Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@badoimarian - la pretul care l-ai dat tu pe rulment luai original LUK sau SACHS ca astea sunt cele doua firme care fabrica pe original (la mine era LUK kitul original) si daca te-ai tinut doar 1000km atunci acolo e o mare problema... sigur nu ti l-a pus bine ca asa am patit si eu si tot asa dupa 1 an si o saptamana s-a dus... si cand am desfacut am vazut ca a pus gresit rulmentul pe gulerul de asezare...
Cat despre potrivire asta se poate vedea doar cu programul EPC unde sa se verifice codul piesei cu codul de la alte motorizari. Sfatul meu este sa nu pui second ci sa cauti unul nou marca LUK sau SACHS si sa nu mai mergi la acelasi mecanic pentru ca aia sunt amatori. Chiar daca piesa era no name nu avea cum sa tina doar 1000km. Posibil acolo sa mai fie si alta problema si doar un mecanic ar trebui sa se uite atent in zona sa verifice toate piesele conjugate sa nu fie problema din alta parte...
Skip ads

  • badoimarian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat, o sa schimb serviceul... dar....am stat langa el cand la montat.. are 3 suruburi parca.. conducta de la pompa si atat.... practic...este foarte usor de inlocuit...mai greu este cu " datul cutiei jos"...
Nu stiu de ce sunt asa ieftine pe net piesele, la magazinele de profil din Mioveni sau Pitesti imi arata niste preturi de pffffff....
Momentan astept sa iau salariul Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Asa este are doar 3 suruburi dar are un umar pe care rulmentul se aseaza si daca nu il pune bine si il strange cu suruburile prost atunci se strica rulmentul in timp pentru ca nu calca bine pe soarele discului. Asa a fost la mine si ti-am zis dupa 1 an si o saptamana a cedat si m-a costat apoi vreo 10 mil toata treaba dar m-am chinuit eu sa desfac si sa fac totul la loc ca intradevar este greu de dat jos cutia... (cand schimbasem la mecanic m-a costat 17.5 mil piesele plus manopera lui... si a facut treaba de rahat...)
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
la 1000 de km muream cu el de gat.
asa ca informatie rulmentul meu la zafira [y20dth] a `murit` la 330.000 odata cu volanta.[ totul era original luk pe masina]
i-mi vine sa rad cand un coleg i-mi spunea ca am schimbat ambreiajul in cada.
o greseala la manopera, pentru mine [ si nu numai ] e absoluta gratis ,reparatia ulterioara.
Skip ads

  • badoimarian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In sfarsit am dat motorul jos (pentru o segmentare) am montat si rulmentul cumparat sh cu 150 lei (la alt service) si ati avut dreptate cu mecanicii aia , nu au asezat bine conducta , atingea de placa(sau disc, nu mai tin bine minte) si a roso pana a sparto(cred ca de acolo si acel vajait-rontait la pedala)...rulmentul pare sa fie bun... dar totusi cel din dezmembrari mi se pare mai zdravan si scrie pe el GM...
Momentan astept sa il monteze la loc motorul...sper sa nu sara in sus dupa alti 1000 km Smile

O concluzie mica.. daca vedeti la un service auto mai multe masini straine si mai scumpe nu inseamna ca ei nu pot gresi!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai grija de data asta cum iti monteaza acea conducta. In mod normal se poate monta intr-un singur fel si nu trebuie deloc indoita poate maxim 2-3 mm. Schimba si tot lichidul de frana cu aceasta ocazie ca sa nu fie probleme apoi.
  • Maniacu86

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Un rulment de presiune poate da vibratii in mers? In treapta a 4-a imi tremura masina. Nu mereu, doar cand vrea ea, tin sa mentionez ca am verificat/reparat tot ce tinea de directie, roti, sistem de rulare deci exclud vibratiile de acolo. Rulmetul stiu ca este pe duca, lucru confirmat de Maiandrei si colegii lui. Practic se aude un zgomot la relanti si dispare cand apas ambreiajul. Are si momente cand intra mai greu in viteze, in special marsarier si treapta 1. Masina - Corsa C z13dt, 2005.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@Maniacu86 - schimba de urgenta rulmentul ca sa nu ai probleme mai mari apoi... si sfatul meu este sa schimbi tot kit-ul de ambreiaj ca e multa munca si sa nu mai umbli inca odata peste 1 an sau 2. Spor la reparat si cat mai repede...
Skip ads

  • Maniacu86

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pai asta era pe lista mea. De facut curand nu cred ca o sa-l schimb din lipsa de fonduri. Nu am programate drumuri extra lungi si am observat ca daca tremura si schimb viteza totul revine la normal. PP ca in momentul ala nu intra foarte bine in viteza? Oricum, astept bonusul de la munca si ma ocup si de asta. Sper sa gasesc un kit si rulment acceptabile ca pret.
  • Maniacu86

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
De facut curand nu cred ca o sa-l schimb din lipsa de fonduri.

Imi cer scuze pentru exprimare, am incercat sa modific dar era prea tarziu.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare,cam de nepriceputi.
rulmentul este cel care se vede in poza,din capat ,cercul acela metalic ruginit Smile) ? sau mai este inca unu in interior,spre cutie?
am tras de el cu mana si are ceva joc sanatos. masina mergea ok inainte de deomtare,intra fara probleme si usor in viteze
am desfacut vineri electrmotorul pt ai face o revizie la carbuni si implicit motorul de tot din cauza uleiului gasit in carcasa cutiei. am zis ca scapa ulei pe la semeringul de la vibrochen si sa-l schimb,nu prea ma incanta idee demontatului pentru ca stiam ca voi mai gasi si altele de schimbat si anume,Kitul de ambreiaj + rulmentul lui "peste"(scump mai e al naibi Sad ).

asa arata discul+placa la mine.sunt originale GM,isuzu .acuma nu stiu daca este cel pus din fabrica,ma cam indoiesc.masina are 267.000km parcursii din care 10.000 in romania,restul i-a parcurs fostul proprietar in olanda.


  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mihai, da, acela e rulmentul. Nu mi-e clar ce joc ai gasit tu, rulmentul ala trebuie sa se miste de-a lungul axului pe care e montat (are o cursa)
La disc&placa eu as zice ca e uzura destul de mare. Schimba-le, daca poti. Rulmentul il poti lasa in pace, daca zici ca schimbatul vitezelor e OK.
Poti si sa mergi cu piesele in cauza la eduard33, la magazin, sau la maiandrei, la atelier, sa iti dea ei o parere mai competenta asupra gradului de uzura si a pieselor care ar trebui schimbate....
Skip ads

  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru infromatie. stiu ca rulmentul trebuie sa se miste in lung pe axul cutie. jocul este in capat,pe cercul rotund metalic(rulment) + ca mai si zornaie cand invart de el.
oricum voi luat tot kitul nou de la Sachs(disc+placa) ca nu am de gand sa mai demontez in vara sau la toamna toate sarsanele de acolo.

sa vad acuma care este diferenta de pret intre rulmentul sachs si luk.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
iti recomand daca gasesti kit-ul pe LUK ca este ceva mai bun si e dotare standard pe masina... si ai grija cand montezi rulmetul sa il pui corect pe umarul lui ca altfel ai probleme dupa ceva timp... ti-o spun din experienta care m-a determinat sa renunt la mecanici si sa fac eu totul.
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am ridicat astazi piesele de la autoA.(recomand la toata lumea,preturi foarte bune,oamenii de nota 10....asta presupun ca se stie deja Very Happy ) .
disc+placa SACHS
rulment Sachs.
mai ramane sa le montez acuma,dar sa plece ploaia asta inapoi d eunde a venit ca mi-a dat programul peste cap.
e diferenta mare intre placa veche si cea noua.nu mai tine foarte mult ambreiajul ei.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
din cate am vazut acolo s-a uzat inegal discul...
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pai zic eu ca ii ajunge 267.000 km. 10.000 i-am facut eu restul fostul proprietar in tara lui natala,Olanda
  • andreigradu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am un Opel Zafira din mai 2005 motor y20dth si cutie viteze F23 cu cabluri de actionare.

Acum 3 saptamani mi-a aparut un huruit cand tineam pedala de ambreiaj apasata la jumatate. Libera sau apasata la podea nu se auzea nimic.
Am zis ca e rulmentul de presiune. M-am apucat de demontat ( operatie destul de groaie, dar am mai gasit si alte nereguli).
Rulmentul avea un zgomot de uzura cand il invarteam in mana, parca sarise cimentul de pe bile ( sau erau ruginite ).
Am cumparat un rulment second-hand original, nu avea acel huruit la rularea in mana, l-am montat si surpriza..... dupa 1500km a reaparut acel zgomot la apasarea pedalei la jumatate de cursa.

Citind postarile voastre sunt putin dezorientat. Incerc sa inteleg ce sa fie. Soarele nu are uzura pe locul de contact cu rulmentul, discul de ambreiaj nu l-am demontat pentru ca nu am dorn de centrare si riscam sa ma chinuiesc. ma gandesc serios si la postarea unui coleg care zice ca e posibil sa fie joc in rulmentul sau bucsa pe care se sprijina axul cutiei cand intra in motor.

Masina intra perfect in toate vitezele si trage bine la drum.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Volantul este de vina.
  • andreigradu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Astazi are cam 10.000 km parcursi.
Acel huruit e de la rulment. Se mai aude si acum dar la rece, e greu sesizabil. Probabil si rulmentul second are o uzura oarecare.
Oricum s-a diminuat zgomotul de cand am postat ultima data. Sincer cred ca s-a mai asezat.

Pana ce o sa dea semne de uzura nu mai umblu pe acolo.
Acum folosesc masina mult mai rar. M-am mutat in Bucuresti si mi-am luat abonament la RATB.
Masina e folosita pentru cumparaturi sau iesiri ocazionale, deci nu mai are parte de frecusul navetei zilnice.

Acum ce va urma sa cada asta e. Oricum are o varsta. E din mai 2005. Poate sa se intample orice.
Daca reparatiile vor implica sume mari voi recurge la solutia de a cumpara o masina identica din Anglia la 1000 euro pe care o tin in magazie si o jupoi cu fiecare ocazie cand e nevoie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR