul la eroare e 0380..insa daca opresc motorul si il repornesc dispare..care sa fie problema?..am scris si la subiectul referitor la eroarea 0380...insa am spus ca poate aici gasesc o explicatie nu referitoare la ce inseamna codul
multam
multam
mzahan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am o Astra G DTI, 2002, si am avut si eu problema cu martorul cu cheita aprins, de doua ori.
Prima data, cand s-a aprins, si statea aprins tot timpul, am pus pe tester si aveam becurile pe frana arse, ambele.
A doua oara, am sesizat acu' doua zile, se aprindea la rece, statea cam 10-15 minute aprins, dupa care se stingea.
Pusa pe tester, tocmai m-au sunat de la service sa-mi spuna ca-mi trebuie bujii noi.
Deci cauzele sunt multiple si diversificate. De asta cred ca trebuie pusa pe tester, chiar daca asta inseamna bani cheltuiti.
Am o Astra G DTI, 2002, si am avut si eu problema cu martorul cu cheita aprins, de doua ori.
Prima data, cand s-a aprins, si statea aprins tot timpul, am pus pe tester si aveam becurile pe frana arse, ambele.
A doua oara, am sesizat acu' doua zile, se aprindea la rece, statea cam 10-15 minute aprins, dupa care se stingea.
Pusa pe tester, tocmai m-au sunat de la service sa-mi spuna ca-mi trebuie bujii noi.
Deci cauzele sunt multiple si diversificate. De asta cred ca trebuie pusa pe tester, chiar daca asta inseamna bani cheltuiti.
- urs_parcat
- **
- 54 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2003 Y17DTI
- Iasi
urs_parcat
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
salut si multam..la mine a aparut dupa ce am schimbat un bec de la frana spate...si am facut testul si imi da codul 0380..cu vineri merg sa vad daca e bujia sau releu..dupa cum porneste dimineata e cam greu problabil sa fie releul..pornind relativ usor...
oricum o sa anunt vineri dupa ce aflu totul..
oricum o sa anunt vineri dupa ce aflu totul..
- C.Razvan
- **
- 129 mesaje
- din 02 Feb 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
C.Razvan
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 718 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 718
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- C.Razvan
- **
- 129 mesaje
- din 02 Feb 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
C.Razvan
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 718 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 718
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- C.Razvan
- **
- 129 mesaje
- din 02 Feb 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
C.Razvan
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat
mario.mario.2011- Suspendat
- 8 mesaje
- din 15 Jun 2011
- Astra 2004 z17dtl
- Suceava
mario.mario.2011- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2011
- Mesaj Privat
eu am o problema la astra al meu 1.7 cdti, mi s-a aprins martorul masinuta taiata cu o cheie in timp ce mergeam pe autostrada, am dus-o la service am facut o diagnoza si mi-au spus ca e senzorul de arbore cotit sau asa cred ca se spune, si l-am schimbat, nu s-a stins, am uitat sa mentionez, dupa ce am scos masina din diagnoza, s-a stins martorul dar dupa 5 minute s-a aprins din nou, bun, a 2-a zi nu imi mai pornea masina, si m-am dus la service opel si mi-au spus ca din cauza senzorului nu pornea masina. am facut comanda la senzor, si pana ce mi-au adus senzorul , pai i-am tot dat la automat ca sa porneasca si mi s-a ars carbunii de la electromotor. I-am schimbat si invartea motorul dar nu pornea, si pana la urma a inceput sa caraie electromotorul , s-a stricat rotorul sau cv d genu. am cumparat unul nou 110 euro a costat, si acum porneste din prima, dar masinuta cu cheia inca imi mai apare acolo, am un video --> http://youtu.be/FyHowhdgFjY , si nu stiu ce sa fac sa dispara masinuta. AJUTOR!
mario.mario.2011- Suspendat
- 8 mesaje
- din 15 Jun 2011
- Astra 2004 z17dtl
- Suceava
mario.mario.2011- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2011
- Mesaj Privat
SALUT. eu am o problema la astra al meu 1.7 cdti, mi s-a aprins martorul masinuta taiata cu o cheie in timp ce mergeam pe autostrada, am dus-o la service am facut o diagnoza si mi-au spus ca e senzorul de arbore cotit sau asa cred ca se spune, si l-am schimbat, nu s-a stins, am uitat sa mentionez, dupa ce am scos masina din diagnoza, s-a stins martorul dar dupa 5 minute s-a aprins din nou, bun, a 2-a zi nu imi mai pornea masina, si m-am dus la service opel si mi-au spus ca din cauza senzorului nu pornea masina. am facut comanda la senzor, si pana ce mi-au adus senzorul , pai i-am tot dat la automat ca sa porneasca si mi s-a ars carbunii de la electromotor. I-am schimbat si invartea motorul dar nu pornea, si pana la urma a inceput sa caraie electromotorul , s-a stricat rotorul sau cv d genu. am cumparat unul nou 110 euro a costat, si acum porneste din prima, dar masinuta cu cheia inca imi mai apare acolo, am un video --> http://youtu.be/FyHowhdgFjY , si nu stiu ce sa fac sa dispara masinuta. AJUTOR!
danLaza
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 17ydt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2009
- Mesaj Privat
- amaritei.vasile
- *
- 1 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Astra 2001
- Suceava
amaritei.vasile
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare cu martorul masina cu cheie. Acum aproximativ doua zile dupa ce am pus contactul si in timp ce am pornit motor indicatorul nivelului de combustibil a cazut la 0. De atunci nu s-a mai intamplat asta, dar martorul masina cu cheie a ramas aprins. Acum, la pornire martorul masina cu cheie se stinge, dar dupa 7-8 secunde, se aprinde iar si ramane asa pana la oprire. Care credeti ca ar fi cauzele? Exista vre-o resetare in acest caz? Multumesc.
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
salut!am si eu o problema mi-a aparut "masinita cu cheie"prima data acum 1an dupa ce am oprit motorul sa stins si stins a fost pana anul acesta cand a mai aparut odata in mers,la 2 zile dupa ce a aparut am pornit-o dimineata fara probleme am mers cu ea cam 15min am oprit-o si nu a mai pornit decat la a treia cheie(ramanand masinuta cu cheie aprinsa ).dupa asta am mers cu ea 2 zile si nu s-a mai aprins si merge foarte bine(deci de cand mi-a aparut prima data masinuta cu cheie a mers ok exceptie facand pornirea din acea zi si cateodata imi ramanea putin turata cand o scoteam pe liber ), am fost cu ea pe tester si mi-a gasit 2 erori si mi-a zis ca
1 semnal slab la senzorul de turatie
2 eroare la calculatorul de injectie
cel care mi-a pus testerul a zis ca ar fi calculatorul de injectie pe duca si k mar costa 500ron la el sa-l repare.
ce parere aveti?eu nu cred k ar fi calculatorul k altfel ramanea mereu aprins martorul si nu mai pornea(parere de necunoscator)
voi ce credeti ca ar putea fi?astept raspunsuri de la cunoscatori
am uitat sa mentionez k atunci cand am luat masina cel de la care am luat-o mi-a spus ca e dus senzorul de motorina .
multumesc pt eventualele raspunsuri!
1 semnal slab la senzorul de turatie
2 eroare la calculatorul de injectie
cel care mi-a pus testerul a zis ca ar fi calculatorul de injectie pe duca si k mar costa 500ron la el sa-l repare.
ce parere aveti?eu nu cred k ar fi calculatorul k altfel ramanea mereu aprins martorul si nu mai pornea(parere de necunoscator)
voi ce credeti ca ar putea fi?astept raspunsuri de la cunoscatori
am uitat sa mentionez k atunci cand am luat masina cel de la care am luat-o mi-a spus ca e dus senzorul de motorina .
multumesc pt eventualele raspunsuri!
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Mi-a aparut si mie martorul masina cu cheita. Sta aprins numai cand pun contact, dupa ce pornesc masina nu mai apare. Masina trage deci nu pare a fi vreo defectiune la motor. Ce-i drept, in mers, mi s-a aprins pe acelasi displai micut martorul de nivel de ulei. Am completat cu ulei si semnul a disparut. La urmatoarea pronire a masinii am constatat ca apare masina cu cheita. Sa insemne doar o stocare a erorii referitoare la nivelul uleiului sau sa fie altceva? In general, erorile semnalizate pe acest display (nivel ulei, nivel lichid racire, probleme la servo etc.) si care apoi se rezolva, se transforma in masina cu cheita daca nu le resetezi? As putea sa scap de eroare daca scot borna bateriei?
Mi-a aparut si mie martorul masina cu cheita. Sta aprins numai cand pun contact, dupa ce pornesc masina nu mai apare. Masina trage deci nu pare a fi vreo defectiune la motor. Ce-i drept, in mers, mi s-a aprins pe acelasi displai micut martorul de nivel de ulei. Am completat cu ulei si semnul a disparut. La urmatoarea pronire a masinii am constatat ca apare masina cu cheita. Sa insemne doar o stocare a erorii referitoare la nivelul uleiului sau sa fie altceva? In general, erorile semnalizate pe acest display (nivel ulei, nivel lichid racire, probleme la servo etc.) si care apoi se rezolva, se transforma in masina cu cheita daca nu le resetezi? As putea sa scap de eroare daca scot borna bateriei?