Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Niciun producator nu mai face masini sa te tina 30 de ani fara sa-i faci nimic. A facut-o Mercedes cand a scos Cobra si era sa de-a faliment. Dupa doi ani si-au schimbat politica.
Asta e valabila nu numai la auto, ci si la bunuri electrocasnice, electronice (vezi imprimante, calculatoare), etc.
Si eu incerc de doi ani sa rezolv o problema la masina, si in ciuda masivului ajutor primit din partea membrilor Club Opel (pe aceasta cale le mai multumesc o data), si a drumurilor la service nu s-a rezolvat (poate sunt si eu prea pretentios). E adevarat ca si motorul meu (X22XE) nu se mai regaseste si pe alte modele (cu exceptia unui model care nu s-a comercializat in Europa - cred) si e cam necunoscut.
Oricum sunt multumit de masina, mi-am adaptat stilul de condus pentru contracararea problemei, consumabilele sunt acceptabile, piese SH nu prea se gasesc, o oglinda 1100 RON!. Dar asta e. Nu pot fi toate roze si frumoase.
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat

  • bnb_bnb25

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
bai singura dezamagire cu opelu o am din cauza benzinei ca sunt pretentioase la benzina dar in rest totul ok
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
zilele astea am auzit una - un cunoscut are o astra clasic (1.4 twinport) si mi-a spus ca atunci cand masina este parcata cu o roata pe trotuar, nu se mai inchide portbagajul. Am probat impreuna si la masina mea insa la mine se inchide. E drept ca se simte ca agata putin dar la el zice ca pur si simplu nu intra inchizatorul in locasul lui. A mai observat careva fenomenul? Sa fie vreo legatura cu faptul ca sunt produse in Polonia? Sunt mai slabe la caroserie?
Skip ads

  • bbncosmin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cand e o roata pe bordura se torsioneaza caroseria si usa de la portbagaj nu mai vine drept pe uiul de inchidere.
  • dezmembreaza

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
pompaj al motorinei in calculatorul central...
Y20 DTH-la care schimbi debitmetre si valvule pneumatice de te saturi,mai schimbi si turbina dar si pompa de injectie,siemeringuri injectoare+furtune retur
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dorin-b a scris:zilele astea am auzit una - un cunoscut are o astra clasic (1.4 twinport) si mi-a spus ca atunci cand masina este parcata cu o roata pe trotuar, nu se mai inchide portbagajul. Am probat impreuna si la masina mea insa la mine se inchide. E drept ca se simte ca agata putin dar la el zice ca pur si simplu nu intra inchizatorul in locasul lui. A mai observat careva fenomenul? Sa fie vreo legatura cu faptul ca sunt produse in Polonia? Sunt mai slabe la caroserie?

confirm, acelasi fenomen se intampla si la mine, daca masina nu e parcata pe drept trebuie sa trantesc mai tare sau uneori nu vrea nicicum sa se inchida
  • bogdanapost

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Va salut si va respect!

Referitor la problemele tehnice, din ce am citit pe acest forum si cele de care si eu m-am lovit, pot spune ca la modelul de Vectra C GTS Z18XE 2003 ca si puncte slabe sunt urmatoarele:
- amortizoare spate
- brate bumerang spate
- calitatea foarte proasta a rotitelor de la casetofon si modulul de clima
- aeroterma aer
- caseta de directie.
NOTA: probleme aparute in 64000 km parcursi de mine in 2,5 ani

Ce am observat si sunt convins ca asa este, probleme majore sunt la motorizarile diesel, tocmai de aceea imi exprim inca o data parerea personala ca o masina diesel este buna cumparata de noua si nu SH, iar daca posesorii de diesel ar fi sinceri si ar spune adevarul in legatura cu amortizarea keltuielilor datorita consumului mai mic de carburant, si ar expune si costurile de intretinere a acestor masini, parerea mea ar fi ca multi ar cumpara masini pe benzina si nu diesel.

Drumuri bune!
Skip ads

  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am citit tot ce s-a postat pana acum aici si nu inteleg ce ati avut cu omul asta, care a initiat topic-ul.
Mie mi s-a parut foarte interesanta ideea lui.
Eu cred ca ar fi bine sa recunoastem ca Opel are probleme si sa le scriem aici ca sa stim la ce sa ne asteptam.
Ma refer la alte probleme decat cele care la gasesti in TIS sau AutoDATA.
Ca, daca este sa fim sinceri, lista cu probleme recunoscute de Opel si trecute in AutoDATA sau TIS este mai mare decat te asteptai.

- Eu am observat ca la Vectra B se uzeaza foarte repede bucsele de la barele antirului. Si fata si spate.
- Am mai inteles (nu mi s-a intamplat mie, inca), ca si rulmentul acela axial dintre aripa si telescopul fata se uzeaza destul de repede.
- O alta problema care mie mi se pare ca putea fi usor remediata este faptul ca pentru schimbarea becului de la bricheta trebuie sa demontezi mult prea multe componente.
- O alta mare problema la Opel cred ca este contactul. Cred ca sunt foarte putini aici care nu au avut macar o data probleme cu contactul la masinile Opel.

In incheiere va rog sa nu imi spuneti ca la alte masini sunt probleme si mai mari. Pe mine nu ma intereseaza alte masini. Deocamdata eu am un Opel si ma intereseaza doar problemele Opel.
Nu cred ca incalzeste pe cineva sa laude Opel-ul pe acest forum. Ci dimpotriva, cred ca forum-ul este facut pentru a rezolva probleme intalnite la Opel.
De aceea poate ca ar fi bine sa nu mai scriem in acest topic ce ne satisface la opel ci doar ce nu ne satisface.
Ca daca imi trebuiau laude la adresa Opel ma duceam pe pagina oficiala Opel.
  • rsch

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mie mi s-a stricat ECU la 48.000 km [z16xep, astra classic 2]. E un defect rar! am zis.
pe reaq rar! cat am cautat un ECU de schimb, am vorbit pe la serviceuri prin Bucuresti si ziceau ca nu e chiar asa de rar. ECU crapa des. Nu sub 50.000km, dar crapa.
La fel ziceau si reparatorii de ECU la care am fost -- si unde am si rezolvat problema, de altfel.
La fel au zis si reparatorii cu care am vorbit pe chat/mail in Germania, UK, Polonia. Ba mai mult, ala din Germania zicea ca astea reparate sunt mai bune ca originalele Smile
La mine nu citea nimic din ce trimitea MAP, desi MAP era bun. La altii or fi alte defecte. Dar tot se strica.
  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu inca un defect caracteristic OPEL Vectra B, de care m-am lovit si eu acum.
Renumitul contact de la piciorusul releului din calculatorul ABS.
Acest defect nu apare in AutoData si nici nu a fost remediat de Opel in timpul in care s-a produs Vectra.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
PetruA, cati ani are vectra ta? 10? Eu zic sa cauti sa vezi care alta marca auto te mai tine atata fara sa iti faca probleme. Iti zic eu ca nu gasesti...
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Unele 'defecte' sunt gandite de fabricantul componentei respective special in asa fel incat sa mai fie nevoie sa mai treci prin service.
La fel se practica si in electronica, calculatoare, sau alte domenii.

De vre-o 4-5 ani in Europa se fabrica masini care te tin doar 5 ani, perioada dupa care trebuie sa le vinzi ca te gauresc la buzunar.
  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
florinianc, eu nu contest ceea ce spui tu. Eu doar am vrut sa prezint niste defecte caracteristice Opel-ului, ca sa stim cam la ce sa ne asteptam. Este bine ca cele mai multe din aceste defecte pot fi rezolvate fara sa te prezinti la un service. Dar este bine de stiut la ce sa ne asteptam. Si dupa cum spune si titlul topic-ului, prezentam aici "Diverse vicii de fabricatie la OPEL".
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corsa C: caseta de directie sensibila (cam pica). Noroc ca se poate reconditiona (sunt ateliere prin tara care fac treaba buna, vezi trami, mai e un atelier la SM, etc) la preturi decente.
  • banderas_232003

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Care sunt cele mai dese vicii de fabricatie?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cele care se intampla
tu ai iesit la un spam micut?
  • Nelu Tobol

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti .E ceva timp decind nu am mai intrat pe site deoarece am fost ff ocupat.Am o mare,mare rugaminte la voi dragi colegi ,care dintre voi aveti adresa unui site de unde pot culege date tehnice de fabricatie despre masina mea proprie.Sa pot introduce nr. de indentificare si sa vad de ex. ce volanta am montata (masa dubla sau simpla). Ieri prin tel. un anumit domn de la un magazin a intrat pe un site si mia spus ca as avea montata o volanta cu masa simpla .Din pacate nu iam cerut site-ul nu mia dat prin cap .DACA IL STITI VREUNUL DIN VOI datimil si mie va rog din suflet .Va multumesc anticipat si va doresc tot binele din lume si fff multi km in pedala.
  • Mihai_T

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Dupa mai multi ani de cand am masina asta am avut "cateva" probleme cu masina (Astra H 2005 Z16 XEP)
Am avut grija de masina (incepand de la calitatea consumabilelor, a pieselor de schimb si pana la stilul de condus - evitarea gropilor , a subturarii, demaraje bruste cu motor rece, etc) Intr-un cuvant , o exploatare normala.

Avand aceste probleme , am fost nevoit sa ma documentez pe internet, Opel TIS, Opel EPC... am devenit un fel de "initiat" opel , fara sa vreau. La inceput am crezut ca e doar ghinion cu masina sau nu a fost intretinuta de proprietarul anterior. Citind insa tot mai mult pe net , am vazut ca majoritatea problemelor sunt foarte des intalnite si tot majoritatea nu au nimic de a face cu intretinerea masinii ci doar cu CALITATEA JALNICA si proiectarea in batjocura a unor ansamble ale modelului Astra H Z16XEP.

O scurta lista:
- Bobina de inductie care crapa cand ti-e lumea mai draga
- Capacele de pe plafon pentru portbagaj cu un sistem de prindere de toata jena (1 din 2 astra-h au capacele lipsa)
- Clapeta de recirculare a aerului din habitaclu care cedeaza datorita proiectarii gresite a sistemului de actionare
- Galeria de admisie cu zgomot de diesel (vedeti rezolvarea de pe forum , multumesc inca odata pt colegii care au scris acolo)
- eroare P1113 - iarasi problema de proiectare la Z16 XEP - iarasi rezolvarea pe forum
- rezistente arse la electroventilator radiator => se cere inlocuirea intregului ventilator deoarece rezistenta nu este disponibla separat
- probleme cu compresor AC sau radiator AC (in cazul meu, compresorul)
- faruri de plastic ce se matuiesc sau "scorojesc" (cam toate Astra H mai vechi de 3-4 ani)

Vad ca din ce in ce mai multi posesori de Astra, pe masura ce masina depaseste 3-4 ani sa zic si 80-90 000 km incep sa intalneasca aceste probleme.

Cine dintre voi ati mai avut macar una din problemele de mai sus ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Chestiunea sta altfel si nu numai la Opel. Toti scot masini ieftine si din ce in ce mai ieftine. Deci proiectarea sta in a scoate ieftineala care sa tina 3-4ani si 100,000km exact cand neamtul sau europeanul schimba masina, lasa ca isi bat capul romanii, bulgarii, rusii etc. sau calicul de la ei care nu are bani de una noua. Materiale slabe si care stiau de ele tot asa pas ca ceva mai bun costa.
As putea insira de la alte marci 'ieftine' adica excludem Merz, BMW etc. care au si ele bubele lor dar cred ca le gasesti pe forumuri.

La lista ta de H cu Z16XEP mai adauga si easytronic daca te-a mancat sa cumperi asa tampenie. Stiau probleme de la Corsa C si degeaba, sa vezi cum incep sa pice ca mustele, smuncituri dupa care un frumos F in bord si acolo ai ramas.
Mai pune si port deactivation, mai pune si CIM.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR